Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

H Porsche Mission R Concept, αποδίδει πάνω από 1.088 ίππους

Η Porsche Mission R, είναι μια μελέτη ενός αμιγούς ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκινήτου, που αποκαλύπτει πώς θα μπορούσαν να μοιάζουν στο μέλλον τα σπορ αυτοκίνητα.

«Βιώνουμε τη δύναμή των μοντέλων μας στην πίστα και επιδεικνύουμε θάρρος στην αναζήτηση νέων δρόμων», λέει ο Oliver Blume, πρόεδρος της Porsche AG. «Εκτός από τη συμμετοχή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E, κάνουμε τώρα το επόμενο μεγάλο βήμα μπροστά στην ηλεκτρική κινητικότητα. Αυτή η μελέτη είναι το όραμά μας για όλα τα μελλοντικά, ηλεκτρικά μηχανοκίνητα μοντέλα μας. Το Mission R ενσωματώνει όλα όσα χαρακτηρίζουν την Porsche: επιδόσεις, σχεδιασμός και βιωσιμότητα» προσέθεσε.

Η ηλεκτρική τετρακίνηση που αποδίδει πάνω από 1.088 ίππους, οδηγεί εξασφαλίζει στη Mission R τελική ταχύτητα άνω των 300 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα αναπτύσσει έως 435 ίππους σε αγωνιστική λειτουργία, ενώ ο κινητήρας στον πίσω άξονα παράγει μέχρι 653 ίππους. Το αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, το οποίο ζυγίζει περίπου 1.500 κιλά, επιταχύνει από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,5 δευτερόλεπτα.

Η Porsche έχει στόχο να επιτύχει ουδέτερο αποτύπωμα CO2 έως το 2030.

Πολλά από τα πρόσθετα μέρη της Mission R είναι κατασκευασμένα από πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες (NFRP), το βασικό υλικό του οποίου είναι κατασκευασμένο από ίνες λιναριού που λαμβάνονται από τη γεωργία. Κατά την παραγωγή ανανεώσιμων ινών, παράγεται 85 % λιγότερο CO2 από ό, τι συμβαίνει όταν παράγονται ίνες άνθρακα. Το υλικό από φυσικές ίνες είναι ορατό στις πλαϊνές επεκτάσεις και στον διαχύτη, ενώ χρησιμοποιείται επίσης στο εσωτερικό – όπως στο κέλυφος του καθίσματος, για παράδειγμα.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας, η οποία ενσωματώνει κυψέλες υψηλών προδιαγραφών και άμεση ψύξη λαδιού, έχει σχεδιαστεί για αγώνες σπριντ. Χάρη στην τεχνολογία 900 volt και τη δυνατότητα γρήγορης φόρτισης, είναι δυνατή η φόρτιση της μπαταρίας από 5 έως 80 % σε περίπου 15 λεπτά κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος στους αγώνες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!