THEPOWERGAME
Διεύρυνση των υπηρεσιών του My Efka Live και επέκταση του ψηφιακού συστήματος σε Αθήνα και Κρήτη δρομολογεί ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης. Αυτή τη φορά, η διοίκηση του υπερταμείου ασφάλισης βάζει στο επίκεντρο των βελτιώσεων τις υπηρεσίες προς τους εργοδότες.
Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας παρέχεται η δυνατότητα στους ασφαλισμένους, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ. Μέχρι σήμερα έχουν εξυπηρετηθεί εξ αποστάσεως από το My Efka Live πάνω από 15.000 ασφαλισμένοι.
Οι στόχοι που έχει θέσει το υπουργείο Εργασίας είναι αφενός να αυξηθεί σημαντικά ο αριθμός των ωφελούμενων, αφετέρου να γλιτώνουν οι επιχειρηματίες και οι επαγγελματίες – οι οποίοι έχουν καθημερινά συνδιαλλαγές με τον ΕΦΚΑ – από την ταλαιπωρία των…. ουρών στα γκισέ των κατά τόπους υπηρεσιών.
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, στη λίστα των υπηρεσιών που προσφέρει το My Efka Live προς τις επιχειρήσεις θα προστεθεί ειδική υπηρεσία για εξ αποστάσεως ενημέρωση των επιχειρήσεων σχετικά με θέματα εισφορών και ασφάλισης εργαζομένων και εργοδοτών.
Κατ’ επέκταση, με τη διεύρυνση των ψηφιακών υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις, οι εργοδότες δεν θα χρειάζεται, πλέον, να χάνουν χρόνο στα τηλέφωνα και τα γκισέ. Θα έχουν τη δυνατότητα, κλείνοντας απλά ένα ψηφιακό ραντεβού με τον αρμόδιο υπάλληλο του My Efka Live, να βρίσκουν απαντήσεις και να λύνουν τα προβλήματα τους από τον υπολογιστή του γραφείου τους.
Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του myEFKAlive και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε δεκαέξι (16) και είναι οι ακόλουθες:
- Επίδομα ασθενείας
- Επίδομα μητρότητας
- Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)
- Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)
- Αλλαγή στοιχείων Μητρώου
- Ασφαλιστική Ικανότητα
- Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ
- Απογραφή Ασφαλισμένου
- Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης
- Βεβαίωση Απογραφής
- Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης
- Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης
- Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς
- Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς
- Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)
- Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών
Επόμενοι σταθμοί Αθήνα και Κρήτη
Σε ότι αφορά την γεωγραφική επέκταση του My Efka Live, το σύστημα ήδη λειτουργεί στις περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ηπείρου & Κέρκυρας, Δυτικής Ελλάδας, Ζακύνθου, Κεφαλληνίας & Λευκάδας, Πελοποννήσου και Κρήτης, Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας και οι επόμενοι, τελευταίοι σταθμοί του My Efka Live θα είναι η Αθήνα και η Κρήτη.
Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.