THEPOWERGAME
H ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική συμμετείχε και κατά το 2023 στην Εθνική Εβδομάδας Εξυπηρέτησης πελατών (από 2 έως 8 Οκτωβρίου), αξιοποιώντας μέσα από πλήθος δράσεων, για ακόμη μια χρονιά, τη δυνατότητα να προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία και να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία για όσους αλληλοεπιδρούν με την Εταιρεία και τις υπηρεσίες της.
Καλδέλη, ΜΙΝΕΤΤΑ: Συνυφασμένη με τη δραστηριότητά μας η αξία της άμεσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης
H κ. Μίλτα Καλδέλη, Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Πελατών & Διαχείρισης Αιτιάσεων αναφέρει σχετικά: «Η ΜΙΝΕΤΤΑ συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πρώτους 4 οργανισμούς που αγκάλιασαν τον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών το 2016 και αποτελεί για εμάς ιδιαίτερη χαρά να ζούμε την «άνθησή» του, με περισσότερες από 100 συμμετοχές το 2023.
Η φετινή εβδομάδα μάλιστα αποτέλεσε διπλή γιορτή, καθώς συμπληρώνονται 50 χρόνια από την ίδρυση της ΜΙΝΕΤΤΑ και οι δράσεις της, εκτός άλλων, σκοπό είχαν να αναδειχθεί η συναδελφικότητα, το ομαδικό πνεύμα και η θετική ενέργεια, που αποτελούν σημαντικά συστατικά στην εξυπηρέτηση των πελατών και συνεργατών μας».
Η αξία της άμεσης και ποιοτικής εξυπηρέτησης είναι έννοιες συνυφασμένες με την δραστηριότητα της ΜΙΝΕΤΤΑ στην ασφαλιστική αγορά και έχουν ενσωματωθεί στο ‘Οραμα, στις Αξίες και στην Στρατηγική της Εταιρίας.