Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

ΕΦΚΑ: Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων σε 24ωρη βάση

Ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο που θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, επτά ημέρες την εβδομάδα, θα λειτουργήσει μέσα στο καλοκαίρι ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης με στόχο να βάλει οριστικά τέλος στα «σπασμένα» αλλά και στα κατεβασμένα τηλέφωνα του δημοσίου. Η ελλιπής εξυπηρέτηση δια τηλεφώνου είναι ένα μεγάλο και διαχρονικό πρόβλημα που ταλαιπωρεί του πολίτες που έρχονται σε επαφή με το δημόσιο. Δυστυχώς, λόγω έλλειψης ανθρώπινου δυναμικού και οργάνωσης αρκετοί ασφαλισμένοι που επιχειρούν καθημερινά να βρουν σημείο επαφής με τις υπηρεσίες του υπερταμείου, βλέπουν την κλήση τους να… προωθείται.

Τόσο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, όσο και η νέα διοίκηση του ΕΦΚΑ εμφανίζονται έτοιμοι να λύσουν οριστικά αυτό τον γόρδιο δεσμό και να δημιουργήσουν τις απαραίτητες υποδομές που θα επιτρέψουν στις υπηρεσίες του υπερταμείου ασφάλισης να λειτουργήσουν εύρυθμα προς όφελος των ασφαλισμένων.

Σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, οι κλήσεις προς το τηλεφωνικό κέντρο θα είναι δωρεάν, ενώ στόχος του ΕΦΚΑ είναι πετύχει και την «μηδενική αναμονή» στο ακουστικό. Υπηρεσιακοί παράγοντες του ταμείου εξηγούν ότι οι ασφαλισμένοι θα μιλούν απευθείας με εκπαιδευμένους υπαλλήλους, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη να παρέχουν τις απαραίτητες πληροφορίες, χωρίς καθυστερήσεις. «Τα τηλέφωνα δεν θα είναι πλέον.. κατεβασμένα και οι ασφαλισμένοι δεν θα παραπέμπονται από τον Άννα στον Καϊάφα για να βρουν μια απάντηση. Ο βασικός στόχος είναι ο πολίτης να έχει την πληροφορία που χρειάζεται μετά το τέλος της κλήσης του, η οποία θα είναι δωρεάν», εξηγεί υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου Εργασίας στο powergame.gr.

Τηλεφωνικό κέντρο ΕΦΚΑ: Πώς θα λειτουργεί

Το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για οτιδήποτε αφορά τις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ προς τους ασφαλισμένους. Στο «λυσάρι» των υπαλλήλων θα υπάρχουν θέματα εργοδοτών, εργαζομένων, αγροτών, ελεύθερων επαγγελματιών, αυτοαπασχολούμενων και ΑμεΑ. Αυτό σημαίνει ότι το προσωπικό που θα στελεχώνει το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει απαντήσεις για ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών που έχουν να κάνουν με εισφορές, παροχές, συντάξεις, μητρώα, οφειλές, οργανωτικά ζητήματα και διευθύνσεις.

Μάλιστα, σε περίπτωση που κάποιος υπάλληλος δεν έχει πλήρη ενημέρωση για το θέμα ενός ασφαλισμένου, τότε θα ενεργοποιείται μια ομάδα back office, η οποία θα λειτουργεί ως δεξαμενή εκκρεμών αιτημάτων που χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης. Θα δέχεται όλα τα εκκρεμή ερωτήματα, θα «τρέχει» με τις υπηρεσίες του υπερταμείου για να αντλήσει τις απαιτούμενες πληροφορίες και στη συνέχεια θα επικοινωνεί με τον πολίτη προκειμένου να τον ενημερώσει για την εξέλιξη της υπόθεσης του.

Το τηλεφωνικό κέντρο θα αποτελεί μια σύμπραξη του ΕΦΚΑ με ιδιώτες, καθώς σε αυτό θα απασχολούνται τόσο εργαζόμενοι του υπερταμείου όσο και εκπαιδευμένο προσωπικό του ιδιωτικού τομέα με εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών (client services). Σύμφωνα με εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών του ΕΦΚΑ θα μπορεί να δέχεται σε ημερήσια βάση περίπου 25.000 κλήσεις.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!