Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων μέσω chat room και ειδικού app

Νέα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης δημιουργεί ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης προκειμένου να διευκολύνει τους ασφαλισμένους και να βάλει τέλος στα άσκοπα πήγαινε-έλα στις κατά τόπους υπηρεσίες του ταμείου. Μετά την εξομάλυνση του τηλεφωνικού κέντρου και τη καθιέρωση του ενιαίου αριθμού εξυπηρέτησης, του 1555, το υπερταμείο ασφάλισης δημιουργεί μια σύγχρονη ψηφιακή «βεντάλια» που θα δώσει τη δυνατότητα στους πολίτες να παίρνουν τις απαραίτητες πληροφορίες και απαντήσεις εξ αποστάσεως.

Ήδη η διοίκηση του Ταμείου έχει αναμορφώσει την ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ, η οποία πλέον εξυπηρετεί πάνω 1,3 εκατ. συναλλαγές μηνιαίως και σίγουρα είναι πιο εύχρηστη και φιλικότερη για τους χρήστες. Παράλληλα, έχει τεθεί σε λειτουργία το My EFKA Live, το οποίο επιτρέπει στους ασφαλισμένους να εξυπηρετούνται από τους υπαλλήλους του ταμείου μέσω βιντεοκλήσης. Ασφαλισμένοι από τα Δωδεκάνησα και τις Κυκλάδες (σε πρώτη φάση) εξυπηρετούνται μέσω των… τηλεραντεβού για μια σειρά υπηρεσιών και έτσι γλιτώνουν την πολύωρη αναμονή στα γκισέ και τις υπηρεσίες του υπερταμείου.

Την ίδια στιγμή, οι τεχνικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ εργάζονται πυρετωδώς, προκειμένου να «χτίσουν» και τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες. Στην κορυφή της ατζέντας βρίσκεται η δημιουργία ειδικού ψηφιακού χώρου εξυπηρέτησης, γνωστού και ως «chat room», μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να λαμβάνουν αυτόματα απαντήσεις για μια σειρά από δημοφιλείς υπηρεσίες που παρέχει το ταμείο. Το chat room θα φιλοξενείται στο σαιτ του 1555, το οποίο ήδη λειτουργεί πιλοτικά (https://1555.gov.gr/) και θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο με αλγόριθμο, δίνοντας τις απαραίτητες κατευθύνσεις στο κοινό. Παράλληλα, δουλεύεται από ειδική ομάδα εργασίας , η νέα σύγχρονη εφαρμογή (APP) του 1555, η οποία θα παρέχει πληροφορίες για τις υπηρεσίες του φορέα, κυρίως υπό την μορφή ερωτοαπαντήσεων.

Το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα το υπερταμείο ασφάλισης θα μπει και κάτω από την ομπρέλα του Support.gov.gr, μέσω της οποίας οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να στέλνουν email και να λαμβάνουν απευθείας απαντήσεις από τις υπηρεσίες του υπερταμείου. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι ασφαλισμένοι θα μπορούν να υποβάλλουν στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) αιτήματα υποστήριξης και μετά από την επεξεργασία των αιτημάτων από τον ΕΦΚΑ, οι πολίτες θα παραλαμβάνουν τις απαντήσεις τους στο ενιαίο αποθετήριο απαντήσεων. Σε πρώτη φάση θα μπουν κάποιες υπηρεσίες, ενώ σταδιακά θα επεκτείνονται με στόχο να καλυφθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο από το εύρος των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ.

Στην συνολική στρατηγική του υπουργείο Εργασίας που υλοποιείται για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών περιλαμβάνεται η συνεχής διεύρυνση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ταμείου. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι σήμερα ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ έχουν περί τις 50 ηλεκτρονικές υπηρεσίες ο καθένας εξασφαλίζοντας 4,5 εκατομμύρια λιγότερες επισκέψεις στα υποκαταστήματα.

Τέλος, δρομολογείται η περαιτέρω ενίσχυση της συνεργασίας με τα ΚΕΠ με την προσθήκη νέων υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ, η αναβάθμιση των ιστοσελίδων του υπουργείου και των υπολοίπων φορέων, η δημιουργία του My OPEKA Live, αλλά και η αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος ΕΡΓΑΝΗ με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης που θα διευκολύνει την εργασία χιλιάδων επαγγελματιών, ασφαλισμένων αλλά και των υπαλλήλων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!