Γ.Δ.
1423.56 +1,17%
ACAG
+1,72%
5.9
CENER
+1,02%
9.9
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,02%
2.7195
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,87%
28.9
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,42%
1.426
ΑΒΕ
+2,49%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+20,55%
0.88
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+3,21%
1.61
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
+2,31%
11.52
ΑΣΚΟ
+1,02%
2.98
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+0,45%
11.05
ΑΤΤΙΚΑ
+7,92%
2.59
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+3,49%
5.93
ΒΙΟΚΑ
-1,21%
2.45
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.295
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-4,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,22%
16.6
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,25%
11.32
ΔΟΜΙΚ
-1,30%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,52%
0.323
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+1,59%
32
ΕΚΤΕΡ
+0,12%
4.205
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,13%
7.85
ΕΛΣΤΡ
+2,84%
2.17
ΕΛΤΟΝ
-0,59%
1.686
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,26%
7.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+1,07%
7.78
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.055
ΕΧΑΕ
-1,86%
4.755
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,40%
5.06
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+3,27%
1.2
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,83%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+3,29%
1.255
ΙΝΤΚΑ
+2,94%
3.325
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
+0,63%
0.479
ΚΟΥΑΛ
-1,30%
1.214
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,78%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+1,79%
1.14
ΛΑΒΙ
-0,35%
0.859
ΛΑΜΔΑ
+2,37%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,17%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-3,35%
2.6
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.63
ΜΙΝ
-7,58%
0.61
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,26%
23
ΜΟΝΤΑ
+5,16%
3.26
ΜΟΤΟ
+0,74%
2.725
ΜΟΥΖΚ
-2,17%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,42%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,65%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.262
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+1,95%
20.9
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
-0,81%
2.46
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,89%
0.894
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
+0,70%
11.48
ΠΑΙΡ
+5,12%
1.13
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+2,10%
3.592
ΠΕΤΡΟ
+2,45%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+2,43%
4.645
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
-2,68%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,18%
0.648
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,97%
19.7
ΤΖΚΑ
+7,19%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,26%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,49%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-3,36%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
-2,27%
0.645

ΕΦΚΑ: Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων σε 24ωρη βάση

Ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα, θα λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης με στόχο να βάλει οριστικά τέλος στα «σπασμένα» αλλά και στα κατεβασμένα τηλέφωνα του δημοσίου. Η ελλιπής εξυπηρέτηση δια τηλεφώνου είναι ένα μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί του πολίτες που έρχονται σε επαφή με το δημόσιο. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης αρκετοί ασφαλισμένοι που επιχειρούν καθημερινά να βρουν σημείο επαφής με τις υπηρεσίες του υπερταμείου, βλέπουν την κλήση τους να… προωθείται.

Τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, όσο και η νέα διοίκηση του ΕΦΚΑ εμφανίζονται έτοιμοι να λύσουν οριστικά αυτό τον γόρδιο δεσμό και να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές που θα επιτρέψουν στις υπηρεσίες του υπερταμείου ασφάλισης να λειτουργήσουν εύρυθμα προς όφελος των ασφαλισμένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο θα είναι δωρεάν, ενώ στόχος του ΕΦΚΑ είναι πετύχει και την «μηδενική αναμονή» στο ακουστικό. Υπηρεσιακοί παράγοντες του ταμείου εξηγούν ότι οι ασφαλισμένοι θα μιλούν απευθείας με εκπαιδευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη να παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, χωρίς καθυστερήσεις. «Τα τηλέφωνα δεν θα είναι πλέον.. κατεβασμένα και οι ασφαλισμένοι δεν θα παραπέμπονται από τον Άννα στον Καϊάφα για να βρουν μια απάντηση. Ο βασικός στόχος είναι ο πολίτης να έχει την πληροφορία που χρειάζεται μετά το τέλος της κλήσης του, η οποία θα είναι δωρεάν», εξηγεί υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Εργασίας στο powergame.gr.

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Πώς θα λειτουργεί

Το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για οτιδήποτε αφορά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ προς τους ασφαλισμένους. Στο «λυσάρι» των υπαλλήλων θα υπάρχουν θέματα εργοδοτών, εργαζομένων, αγροτών, ελεύθερων επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων και ΑμεΑ. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που θα στελεχώνει το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που έχουν να κάνουν με εισφορές, παροχές, συντάξεις, μητρώα, οφειλές, οργανωτικά ζητήματα και διευθύνσεις.

Μάλιστα, σε περίπτωση που κάποιος υπάλληλος δεν έχει πλήρη ενημέρωση για το θέμα ενός ασφαλισμένου, τότε θα ενεργοποιείται μια ομάδα back office, η οποία θα λειτουργεί ως δεξαμενή εκκρεμών αιτημάτων που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης. Θα δέχεται όλα τα εκκρεμή ερωτήματα, θα «τρέχει» με τις υπηρεσίες του υπερταμείου για να αντλήσει τις απαιτούμενες πληροφορίες και στη συνέχεια θα επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη της υπόθεσης του.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα αποτελεί μια σύμπραξη του ΕΦΚΑ με ιδιώτες, καθώς σε αυτό θα απασχολούνται τόσο εργαζόμενοι του υπερταμείου όσο και εκπαιδευμένο προσωπικό του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών (client services). Σύμφωνα με εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών του ΕΦΚΑ θα μπορεί να δέχεται σε ημερήσια βάση περίπου 25.000 κλήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!