Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Αυτοί οι σταρ φοράνε Ferragamo και πρέπει να το κάνεις κι εσύ

Ο οίκος Salvatore Ferragamo είναι συνώνυμο της υψηλής ευρωπαϊκής αισθητικής, αποτελώντας επιλογή για όσους αγαπούν την τέχνη του διακριτικού «power dressing». Η επιρροή του Ferragamo, από τις κόκκινες πασαρέλες έως τις επιχειρηματικές αίθουσες, προσδίδει κύρος σε κάθε εμφάνιση και δείχνει πώς οι διασημότητες χρησιμοποιούν τη διαχρονική κομψότητα του οίκου για να επιβληθούν στο χώρο, σύμφωνα με το The Vou.

Παραδείγματα όπως του Άντριου Γκάρφιλντ και του Τομ Χίντλεστον αναδεικνύουν την αψεγάδιαστη σιλουέτα και την κομψότητα του Ferragamo, ενώ διατηρούν μια αύρα απλότητας και σοβαρότητας. Από την άλλη, ο Μάικλ Μπ. Τζόρνταν δίνει μια πιο μοντέρνα ερμηνεία στην κλασική αισθητική του οίκου, προσφέροντας έναν δυναμικό συνδυασμό παραδοσιακής τέχνης και σύγχρονης διάθεσης. Η ευελιξία του Ferragamo διαφαίνεται και μέσα από τις καμπάνιες με πρόσωπα όπως οι Μπεν Μπαρνς και Νίκολας Χουλτ, που αποδεικνύουν ότι η πολυτέλεια μπορεί να γίνει προσιτή και σε νεότερους επαγγελματίες που επιθυμούν να ξεχωρίσουν.

Η παγκόσμια επιρροή του οίκου φαίνεται μέσα από τους πρεσβευτές του, όπως ο Λι Μιν-χο και ο Έντι Πενγκ, που προωθούν την αισθητική του Ferragamo στην Ασία, καθώς και από τον Ντίλαν Γουάνγκ, που απευθύνεται σε ένα νεότερο κοινό στην Κίνα. Το brand συνδυάζει παράδοση και νεωτερικότητα, ενώ διατηρεί μια αίσθηση αποκλειστικότητας ανεξαρτήτως γεωγραφικού πλαισίου, σύμφωνα με το The Vou. Στην Ευρώπη και την Αμερική, σταρ όπως οι Τζο Άλγουιν και Κάλουμ Τέρνερ ενσαρκώνουν την εκλεπτυσμένη ανδρική μόδα σε μεγάλα γεγονότα, όπως το Vanity Fair Oscar Party και το Φεστιβάλ Βενετίας, καταδεικνύοντας τη δέσμευση του Ferragamo στη λεπτομερή και διαχρονική κομψότητα.

Η στρατηγική αυτή επιβεβαιώνει την ικανότητα του Ferragamo να συνδυάζει την κλασική ραπτική με την πολιτιστική προσαρμογή, παρέχοντας έμπνευση σε επαγγελματίες και καλλιτέχνες, όπως οι Κέιτρανάντα και Ζαρέλ Τζερόμ, οι οποίοι αναδεικνύουν τη σημασία του στυλ στους δημιουργικούς τομείς.

Πέρα από την επώνυμη κομψότητα, ο Ferragamo προσφέρει και μια φιλοσοφία στυλ που εκτείνεται και στο καθημερινό ντύσιμο. Η στήριξη του brand σε σπουδαίες συνεργασίες και σε αξίες όπως η αναγνώριση του προσωπικού στυλ μέσω του σχήματος σώματος, της χρωματικής παλέτας και του στυλ κάθε ατόμου, υπογραμμίζει τη σημασία του «styling by occasion». Στον κόσμο της ανδρικής μόδας, η γνώση του σχήματος του σώματος, της εποχικής χρωματικής παλέτας και του προσωπικού στυλ είναι τα βασικά εργαλεία που συνδυάζονται για να δημιουργήσουν την εικόνα ενός επιτυχημένου και κομψού άνδρα, σύμφωνα με το The Vou.

Με τον Ferragamo, η πολυτέλεια αποκτά νέο νόημα, εστιάζοντας όχι μόνο στην ακριβή ενδυμασία, αλλά και στη σωστή επιλογή των ρούχων σύμφωνα με τις μοναδικές ανάγκες του καθενός. Οι προσωπικές στυλιστικές συμβουλές της εταιρείας βοηθούν τους άνδρες να οικοδομήσουν ένα διαχρονικό στυλ που αποπνέει αυτοπεποίθηση και επιτυχία.

Διαβάστε επίσης

ΤτΕ: Αυξήθηκαν κατά 2,32 δισ. οι καταθέσεις τον Σεπτέμβριο

Επιτόκια ΕΚΤ: Τα “γεράκια” προειδοποιούν, τα “περιστέρια” πιέζουν

Πώς η AI θα αλλάξει το ενεργειακό σύστημα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!