THEPOWERGAME
Η Delta Airlines έχει υιοθετήσει μια στρατηγική που στοχεύει στην προσέλκυση επιβατών υψηλού εισοδήματος, επενδύοντας σημαντικά στην παροχή μιας πολυτελούς ταξιδιωτικής εμπειρίας. Μεταξύ άλλων, η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει αναβάθμιση των premium θέσεων, πολυτελή σαλόνια και γεύματα με σούσι.
Η Delta Air Lines συνήθιζε να χαρίζει τις περισσότερες από τις premium θέσεις της. Τώρα, η αεροπορική εταιρεία ποντάρει σε φανταχτερά καθίσματα και πολυτελή σαλόνια στον αγώνα της να προσελκύσει ταξιδιώτες υψηλού επιπέδου που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για αυτά τα προνόμια.
Πριν από δεκαπέντε χρόνια, οι προσφορές premium θέσεων είχαν τα χειρότερα περιθώρια κέρδους στα αεροπλάνα της Delta, επειδή μόνο το 12% της καμπίνας της πρώτης θέσης εσωτερικού πήγαινε σε πελάτες που πλήρωναν γι’ αυτές, ενώ το υπόλοιπο προερχόταν από δωρεάν αναβαθμίσεις. Η αλλαγή αυτού του γεγονότος σήμαινε ότι έπρεπε να γίνουν οι πολυτελείς θέσεις πιο προσιτές και να επενδυθούν δισεκατομμύρια δολάρια, με περισσότερα να έρχονται, για να γίνει η εμπειρία της πτήσης κάτι που θα έπρεπε να πληρώσετε, με παρελκόμενα όπως πολυτελή σαλόνια, μπιφτέκια Shake Shack και μια ομάδα σομελιέ που συμβουλεύει για τους συνδυασμούς κρασιών.
Η στρατηγική αποδίδει, αναφέρει η WSJ. Περίπου τα τρία τέταρτα της καμπίνας της πρώτης θέσης της Delta είναι πλέον πληρωμένα. Τα έσοδα από τα εισιτήρια premium αυξήθηκαν ταχύτερα από τα έσοδα από τα εισιτήρια της κύριας καμπίνας και αναμένεται να τα ξεπεράσουν μέχρι το 2027. Και για πρώτη φορά φέτος, περισσότερα από τα μισά έσοδα της Delta προέρχονται από τις συνολικές premium εμπειρίες, οι οποίες μαζί με τις θέσεις περιλαμβάνουν προνόμια επιβράβευσης, ένα μερίδιο που σύμφωνα με τον Chief Financial Officer Dan Janki αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω.
Οι καταναλωτές είναι όλο και περισσότερο πρόθυμοι να πληρώσουν για να ταξιδέψουν με στυλ και όταν εγκαταλείπουν την κύρια καμπίνα της Delta, την πιο βασική επιλογή της, τείνουν να μένουν σε premium θέσεις, σύμφωνα με τον Janki.
Γεύματα με σούσι και παροχές που μοιάζουν με spa παρέχει η Delta
Μέρος της έλξης ξεκινά από το αεροδρόμιο. Η Delta διαθέτει 54 αίθουσες αναμονής και σχεδιάζει να ανοίξει περισσότερες, δήλωσε ο Janki. Η αεροπορική εταιρεία άνοιξε φέτος δύο αποκλειστικές αίθουσες αναμονής για τους πιο ακριβοπληρωμένους πελάτες της, στο Λος Άντζελες και στη Νέα Υόρκη, με χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν γεύματα τριών πιάτων, μπαρ σούσι, μαξιλάρια σχεδιαστών και παροχές που μοιάζουν με spa. Σύντομα θα ανοίξουν και παραρτήματα στη Βοστώνη και το Σιάτλ.
Σε αντίθεση με τα άλλα σαλόνια της αεροπορικής εταιρείας, στα οποία μπορεί κανείς να έχει πρόσβαση με πιστωτική κάρτα ή ετήσια συνδρομή, για τα υπερπολυτελή σαλόνια απαιτείται εισιτήριο business class της Delta One, του ακριβότερου ναύλου της Delta, ή το αντίστοιχο εισιτήριο σε μια συνεργαζόμενη αεροπορική εταιρεία που πληροί τις προϋποθέσεις. Σύμφωνα με τον Janki, περισσότεροι ταξιδιώτες της Delta πληρώνουν τον ναύλο λόγω των σαλόνια.
