Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

Το Halloween τελείωσε και οι Disneyland φορούν τα γιορτινά τους

Παραδοσιακά οι πρώτες μέρες του Νοεμβρίου αποτελούν μια περίοδο μαγικής μεταμόρφωσης για τις Disneyland σε όλον τον κόσμο.

Τα πάρκα της Disney, λοιπόν, στις αρχές Νοεμβρίου αλλάζουν θεματική και από το Halloween πάνε στη χριστουγεννιάτικη περίοδο. Κάθε χρόνο αυτό το εντυπωσιακό «μεταμορφωτικό» εγχείρημα διαρκεί περίπου έξι εβδομάδες και απαιτεί τη συνεργασία πολλών τμημάτων, από το τεχνικό προσωπικό μέχρι τους ειδικούς στην κηπουρική και τους σεφ, ενώ οι περισσότερες αλλαγές γίνονται κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν το πάρκο είναι κλειστό.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Disneyland Resort, Κεν Ποτρόκ, οι χριστουγεννιάτικες γιορτές, όπως και το Halloween, αποτελούν «ιδιαίτερες περιόδους» για την Disney, προσελκύοντας επισκέπτες που επιστρέφουν κάθε χρόνο για να απολαύσουν τις εορταστικές εμπειρίες.

Στο Walt Disney World στη Φλόριντα οι εορτασμοί ξεκινούν στις 8 Νοεμβρίου και περιλαμβάνουν χριστουγεννιάτικα δέντρα, λαμπερά κοστούμια για τους χαρακτήρες και ειδικές εκδηλώσεις. Η Disneyland στην Καλιφόρνια ακολουθεί στις 15 Νοεμβρίου, με ανάλογες διακοσμήσεις και εκδηλώσεις. Σύμφωνα με το CNBC, η εορταστική περίοδος είναι ιδιαίτερα επικερδής για την Disney, καθώς οι επισκέπτες ενισχύουν τα έσοδα αγοράζοντας προϊόντα και απολαμβάνοντας περιορισμένες εκδηλώσεις και προσφορές.

Οι μήνες Οκτώβριος και Δεκέμβριος είναι από τους πιο δημοφιλείς για τις Disneyland, καθώς οι επισκέπτες απολαμβάνουν ειδικές εκδηλώσεις που προσελκύουν πλήθος κόσμου. Αυτή η τάση αντικαθιστά την παραδοσιακή περίοδο του καλοκαιριού, αφού πλέον η Disney προσφέρει επιπλέον θεματικές εμπειρίες αυτούς τους μήνες. Η στρατηγική της εταιρείας, «Disney vault», παρουσιάζει περιορισμένες εκδηλώσεις που προκαλούν ενθουσιασμό στους επισκέπτες, κάτι που τονώνει τη ζήτηση. Σύμφωνα με το CNBC, το τμήμα εμπειριών της Disney, που περιλαμβάνει πάρκα, κρουαζιέρες και ξενοδοχεία, παρήγαγε έσοδα ύψους 9,13 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του 2023.

Η προετοιμασία για την εορταστική περίοδο αρχίζει σχεδόν δύο εβδομάδες πριν από το Halloween, όταν το προσωπικό της Disney τοποθετεί τις πρώτες αόρατες εγκαταστάσεις, όπως φωτιστικά συστήματα. Μέχρι το τέλος του χρόνου η Disney διατηρεί σταθερή τη ροή επισκεπτών, ειδικά με τις γιορτές, που έχουν αποκτήσει πλέον χαρακτήρα παράδοσης για τους επισκέπτες. Οι επισκέπτες ανυπομονούν να επισκεφθούν τα πάρκα για τις νέες εκδοχές των χαρακτήρων, τη θεματική διακόσμηση και τις αποκλειστικές επιλογές σε φαγητό και ποτό, κάτι που δίνει μια φρέσκια διάσταση στις επισκέψεις τους κάθε χρόνο.

Για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, τα πάρκα προσθέτουν ειδικά χριστουγεννιάτικα θέματα στις δημοφιλείς διαδρομές, όπως στο κάστρο της Ωραίας Κοιμωμένης στο Disneyland, στο «It’s a Small World» και στο «Haunted Mansion». Ο Άγιος Βασίλης κάνει επίσης την εμφάνισή του στο Redwood Creek Challenge Trail στην Disneyland, ενώ οι επισκέπτες θα απολαύσουν θεματικές παρελάσεις και πυροτεχνήματα. Στο Walt Disney World στη Φλόριντα, το Mickey’s Very Merry Christmas Party ξεκινάει στις 8 Νοεμβρίου, ενώ η εκδήλωση Jollywood Nights στις 9 Νοεμβρίου. Επιπλέον, διάφορες διαδρομές θα αποκτήσουν εορταστικό χαρακτήρα, όπως το Space Mountain και το Jungle Cruise, το οποίο προσωρινά μετονομάζεται σε Jingle Cruise.

Η συντονισμένη προσπάθεια της Disney να προετοιμάσει τα πάρκα για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο δείχνει τη δέσμευσή της να παρέχει αξέχαστες εμπειρίες, που θα προσελκύσουν νέους και επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Σύμφωνα με το CNBC, η επιτυχημένη αυτή στρατηγική συνδέεται με τα ιδιαίτερα στοιχεία της χριστουγεννιάτικης περιόδου και την ικανότητα της Disney να προσφέρει αποκλειστικές εμπειρίες, όπως θεματικές παρελάσεις, διακόσμηση και ειδικά προϊόντα, ενισχύοντας την επιθυμία των επισκεπτών να επιστρέψουν.

Διαβάστε επίσης

Adidas Hellas: Το “κενό” της Reebok και η διαταραχή λόγω Σουέζ

Πού επενδύουν οι μεγάλοι κατασκευαστές της Ευρώπης

Ο γρίφος των κορεσμένων δικτύων και των υψηλών τιμών ενέργειας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!