THEPOWERGAME
Το χριστουγεννιάτικο pop-up lounge της Μαράια Κάρεϊ, που άνοιξε στο Virgin Hotels στη Νέα Υόρκη, έχει εξελιχθεί σε απόλυτο προορισμό για τους λάτρεις των γιορτών και της μουσικής της. Από τη στιγμή που οι λαμπερές κόκκινες κουρτίνες άνοιξαν, ένα πλήθος θαυμαστών, ντυμένων με παγιέτες σε κόκκινο και πράσινο, σχημάτισε ουρές για να εισέλθει στον χώρο, ο οποίος συνδυάζει την αγάπη για τα Χριστούγεννα με την εμπορική επιτυχία της τραγουδίστριας. Σύμφωνα με τους New York Times, η Κάρεϊ, η οποία κάθε χρόνο ενισχύει την εικόνα της ως «Βασίλισσα των Χριστουγέννων», δημιούργησε έναν χώρο γεμάτο γιορτινή λάμψη, χριστουγεννιάτικα στολίδια και πολυτέλεια.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Μαράια Κάρεϊ κυκλοφόρησε το θρυλικό τραγούδι «All I Want for Christmas Is You» το 1994, ένα κομμάτι που εξακολουθεί να κυριαρχεί στα charts κάθε εορταστική περίοδο. Αν και το 2022 έχασε τη νομική μάχη για να κατοχυρώσει τον τίτλο «Queen of Christmas», η τραγουδίστρια δεν πτοήθηκε. Πραγματοποιεί τακτικά εορταστικές συναυλίες, ενώ φέτος ολοκλήρωσε μια επιτυχημένη περιοδεία που κατέληξε στο Barclays Center στο Μπρούκλιν.
Το lounge στη Νέα Υόρκη, που βρίσκεται λίγα τετράγωνα από το Empire State Building, αποτελεί κομμάτι μιας συνεργασίας με το Black Irish, το λικέρ που φέρει την υπογραφή της Κάρεϊ, και την εφαρμογή Bucket Listers, η οποία ειδικεύεται στη δημιουργία εμπειριών. Τα εισιτήρια, που ξεκινούν από 20 δολάρια και περιλαμβάνουν ένα καλοδεχούμενο espresso martini, έχουν εξαντληθεί ήδη πριν τα Χριστούγεννα. Παρόμοιες εκδοχές του lounge έχουν στηθεί και σε άλλες πόλεις, όπως το Σικάγο, το Νάσβιλ και το Ντάλας, με πάνω από 33.000 εισιτήρια να έχουν πωληθεί σε εθνικό επίπεδο. Παρόλα αυτά, η ίδια η Μαράια Κάρεϊ δεν έχει επισκεφθεί κανένα από τα lounges, κάτι που δεν φαίνεται να αποθαρρύνει τους φανατικούς θαυμαστές της.
Μέσα στον χώρο, οι επισκέπτες μπορούν να φωτογραφηθούν δίπλα σε μια χάρτινη φιγούρα της τραγουδίστριας, ντυμένη με μια λαμπερή τουαλέτα, κάτω από το σήμα «All I Want for Christmas Is You». Υπάρχει επίσης ένα κόκκινο γραμματοκιβώτιο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να γράψουν γράμματα προς τη Μαράια αντί για τον Άγιο Βασίλη. Ο Andy Lederman, ιδρυτής της Bucket Listers, διαβεβαιώνει ότι τα γράμματα συλλέγονται τακτικά και αποστέλλονται στην Κάρεϊ.
Το μενού περιλαμβάνει πολυτελείς εκδοχές espresso martinis με βάση το Black Irish, διακοσμημένα με βρώσιμα γκλίτερ, ροζ πεταλούδες και ξυλάκια κανέλας. Η μουσική της Κάρεϊ παίζει ασταμάτητα, με το «All I Want for Christmas» να ακούγεται πλέον κάθε 15 λεπτά, καθώς η αρχική συχνότητα των 30 λεπτών δεν ικανοποιούσε τους επισκέπτες. Ο διευθυντής τροφίμων και ποτών του Virgin Hotels, Tim Stuyts, σημειώνει πως η μουσική συμβάλλει στη δημιουργία μιας αξέχαστης εμπειρίας για τους επισκέπτες.
Οι θαυμαστές της Κάρεϊ, που αυτοαποκαλούνται «αρνάκια» (lambs) και αποτελούν τη «lambily» της, είναι πρόθυμοι να γιορτάσουν την τραγουδίστρια με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο. Πολλοί φορούν χριστουγεννιάτικα κοστούμια και αξεσουάρ, όπως ο Glen Higgins, ντυμένος Άγιος Βασίλης με φωτιζόμενα παπούτσια. Άλλοι, όπως η Mary Barchetto, ευχαριστούν την Κάρεϊ που «διατηρεί την κουλτούρα της υπερβολής ζωντανή» και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εκφράζουν τη δημιουργικότητά τους.
Σύμφωνα με τους New York Times, αρκετοί επισκέπτες θεωρούν την παρουσία της Κάρεϊ στο lounge δευτερεύουσα. Ο Anthony Κάρεϊ, Βρετανός θαυμαστής που άλλαξε το επώνυμό του σε «Κάρεϊ» σε ηλικία 21 ετών, δήλωσε ότι «η Μαράια αξίζει να είναι ο εαυτός της». Παρόλα αυτά, δεν διστάζει να προτείνει βελτιώσεις, όπως περισσότεροι στολισμοί και ακόμα περισσότερη μουσική της.
Το lounge έχει αναδειχθεί σε έναν χώρο όπου οι θαυμαστές μπορούν να γιορτάσουν την κληρονομιά της Κάρεϊ και το πνεύμα των Χριστουγέννων. Είτε χορεύοντας υπό τους ήχους του «All I Want for Christmas», είτε γράφοντας γράμματα στη Μαράια, οι επισκέπτες βυθίζονται σε μια μοναδική εμπειρία που αναδεικνύει τη μαγεία της εποχής.
Διαβάστε επίσης
Nissan & Honda: Το σχέδιο συγχώνευσης με ορίζοντα το 2025
Επιτροπή Ανταγωνισμού: Διευθέτηση 1,08 εκατ. με 17 εταιρείες κτηματογράφησης
Irida Al Technologies: Η διεθνής επέκταση και η δασοπροστασία