«Αυτό προσελκύει τον κόσμο σε αυτό το εισιτήριο», είπε.
Η Delta δεν αποκαλύπτει πόσα χρήματα επενδύει ειδικά στα σαλόνια. Την τελευταία δεκαετία, η εταιρεία έχει επενδύσει πάνω από 12 δισεκατομμύρια δολάρια σε οτιδήποτε, από γκισέ check-in, καρουζέλ παραλαβής αποσκευών και ανακαινίσεις τερματικών σταθμών και σαλονιών.
Τα premium τμήματα καταλαμβάνουν σήμερα περίπου το 30% των θέσεων των αεροπλάνων της Delta, σε σύγκριση με περίπου 10% πριν από δύο δεκαετίες. Ορισμένοι επιβάτες της Delta One λαμβάνουν amenity kits από την πολυτελή μάρκα Missoni που περιλαμβάνουν προϊόντα περιποίησης του δέρματος και μια οδοντόβουρτσα από μπαμπού, και ορισμένοι επιβάτες της πρώτης θέσης μπορούν να παραγγείλουν ένα μπέργκερ Shake Shack, μια επιλογή που ξεκίνησε αυτό το μήνα για πτήσεις από τη Βοστώνη και θα επεκταθεί και αλλού το επόμενο έτος.
View this post on Instagram
Για όσους αναζητούν ακόμη περισσότερη πολυτέλεια, οι ιδιωτικές πτήσεις μπορεί να είναι μια επιλογή στο μέλλον, λόγω της συμμετοχής της Delta στον φορέα εκμετάλλευσης ιδιωτικών τζετ Wheels Up. «Έχουμε λίγη δουλειά να κάνουμε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Delta Εντ Μπάστιαν στους εφευρέτες τον περασμένο μήνα. «Αλλά τελικά, θα είναι το επόμενο βήμα μας στην premium σκάλα μας».
Ενώ το premium είναι το επίκεντρο, η Delta στοχεύει να αποφύγει να αποξενώσει τους ταξιδιώτες που αναζητούν φθηνότερους ναύλους, είπαν οι αναλυτές. Αυτό σημαίνει να παρέχει στους επίδοξους ταξιδιώτες επιλογές, δήλωσε ο Tom Fitzgerald, αναλυτής που καλύπτει αεροπορικές εταιρείες στην TD Cowen. Η Delta διαθέτει έως και πέντε ναύλους ανάλογα με την πτήση, που κυμαίνονται από τους πιο απλούς έως τους πιο πολυτελείς.
Η Delta θέλει να προσθέσει περισσότερες επιλογές, με κάθε μία από τις καμπίνες της να έχει πιθανότατα «καλές», «καλύτερες» και «καλύτερες» επιλογές, δήλωσαν στελέχη της τον περασμένο μήνα. Η αεροπορική εταιρεία εστιάζει πρώτα στην κύρια καμπίνα της και θα δοκιμάσει επιλογές στο τμήμα Comfort+, ένα σκαλοπάτι πάνω από την τουριστική θέση, μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.
«Συνολικά, η Delta θα είναι σε θέση να ικανοποιήσει τους περισσότερους ανθρώπους», δήλωσε ο Fitzgerald.
Τα στελέχη της Delta δίνουν επίσης προσοχή σε άλλες αεροπορικές εταιρείες που απευθύνονται σε υψηλά αμειβόμενους επιβάτες.
Διαβάστε επίσης
Ρεύμα: Στο 1,5 λεπτό ανά κιλοβατώρα η επιδότηση στα οικιακά τιμολόγια
Επενδυτικές τράπεζες: Έκρηξη εσόδων στα 316 δισ. φέρνει η επιστροφή Τραμπ
Οι απειλές του Τραμπ κατά της Κίνας, ο Έλον Μασκ και η Ευρώπη