THEPOWERGAME
«Πόλεμο» στους υπαλλήλους που αρνούνται να κάνουν το αυτονόητο, δηλαδή να εξυπηρετήσουν τους ασφαλισμένους, κήρυξε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης. Την ώρα που οι εκκρεμείς συντάξεις παραμένουν χιλιάδες και συνταξιούχοι βρίσκονται στην… ουρά προκειμένου να λάβουν την πολυπόθητη σύνταξη τους ο υπουργός Εργασίας αποφάσισε να… βάλει χέρι στους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ που ταλαιπωρούν τους ασφαλισμένους.
Προς αυτή την κατεύθυνση έδωσε εντολή για πειθαρχικό έλεγχο 10 καταγγελιών ασφαλισμένων που όπως φαίνεται δεινοπάθησαν προκειμένου να εξυπηρετηθούν από το Υπερταμείο ασφάλισης, καθώς οι υπηρεσίες τους παρέπεμπαν από τον Άννα στον Καϊάφα.
Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας οι υπηρεσίες δεν ανταποκρίνονται επί μήνες ή και χρόνια σε αιτήματα ασφαλισμένων και δεν απαντούν σε τηλεφωνικές κλήσεις, e mail και επιστολές.
Το παζλ των καταγγελιών που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Εργασίας έχει 10 κομμάτια και οι καταγγελίες αφορούν:
- Στην.. ουρά από το 2018 για σύνταξη αναπηρίας
Καταγγελία για:
- Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- Μη απάντηση σε επιστολές και e-mails
- Αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην έκδοση σύνταξης αναπηρίας
- Καθυστέρηση στη σύσταση επιτροπών ΚΕΠΑ
- Αδυναμία κλεισίματος ηλεκτρονικού ραντεβού λόγω μη διαθεσιμότητας κενών ραντεβού
- Έκλεισαν ραντεβού σε κλειστή υπηρεσία
Καταγγελία για:
- Μη ενημέρωση για ακύρωση του ραντεβού του λόγω covid
- Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης ούτε από το 1555 καθώς και από τα τηλέφωνα του υποκαταστήματος στο Αιγάλεω
- Από τον Άννα στον Καιάφα για την σύνταξη χηρείας
Καταγγελία για:
- Αδυναμία έγκυρης πληροφόρησης από τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ σχετικά με την αποφυγή περικοπών για σύνταξη χηρείας ασφαλισμένου
- Η μια υπηρεσία παραπέμπει στην άλλη (ΤΣΜΕΔΕ, ΓΛΚ, κεντρικές υπηρεσίες
- Απάντηση με καθυστέρηση…5 ετών
Καταγγελία για:
- Καθυστέρηση- άνω των 5 ετών- από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ για μια απάντηση προς τον ασφαλισμένο (είναι καρκινοπαθής) που αφορά τον υπολογισμό χρόνου ασφάλισης συνταξιούχου προκειμένου να λάβει το επικουρικό.
- Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης:
- Καθυστερήσεις και λάθη σε αναπηρική σύνταξη
Καταγγελία ανάπηρου συνταξιούχου για αδικαιολόγητη καθυστέρηση για τη διόρθωση λάθους απόφασης των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ που αφορά και επιστροφή χρημάτων.
- Κατεβασμένα τηλέφωνα και για το γραφείο του υπουργού
Καταγγελία για:
- Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- Αδυναμία επικοινωνίας μέσω e-mail
- Μη ανταπόκριση στο αίτημα του γραφείου υπουργού για άμεση διερεύνηση της υπόθεσης του καταγγέλλοντος
- Οφειλή δεν υπάρχει, αλλά τόκοι χρεώνονται
Καταγγελία για:
- Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για ζήτημα που αφορά καρκινοπαθή σε τελευταίο στάδιο
- Αδυναμία συνεννόησης με τις υπηρεσίες για την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα οφειλών του συνταξιούχου το οποίο δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης ενημέρωσης του από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
- Αδυναμία εξυπηρέτησης από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ
- Στο περίμενε από τον Οκτώβριο του 2020
Καταγγελία σε ραδιοφωνική εκπομπή για: Αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης τόσο από την τοπική οργανική μονάδα όσο και από το 1555
- Υπάλληλος σε άδεια από το Δεκέμβριο;
Καταγγελία για ελλιπή εξυπηρέτηση και αδυναμία τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Στην αναμονή από τον Μάιο για παραπεμπτικό.
Καταγγελία σε ιστοσελίδα για:
- αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- καθυστέρηση στην αποστολή παραπεμπτικού για να εξεταστεί ασθενής από επιτροπή ΚΕΠΑ.
Μάλιστα, σε δήλωσή του ο κ. Χατζηδάκης επεσήμανε τα εξής: «Αποφάσισα να στείλω 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ για πειθαρχικό έλεγχο. Δεν μένω σ’ αυτό. Πάμε σε άμεση αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου, αλλά παράλληλα και σε επέκταση των ψηφιακών συναλλαγών με τον ΕΦΚΑ. Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές! Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους. Γι’ αυτό αν χρειαστεί θα προχωρήσω και σε άλλους πειθαρχικούς ελέγχους».