Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Πώς η Σάλμα Χάγιεκ επαναπροσδιορίζει τη φιλανθρωπία


Μεταξύ των δεκάδων υποχρεώσεών της, η Σάλμα Χάγιεκ Πινό ασχολείται πολύ με τη φιλανθρωπία, δίνοντάς της μια νέα διάσταση και συνδέοντας τη δράση της με τις αξίες της αυθεντικότητας, της συναισθηματικής νοημοσύνης και της πολιτιστικής ταυτότητας. Με το πάθος και τη στρατηγική της, έχει μετατρέψει τις φιλανθρωπικές της δραστηριότητες σε μια πλατφόρμα που αναδεικνύει τον διαρκή αγώνα της κατά της βίας με βάση το φύλο, προσφέροντας κάτι μοναδικό.

Η επιτυχία της Χάγιεκ στη διοργάνωση του ετήσιου φιλανθρωπικού δείπνου Caring for Women, που διοργανώνει ο Όμιλος Kering, του συζύγου της, έχει καταφέρει να συγκεντρώσει εκατομμύρια για τον αγώνα κατά της βίας εναντίον γυναικών. Με προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια, από τη διακόσμηση έως τη λίστα καλεσμένων, που περιλαμβάνει προσωπικότητες όπως η Τζέσικα Τσαστέιν και ο Λεονάρντο ντι Κάπριο, η Χάγιεκ προσδίδει μια εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα στη φιλανθρωπία, που συνδυάζει τέχνη και κουλτούρα με έναν ουσιαστικό σκοπό.

Η προσέγγισή της ξεχωρίζει λόγω της έμφασης στη συναισθηματική νοημοσύνη και την ανθρώπινη επαφή, γράφουν οι ΝΥΤ. «Είμαι παθιασμένη, αλλά και στρατηγός», αναφέρει, υπογραμμίζοντας ότι η δράση της δεν περιορίζεται στη συγκέντρωση κεφαλαίων, αλλά επικεντρώνεται στη δημιουργία αληθινών δεσμών και στην ενημέρωση της κοινής γνώμης. Το δείπνο Caring for Women έχει αναδειχθεί ως ένα «mini Met Gala», χάρη στην επιρροή της Χάγιεκ, που ελέγχει κάθε πτυχή του γεγονότος.

Παράλληλα, η Χάγιεκ διατηρεί έντονο ενδιαφέρον για έργα που ενισχύουν τη φωνή των γυναικών και έχει επεκτείνει το όραμά της ιδρύοντας, μαζί με την Beyoncé, την καμπάνια Gucci Chime for Change το 2013, με στόχο την ισότητα των φύλων σε παγκόσμιο επίπεδο. Με τον τρόπο αυτόν η Χάγιεκ δείχνει πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η δύναμη των brands για τη στήριξη σημαντικών σκοπών, προσδίδοντας νέα δυναμική στην εταιρική φιλανθρωπία.

Κάπως έτσι, μέσα από τις πρωτοβουλίες της, η διάσημη ηθοποιός αναδεικνύει τη φιλανθρωπία όχι ως απλή φιλική συνεισφορά, αλλά ως ένα πολυεπίπεδο εγχείρημα, που αναζητεί βιώσιμες λύσεις για ν’ αλλάξει ζωές.

Διαβάστε επίσης

Ντόναλντ Τραμπ: Η αμύθητη περιουσία και ποιος τη διαχειρίζεται

Βιομηχανία ευεξίας: Εκρηκτική ανάπτυξη στα 6,3 τρισ.

ΔΕΗ: Σε διαβούλευση η ΜΠΕ για το έργο αντλησιοταμίευσης στη Μεγαλόπολη

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!