Γ.Δ.
1390.25 -0,88%
ACAG
-0,54%
5.57
BOCHGR
-0,23%
4.32
CENER
-3,72%
8.55
CNLCAP
-0,71%
7
DIMAND
+1,11%
9.13
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-0,47%
12.8
TITC
-0,77%
32.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.422
ΑΒΕ
-0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.365
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-2,22%
3.09
ΑΛΦΑ
-0,92%
1.4005
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,40%
10.15
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
-7,52%
141.5
ΑΤΤΙΚΑ
-2,27%
2.15
ΒΙΟ
-1,65%
5.38
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
1.725
ΒΙΟΣΚ
+0,66%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.36
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-1,85%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.48
ΔΑΑ
-0,21%
7.534
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-1,18%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+2,70%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,48%
0.277
ΕΒΡΟΦ
+1,02%
1.49
ΕΕΕ
-0,06%
33.14
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.518
ΕΛΒΕ
-0,99%
5
ΕΛΙΝ
-1,46%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,11%
1.766
ΕΛΠΕ
-1,01%
6.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.728
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.792
ΕΠΙΛΚ
-9,09%
0.1
ΕΣΥΜΒ
+0,87%
1.165
ΕΤΕ
-1,40%
7.054
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.21
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.66
ΕΥΡΩΒ
-1,05%
1.88
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.325
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+1,05%
0.288
ΙΛΥΔΑ
-3,24%
1.79
ΙΝΚΑΤ
+3,72%
5.02
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,68%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.095
ΙΝΤΚΑ
-1,94%
2.775
ΚΑΡΕΛ
+1,79%
342
ΚΕΚΡ
+3,45%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,64%
1.575
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-3,67%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.67
ΚΡΙ
+3,72%
13.95
ΚΤΗΛΑ
-3,33%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-2,02%
0.97
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.756
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.21
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
+11,84%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,55%
1.27
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-1,36%
3.63
ΜΕΝΤΙ
+2,68%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
-0,31%
3.18
ΜΙΝ
+3,41%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,92%
19.95
ΜΟΝΤΑ
+3,29%
3.77
ΜΟΤΟ
-1,34%
2.57
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,48%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,89%
32.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+4,69%
0.848
ΞΥΛΚ
-0,75%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
-1,94%
27.75
ΟΛΥΜΠ
-2,05%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.807
ΟΤΕ
-1,57%
15.65
ΟΤΟΕΛ
-1,62%
10.9
ΠΑΙΡ
+2,91%
0.99
ΠΑΠ
-3,95%
2.19
ΠΕΙΡ
-1,93%
3.55
ΠΕΡΦ
-2,16%
5.9
ΠΕΤΡΟ
-1,49%
7.94
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+2,29%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.6
ΣΑΡ
-0,55%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,65%
5.96
ΣΠΙ
-3,75%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.67
ΤΖΚΑ
-2,15%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-6,63%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.216
ΦΡΛΚ
+0,68%
3.675
ΧΑΙΔΕ
-4,10%
0.585

Αυτοί οι σταρ φοράνε Ferragamo και πρέπει να το κάνεις κι εσύ

Ο οίκος Salvatore Ferragamo είναι συνώνυμο της υψηλής ευρωπαϊκής αισθητικής, αποτελώντας επιλογή για όσους αγαπούν την τέχνη του διακριτικού «power dressing». Η επιρροή του Ferragamo, από τις κόκκινες πασαρέλες έως τις επιχειρηματικές αίθουσες, προσδίδει κύρος σε κάθε εμφάνιση και δείχνει πώς οι διασημότητες χρησιμοποιούν τη διαχρονική κομψότητα του οίκου για να επιβληθούν στο χώρο, σύμφωνα με το The Vou.

