THEPOWERGAME
Δυναμικά επιστρέφει ύστερα από έναν χρόνο απουσίας, λόγω της πανδημίας, το τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» Philoxenia- Hotelia, που θα διοργανωθεί από τις 12 έως τις 14 Νοεμβρίου στο διεθνές εκθεσιακό κέντρο της Θεσσαλονίκης, σε ένα «απόλυτα ασφαλές υγειονομικό περιβάλλον», σύμφωνα με τη διοργανώτρια ΔΕΘ-Helexpo AE, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση .
Μάλιστα, όπως σημειώνουν οι διοργανωτές, «το ενδιαφέρον των εκθετών, Ελλήνων και ξένων, είναι μεγάλο για τις δύο εκθέσεις που έχουν ταυτιστεί με τον τουριστικό κλάδο της Ελλάδας και αναμένεται να στείλουν μηνύματα αισιοδοξίας για την επόμενη ημέρα του τουρισμού».
Επιχειρηματίες του τουρισμού (τουριστικά γραφεία και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες), εκθέτες από τουριστικούς προορισμούς (Περιφέρειες, Δήμοι), hosted buyers από 28 χώρες, αλλά και απλοί επισκέπτες, που αναζητούν πληροφορίες για την επόμενη ταξιδιωτική τους απόδραση θα ξανασυναντηθούν στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia, δίνοντας τον παλμό μιας διοργάνωσης, που 36 χρόνια τώρα αποτελεί συνώνυμο του τουριστικού επιχειρείν. Η Philoxenia έχει συγκεντρώσει συμμετοχές, πέραν της Ελλάδας, από 11 χώρες και συγκεκριμένα από το Ιράκ, την Ιορδανία, την Πολωνία, την Αρμενία, το Αζερμπαϊτζάν, την Κύπρο, την Πορτογαλία, το Βιετνάμ, το Λουξεμβούργο, το Περού και την Ινδία.
Τιμώμενος δήμος της διοργάνωσης θα είναι ο δήμος Επιδαύρου, μια περιοχή προικισμένη τόσο με κορυφαίους ιστορικούς χώρους όσο και με ήπια τουριστική ανάπτυξη με έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. Παράλληλα, πολλοί δήμοι από όλη την Ελλάδα και σχεδόν το σύνολο των Περιφερειών θα βρεθούν στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να αναδείξουν τις τουριστικές αρετές των προορισμών τους. Η φετινή δυναμική της Philoxenia, σημειώνεται σε σημερινή ανακοίνωση της Philoxenia, αποτυπώνεται επίσης στο πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων με θεματικές παρουσιάσεις, ημερίδες, workshops και το Hosted Buyers Ρrogram. To συνέδριο της έκθεσης, που φέτος έχει θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Αναζητώντας την αυθεντικότητα» και επικεντρώνεται στην ανάγκη κατανόησης και αξιολόγησης της τουριστικής εμπειρίας, καθώς και στη διερεύνηση του τρόπου με τον οποίο θα πρέπει να διαμορφωθεί για έναν τόπο, ώστε να είναι ελκυστική στον επισκέπτη.
Μαζί με τη Philoxenia επιστρέφει και η διεθνής έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού Hotelia. Η επανεκκίνηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, η βιώσιμη και η ασφαλής λειτουργία τους, καθώς και νέες συνεργασίες που αναβαθμίζουν και ενισχύουν το τουριστικό προϊόν θα αποτελέσουν το φετινό πλαίσιο της διοργάνωσης. Οι εκθέτες της Hotelia προέρχονται από τους κλάδους των δόμησης, πισίνας, επίπλων και εξοπλισμού ξενοδοχείων, εστίασης και γαστρονομίας. Εκτός από την Ελλάδα, η διοργάνωση έχει προσελκύσει συμμετοχές και από Τουρκία, Γαλλία και Βουλγαρία. Στο πλαίσιο της Hotelia θα αναπτυχθούν δύο θεματικές ενότητες: η All About Café, μια πρωτότυπη και καινοτόμα ενότητα αφιερωμένη στην τέχνη της δημιουργίας καφέ και η «All About Gastronomy», με τη γαστρονομία να πρωταγωνιστεί.