THEPOWERGAME

Η BYD Co. εξετάζει την κατασκευή τρίτου εργοστασίου στην Ευρώπη, καθώς επιδιώκει να επεκταθεί στην αγορά παρά τους αυξημένους δασμούς στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων (EV) από την Κίνα.
Σύμφωνα με τη Στέλλα Λι, Εκτελεστική Αντιπρόεδρο της BYD, η απόφαση για τη νέα τοποθεσία αναμένεται να ληφθεί μέσα στον επόμενο ενάμιση χρόνο. Η εταιρεία προετοιμάζεται ήδη για την έναρξη παραγωγής στην Ουγγαρία αργότερα φέτος, ενώ σχεδιάζει δεύτερο εργοστάσιο στην Τουρκία.
Τοπική παραγωγή για αποφυγή δασμών
Η BYD έχει καταστήσει σαφές ότι επιθυμεί να ενισχύσει την τοπική παραγωγή της στην Ευρώπη, προκειμένου να αποφύγει τους πρόσθετους δασμούς που επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση στις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες πέρυσι. Από τότε, το μερίδιο της Κίνας στις νέες πωλήσεις EV στην Ευρώπη έχει παγώσει, σύμφωνα με την έκθεση της Jato Dynamics.
Ωστόσο, η BYD κατάφερε να ενισχύσει τη θέση της ως ο κορυφαίος κινεζικός παίκτης στην Ευρώπη, ξεπερνώντας την SAIC Motor Corp. (MG) κατά 44% τον Ιανουάριο.
Η Ευρώπη παραμένει ελκυστική παρά την πτώση της ζήτησης
Παρόλο που η ζήτηση για EVs έχει επιβραδυνθεί, η Ευρώπη εξακολουθεί να αποτελεί ελκυστική αγορά για τους Κινέζους κατασκευαστές, καθώς μπορούν να πουλήσουν τα αυτοκίνητά τους σε υψηλότερες τιμές συγκριτικά με την κινεζική αγορά, όπου επικρατεί ένας έντονος πόλεμος τιμών.
Με την επέκταση των εργοστασίων της στην Ευρώπη, η BYD στοχεύει να διατηρήσει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, μειώνοντας την εξάρτησή της από τις εισαγωγές από την Κίνα και προστατεύοντας τα κέρδη της από τους δασμούς της ΕΕ.
Διαβάστε επίσης
Κοινωνική αντιπαροχή: Οι 8 αλλαγές που αυξάνουν κατά 2.500 τους δικαιούχους
Καθαρά Δευτέρα 2025: 20% ακριβότερα φέτος τα σαρακοστιανά
Μπορεί η Ευρώπη να αντέξει τέσσερα χρόνια επίθεσης από τον κ. Trump;