Παραδείγματα όπως του Άντριου Γκάρφιλντ και του Τομ Χίντλεστον αναδεικνύουν την αψεγάδιαστη σιλουέτα και την κομψότητα του Ferragamo, ενώ διατηρούν μια αύρα απλότητας και σοβαρότητας. Από την άλλη, ο Μάικλ Μπ. Τζόρνταν δίνει μια πιο μοντέρνα ερμηνεία στην κλασική αισθητική του οίκου, προσφέροντας έναν δυναμικό συνδυασμό παραδοσιακής τέχνης και σύγχρονης διάθεσης. Η ευελιξία του Ferragamo διαφαίνεται και μέσα από τις καμπάνιες με πρόσωπα όπως οι Μπεν Μπαρνς και Νίκολας Χουλτ, που αποδεικνύουν ότι η πολυτέλεια μπορεί να γίνει προσιτή και σε νεότερους επαγγελματίες που επιθυμούν να ξεχωρίσουν.

Η παγκόσμια επιρροή του οίκου φαίνεται μέσα από τους πρεσβευτές του, όπως ο Λι Μιν-χο και ο Έντι Πενγκ, που προωθούν την αισθητική του Ferragamo στην Ασία, καθώς και από τον Ντίλαν Γουάνγκ, που απευθύνεται σε ένα νεότερο κοινό στην Κίνα. Το brand συνδυάζει παράδοση και νεωτερικότητα, ενώ διατηρεί μια αίσθηση αποκλειστικότητας ανεξαρτήτως γεωγραφικού πλαισίου, σύμφωνα με το The Vou. Στην Ευρώπη και την Αμερική, σταρ όπως οι Τζο Άλγουιν και Κάλουμ Τέρνερ ενσαρκώνουν την εκλεπτυσμένη ανδρική μόδα σε μεγάλα γεγονότα, όπως το Vanity Fair Oscar Party και το Φεστιβάλ Βενετίας, καταδεικνύοντας τη δέσμευση του Ferragamo στη λεπτομερή και διαχρονική κομψότητα.

Η στρατηγική αυτή επιβεβαιώνει την ικανότητα του Ferragamo να συνδυάζει την κλασική ραπτική με την πολιτιστική προσαρμογή, παρέχοντας έμπνευση σε επαγγελματίες και καλλιτέχνες, όπως οι Κέιτρανάντα και Ζαρέλ Τζερόμ, οι οποίοι αναδεικνύουν τη σημασία του στυλ στους δημιουργικούς τομείς.

Πέρα από την επώνυμη κομψότητα, ο Ferragamo προσφέρει και μια φιλοσοφία στυλ που εκτείνεται και στο καθημερινό ντύσιμο. Η στήριξη του brand σε σπουδαίες συνεργασίες και σε αξίες όπως η αναγνώριση του προσωπικού στυλ μέσω του σχήματος σώματος, της χρωματικής παλέτας και του στυλ κάθε ατόμου, υπογραμμίζει τη σημασία του «styling by occasion». Στον κόσμο της ανδρικής μόδας, η γνώση του σχήματος του σώματος, της εποχικής χρωματικής παλέτας και του προσωπικού στυλ είναι τα βασικά εργαλεία που συνδυάζονται για να δημιουργήσουν την εικόνα ενός επιτυχημένου και κομψού άνδρα, σύμφωνα με το The Vou.

Με τον Ferragamo, η πολυτέλεια αποκτά νέο νόημα, εστιάζοντας όχι μόνο στην ακριβή ενδυμασία, αλλά και στη σωστή επιλογή των ρούχων σύμφωνα με τις μοναδικές ανάγκες του καθενός. Οι προσωπικές στυλιστικές συμβουλές της εταιρείας βοηθούν τους άνδρες να οικοδομήσουν ένα διαχρονικό στυλ που αποπνέει αυτοπεποίθηση και επιτυχία.

Διαβάστε επίσης

ΤτΕ: Αυξήθηκαν κατά 2,32 δισ. οι καταθέσεις τον Σεπτέμβριο

Επιτόκια ΕΚΤ: Τα “γεράκια” προειδοποιούν, τα “περιστέρια” πιέζουν

Πώς η AI θα αλλάξει το ενεργειακό σύστημα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!