Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Audi: Παρουσίασε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Q4 e-tron 40 στην Ελλάδα

Η Audi παρουσίασε στην Αττική το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV Q4 e-tron.

Στη λίστα με τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου μηδενικών ρύπων περιλαμβάνονται, το μοντέρνο design, οι προηγμένες τεχνολογίες, οι καινοτόμες λύσεις στον έλεγχο, τον χειρισμό, τις οθόνες και τα τελευταία συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Η μπαταρία υψηλής τάσης βρίσκεται τοποθετημένη μεταξύ των αξόνων, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και ισορροπημένη κατανομή μαζών. Η καθαρή ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ποικίλλει από 52 kWh (55 kWh ακαθάριστο) για το Q4 35 e-tron, έως 77 (82) kWh για τη μεγάλη μπαταρία στα Q4 40 e-tron και Q4 50 e-tron quattro.

Τα Q4 35 e-tron και Q4 40 e-tron έχουν έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς, με ισχύ 170 ίππων (125 kW) και 204 ίππων (150 kW) αντίστοιχα. Η κορυφαία έκδοση Q4 50 e-tron quattro έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, υλοποιώντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro. Η μέγιστη ισχύς 299 ίππων (220 kW), εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα είναι στα 180 χλμ./ώρα.

Αν χρησιμοποιηθεί φορτιστής 125 kW, σε ιδανικές συνθήκες φορτίζεται με αρκετή ενέργεια σε μόλις 10′, για διάνυση περίπου 130 χιλιομέτρων (WLTP), αναφέρει η μάρκα. Η αυτονομία φτάνει έως και 520 χιλιόμετρα στον κύκλο WLTP (για το πισωκίνητο Q4 40 e-tron), σύμφωνα με τον κατασκευαστή.

Ο σύγχρονος σχεδιασμός εξασφαλίζει και χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,28.

Εσωτερικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου

Προαιρετικά, εξοπλίζεται με head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ διαθέσιμοι και προβολείς LED Matrix, φωτίζουν το δρόμο χωρίς να ενοχλούν άλλους χρήστες του δρόμου. Σε παγκόσμια πρώτη, ο οδηγός μπορεί να επιλέγει μεταξύ τεσσάρων φωτιστικών υπογραφών για το αυτοκίνητο, από το σύστημα αφής MMI. Εντελώς καινούργιο είναι το πεπλατυσμένο τόσο πάνω όσο και κάτω πολυλειτουργικό τιμόνι, το οποίο διευκολύνει την πρόσβαση και την ανάγνωση των επιφανειών αφής, που χρησιμοποιεί ο οδηγός για τον έλεγχο του ψηφιακού πίνακα οργάνων.

H είσοδος στο Audi Q4 e-tron είναι εύκολη. Οι πόρτες ανοίγουν φαρδιά και τα καθίσματα βρίσκονται σε μια άνετα υψηλή θέση. Όταν είναι σκοτάδι, τα φώτα προβολής στους εξωτερικούς καθρέφτες ρίχνουν φως με το λογότυπο e-tron στο δρόμο έξω από τις μπροστινές πόρτες (προαιρετικά).

Η προβολή βασίζεται στη σχεδιαστική ιδέα των λεπτών οριζόντιων γραμμών στους προβολείς και τα πίσω φώτα. Στο ηλεκτρικό SUV, ο οδηγός και έως και τέσσερις επιβάτες απολαμβάνουν ένα γενναιόδωρα ευρύχωρο εσωτερικό, που καθίσταται δυνατό εν μέρει από το γεγονός ότι υπάρχει μόνο ένα επίπεδο πάτωμα αντί για κεντρική σήραγγα. Η θέση του καθίσματος στη δεύτερη σειρά είναι σχεδόν επτά εκατοστά υψηλότερη από ό,τι στο μπροστινό μέρος, ενώ εξακολουθεί να προσφέρει άφθονο χώρο κεφαλής – και ο χώρος για τα γόνατα είναι επίσης άφθονος.

Προαιρετικά, η Audi θα παρέχει την πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή, η οποία εκτείνεται σε μια μεγάλη περιοχή της οροφής. Η σκοτεινή απόχρωση και το σχεδόν αδιαφανές ηλεκτρικά ελεγχόμενο κάλυμμα εμποδίζει το εσωτερικό να θερμανθεί.

Παρέχει μεγάλη ποσότητα αποθηκευτικών χώρων – συμπεριλαμβανομένου του ντουλαπιού εμπρός από το συνοδηγό, προσφέρουν έως και όγκο 24,8 λίτρων. Η κεντρική κονσόλα ενσωματώνει δύο θήκες, ένα διαμέρισμα αποθήκευσης 4,4 λίτρων με κάλυμμα, δύο (ή τέσσερις προαιρετικά) υποδοχές USB τύπου-C και, προαιρετικά, το Audi phone box για το κινητό τηλέφωνο. Και οι τέσσερις επενδύσεις θυρών διαθέτουν θήκες για μπουκάλια που χωρούν έως και ένα λίτρο και βρίσκονται πολύ ψηλά στο μπροστινό τμήμα του υποβραχιόνιου και είναι επομένως πολύ εύκολα προσβάσιμα.

Ο χώρος αποσκευών του Q4 e-tron παρέχει 520 λίτρα χώρου για τις αποσκευές. Αναδιπλώνοντας τις πλάτες, οι οποίες χωρίζονται σε αναλογία 40:20:40, δημιουργείται μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια. Όταν φορτώνεται μέχρι πάνω, ο χώρος αποσκευών παρέχει όγκο 1.490 λίτρα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!