THEPOWERGAME
Το πολυτελές brand Manolo Blahnik, τα παπούτσια υψηλών προδιαγραφών με πολλούς διάσημους θαυμαστές, που φοριούνταν συχνά στην τηλεοπτική επιτυχία «Sex and the City», άνοιξε το πρώτο του κατάστημα στην ηπειρωτική Κίνα, έπειτα από 22 χρόνια μάχης για το νομικό δικαίωμα χρήσης του ονόματός του.
Εκτός από τη νέα μπουτίκ στο πολυτελές εμπορικό κέντρο Plaza 66 της Σαγκάης, η εταιρεία αναμένει να ανοίγει ένα κατάστημα ετησίως στην Κίνα για τα επόμενα πέντε χρόνια, με το Πεκίνο και την Τσενγκντού να είναι οι επόμενες πιθανές τοποθεσίες.
Η εταιρεία υποδηματοποιίας, που πήρε το όνομά της από τον Ισπανό ιδρυτή της, είχε περιοριστεί όσον αφορά τη δυνατότητά της να εμπορεύεται με το όνομά της στην Κίνα, αφού ένας τοπικός επιχειρηματίας κατέθεσε εμπορικά σήματα σχετικά με τη Manolo Blahnik το 1999.
Η Κίνα είναι μια δικαιοδοσία «πρώτης κατάθεσης», η οποία δεν απαιτεί από τις εταιρείες να αποδείξουν προηγούμενη χρήση για να διεκδικήσουν ένα εμπορικό σήμα, αλλά μια απόφαση πριν από δύο χρόνια από το Ανώτατο Λαϊκό Δικαστήριο της Κίνας έκρινε υπέρ της εταιρείας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Ήμασταν πολύ, πολύ ευγνώμονες που διεκδικήσαμε το εμπορικό μας σήμα. Πριν από εκείνο το σημείο ήμασταν απλά επικεντρωμένοι στο να το πάρουμε πίσω. Έκτοτε στρέψαμε πολύ το κεφάλι μας προς την Ασία», δήλωσε σε συνέντευξή της η διευθύνουσα σύμβουλος, Kristina Blahnik, η οποία είναι ανιψιά του ιδρυτή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η μάρκα άνοιξε επίσης δύο νέα καταστήματα στο Χονγκ Κονγκ τον Οκτώβριο.
Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο της στην ηπειρωτική Κίνα έρχεται καθώς μάρκες υψηλής ποιότητας, όπως η LVMH, έχουν δει τις πωλήσεις να διολισθαίνουν στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά πολυτελείας στον κόσμο, έχοντας πληγεί από τη χλιαρή οικονομική ανάπτυξη και την αδύναμη καταναλωτική εμπιστοσύνη. Αλλά η Blahnik δήλωσε ότι δεν ανησυχεί, καθώς η εταιρεία μόλις ξεκινάει στην Κίνα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η αγορά πολυτελών υποδημάτων της Κίνας αποτιμάται σε περίπου 5 δισ. δολάρια φέτος και προβλέπεται να αυξάνεται κατά 7,6% ετησίως έως το 2029, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Statista. Η Manolo Blahnik θα ανταγωνιστεί ξένες μάρκες, όπως η Jimmy Choo και η Christian Louboutin, οι οποίες έχουν το πλεονέκτημα ότι βρίσκονται στην Κίνα για περισσότερο από μια δεκαετία.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Διαβάστε επίσης
Αντικειμενικές αξίες: Εκκινούν οι διαδικασίες για την αυτόματη αναπροσαρμογή
Πώς θα παίρνουν Golden Visa οι επενδυτές σε startups και VCs