THEPOWERGAME
Η ελληνική εταιρεία μόδας τις τσάντες της οποίας προτιμούν και μέλη της Βρετανικής βασιλικής οικογένειας, λέγε με Καμίλα δούκισσα της Κορνουάλης και σύζυγο του πρίγκιπα Καρόλου, επεκτείνεται και στην αγορά της ένδυσης.
Ο λόγος για την εταιρεία Callista Crafts των Ελένης Κωνσταντινίδου Αγιοστρατίτη και Σίλιας Σιγαλού, που μετά την επιτυχία να κρατήσει η Καμίλα, την τσάντα τους στα βαφτίσια της μικρής Σάρλοτ, κόρης του δούκα και της δούκισσας του Κέιμπριτζ, δημιούργησε μία συλλογή ρούχων με εννέα κομμάτια για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021.
Μιλώντας για το νέο τους επιχειρηματικό άνοιγμα, οι επικεφαλής της Callista Ελένη Κωνσταντινίδου και Σίλια Σιγαλού τόνισαν: «Το θεωρήσαμε ως ένα φυσικό επόμενο βήμα να παρουσιάσουμε μία συλλογή ρούχων. Ήταν μία λογική συνέχεια στην επιχειρηματική ανάπτυξη της Callista. Μετά τις τσάντες, τα δερμάτινα αξεσουάρ και τα σανδάλια, ήταν σχεδόν αυτονόητο ότι η Callista έπρεπε να συμπληρώσει την πρότασή της στη γυναικεία εμφάνιση με αυτή τη μικρή συλλογή που είναι ένα συμπλήρωμα στα δερμάτινα είδη της εταιρίας μας.».
Για να πετύχει σε αυτό το νέο επιχειρηματικό της άνοιγμα η Callista επέλεξε να συνεργαστεί με τον νεαρό και ταλαντούχο σχεδιαστή Άγγελο Τσακίρη ως έναν εκπρόσωπο μιας νέας και εξαιρετικά δημιουργικής γενιάς σχεδιαστών. Ο Έλληνας σχεδιαστής και ιδρυτής του brand angęlos tsakiris κατέχει ήδη μια αναγνωρισμένη θέση στον χώρο της μόδας μέσα από την απλότητα και την πολυμορφικότητα των σχεδίων του. Γεννημένος στην Αλεξανδρούπολη, ανδρώθηκε στην Πόλη του Μεταξιού, το Σουφλί, και αποφάσισε να μετακομίσει στην Αθήνα για να αναζητήσει το όνειρό του στον χώρο της μόδας.
Η πρώτη του συλλογή με τίτλο «Alliberament» (ελευθερία), εμπνευσμένη από πίνακες του Joan Miró, παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2017 αποκτώντας γρήγορα φανατικό κοινό.
Η Callista Crafts, πραγματοποιεί πωλήσεις 1,79 εκατ. ευρώ και αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό πάνω από 16%. Με διψήφιο ρυθμό αναπτύσσονται και οι πωλήσεις του e-shop, των οποίων το μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις ανέρχεται σε 21,73% στο α’ εξάμηνο του 2020, από 12,17% που ήταν το β’ εξάμηνο του 2019 και 7,31% που ήταν το α’ εξάμηνο πέρυσι.
Η Callista Crafts στοχεύει στον τριπλασιασμό των μεγεθών της μέσα στην επόμενη τριετία, και στην περαιτέρω διείσδυσή της στις διεθνείς αγορές, απ’ όπου αντλεί σήμερα πάνω από το 1/4 του τζίρου της, με την αγορά των ΗΠΑ να αποτελεί τον μεγαλύτερο διεθνή πελάτη της.