THEPOWERGAME
Τα Χριστούγεννα ήρθαν πάνω στην ώρα για το Netflix, καθώς η πλατφόρμα χτύπησε ρεκόρ προβολών για τα παιχνίδια του NFL των ΗΠΑ, σύμφωνα με τη Nielsen.
Σχεδόν 65 εκατομμύρια άνθρωποι στις ΗΠΑ παρακολούθησαν τους δύο αγώνες του NFL την ημέρα των Χριστουγέννων, για τους οποίους το Netflix είχε τα αποκλειστικά δικαιώματα προβολής. Η νίκη των Baltimore Ravens επί των Houston Texans είχε κατά μέσο όρο 24,3 εκατομμύρια τηλεθεατές, ενώ η νίκη των Kansas City Chiefs επί των Pittsburgh Steelers 24,1 εκατομμύρια, σύμφωνα με τη Nielsen.
Η αμερικανική τηλεθέαση του αγώνα Ravens vs. Texans κορυφώθηκε κατά τη διάρκεια της εμφάνισης της Beyoncé στον ημιτελικό, με πάνω από 27 εκατομμύρια τηλεθεατές να συντονίζονται για να παρακολουθήσουν την παράσταση με τα αστέρια.
«Το να φέρουμε στα μέλη μας αυτή την ημέρα ρεκόρ με δύο αγώνες NFL ήταν το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που θα μπορούσαμε να προσφέρουμε», δήλωσε η Μπέλα Μπατζάρια, Chief Content Officer του Netflix, σε δελτίο τύπου. «Είμαστε ευγνώμονες για τη συνεργασία μας με το NFL, για όλα τα υπέροχα ταλέντα μας στον αέρα και ας μην ξεχνάμε την ηλεκτρισμένη Beyoncé και την εξαιρετική Μαράια Κάρεϊ».
Οι αγώνες της Τετάρτης ήταν οι πρώτοι μιας τριετούς συμφωνίας μεταξύ του NFL και του Netflix για την προβολή χριστουγεννιάτικων αγώνων αποκλειστικά στον γίγαντα του streaming.
Το NFL δεν ήταν το μόνο αθλητικό πρωτάθλημα που ένιωσε τη… χριστουγεννιάτικη χαρά. Το ΝΒΑ – το οποίο συνήθως κυριαρχεί στο χριστουγεννιάτικο αθλητικό πρόγραμμα – σημείωσε ρεκόρ για την ημέρα των Χριστουγέννων με την μεγαλύτερη τηλεθέαση των τελευταίων πέντε ετών, με μέσο όρο 5,25 εκατομμύρια θεατές ανά αγώνα στις ΗΠΑ σε πέντε αγώνες κατά τη διάρκεια της ημέρας, σύμφωνα με τη Nielsen.
Η νίκη των Los Angeles Lakers επί των Golden State Warriors ήταν ο πιο δημοφιλής αγώνας της κανονικής περιόδου του ΝΒΑ και της ημέρας των Χριστουγέννων εδώ και πέντε χρόνια, με μέσο όρο 7,76 εκατομμύρια θεατές και μέγιστο 8,32 εκατομμύρια θεατές. Ο πρώτος αγώνας της ημέρας, η νίκη των New York Knicks επί των San Antonio Spurs, είχε μέσο όρο 4,91 εκατομμύρια θεατές, καθιστώντας το το πιο δημοφιλές εναρκτήριο παιχνίδι της ημέρας των Χριστουγέννων εδώ και 13 χρόνια.
Συνολικά, η τηλεθέαση αυξήθηκε κατά 84% στα πέντε παιχνίδια σε σύγκριση με τα Χριστούγεννα του 2023. Οι αγώνες μεταδόθηκαν από τις καλωδιακές και streaming πλατφόρμες της Disney ABC, ESPN, ESPN2, Disney+ και ESPN+.
Η υψηλή τηλεθέαση ήταν ένα ευπρόσδεκτο σημάδι για το ΝΒΑ, το οποίο αγωνίζεται με χαμηλότερη τηλεθέαση φέτος.
Διαβάστε επίσης
Μπορεί η Lego να παραμείνει η πιο cool κατασκευάστρια παιχνιδιών στον κόσμο;
Love Actually: Η κλασική ταινία των Χριστουγέννων με τα μάτια των πρωταγωνιστών
Ύποπτο “βραχυκύκλωμα” στην ηλεκτρική διασύνδεση Φινλανδίας & Εσθονίας