THEPOWERGAME
![SUPER BOWL](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2025/02/super-bowl-2025-1-e1739378615367-910x521.jpg)
Το φετινό Super Bowl συγκέντρωσε πάνω από 800 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημιστικές πωλήσεις για τη Fox σε όλα τα ραδιοτηλεοπτικά και διαδικτυακά της σημεία, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη.
Σύμφωνα με το Bloomberg, ο αριθμός αυτός ξεπερνά τα προηγούμενα πρωταθλήματα του NFL, συμπεριλαμβανομένων των 600 εκατομμυρίων δολαρίων που εισέπραξε η Fox για τη μετάδοση του αγώνα το 2023. Η φετινή αναμέτρηση μεταξύ των Philadelphia Eagles και των Kansas City Chiefs σημείωσε ρεκόρ για μεμονωμένες διαφημιστικές πωλήσεις, με τιμές που ξεπέρασαν τα 8 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 30 δευτερολέπτων.
Ενώ οι Eagles κέρδισαν σχετικά εύκολα με 40-22 τους Chiefs, ο αγώνας σημείωσε ρεκόρ τηλεθέασης εν μέρει επειδή περισσότεροι οπαδοί παρακολούθησαν τον αγώνα μέσω streaming από ποτέ άλλοτε. Περίπου 14,5 εκατομμύρια από τα 127,7 εκατομμύρια θεατές στις 9 Φεβρουαρίου το παρακολούθησαν online, κυρίως στην υπηρεσία Tubi της Fox.
Το ποσοστό αυτό είναι τετραπλάσιο από τα 3,4 εκατομμύρια που παρακολούθησαν το Super Bowl πέρυσι σε άλλους σταθμούς εκτός από το δίκτυο CBS της Paramount Global. Η Paramount μετέδωσε τον αγώνα του 2024 στο CBS και τον έδειξε μέσω streaming στην υπηρεσία Paramount+ που βασίζεται στη συνδρομή της εταιρείας. Η παρακολούθηση του Tubi είναι δωρεάν, κάτι που πιθανότατα συνέβαλε στην αύξηση της διαδικτυακής παρακολούθησης, και αποφέρει έσοδα από τις πωλήσεις διαφημίσεων. Ο αγώνας ήταν επίσης διαθέσιμος στα διαδικτυακά καταστήματα του NFL.
Σε συνέντευξή της πριν από τον αγώνα την περασμένη εβδομάδα, η διευθύνουσα σύμβουλος της Tubi, Ανιάλι Σουντ, δήλωσε στο Bloomberg Television ότι το Super Bowl είναι «μια μεγάλη ευκαιρία για να παρουσιάσουμε την πρόταση αξίας της Tubi σε μεγαλύτερο μέρος της Αμερικής».
Η Tubi δεν είναι μεγάλος παίκτης στον τομέα των ζωντανών αθλητικών μεταδόσεων, οι οποίες συγκαταλέγονται μεταξύ των πιο ακριβών ιδιοτήτων για την απόκτηση από τα τηλεοπτικά δίκτυα. Η υπηρεσία, η οποία είχε σχεδόν 100 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες πριν από το Super Bowl, τυπικά παρουσιάζει παλιές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές, καθώς και κάποιες πρωτότυπες εκπομπές χαμηλού προϋπολογισμού. Περισσότεροι από τους μισούς θεατές της Tubi είναι Gen Z ή Millennials, σύμφωνα με την εταιρεία. Περίπου το 77% δεν έχουν καλωδιακή τηλεόραση.
Μια διαφήμιση για την υπηρεσία streaming, η οποία έτρεξε κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, παρουσίαζε έναν χαρακτήρα με κεφάλι σε σχήμα καουμπόικου καπέλου να αλληλεπιδρά με άλλους που ήταν ντυμένοι μάγοι ή πειρατές. Σκοπός της ήταν να υπογραμμίσει την ποικιλία των διαθέσιμων προγραμμάτων. Η διαφήμιση προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας αναφοράς στη λίστα της USA Today με τις «πιο ανιστόρητες» διαφημίσεις του παιχνιδιού.
Η Tubi είχε καθυστέρηση 26 δευτερολέπτων, τον μικρότερο χρόνο καθυστέρησης από οποιαδήποτε υπηρεσία streaming κατά τη διάρκεια του Super Bowl, σύμφωνα με την πλατφόρμα τεχνολογίας βίντεο Phenix Real Time Solutions Inc. Ωστόσο, ορισμένοι θεατές παραπονέθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για προβλήματα buffering.
Η Fox απέκτησε την Tubi έναντι 440 εκατομμυρίων δολαρίων το 2020 και αργότερα απέρριψε μη ζητηθείσες προσφορές άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον streamer.
Η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στην επιχείρηση. Ο Steve Tomsic, οικονομικός διευθυντής της Fox, δήλωσε σε συνέδριο τον Δεκέμβριο ότι η Tubi είχε έλλειμμα περίπου 240 εκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους 2024 της εταιρείας, αλλά ότι εξακολουθεί να βλέπει «τεράστια περιθώρια ανάπτυξης» στην υπηρεσία.
«Είναι απολύτως στο χέρι μας να επιτύχουμε καλύτερη κερδοφορία από την Tubi», είπε.
Διαβάστε επίσης
Μην προτιμήσετε διαμάντι για πρόταση γάμου
Μπερλινάλε: Με Κάλλας και Κεκάτο το 75ο Φεστιβάλ Βερολίνου
Δασμοί Τραμπ: Τι ζητεί η ευρωπαϊκή βιομηχανία χάλυβα και αλουμινίου