THEPOWERGAME
Ο ιταλικός οίκος πολυτελούς μόδας Gucci κυκλοφόρησε την τελευταία του καμπάνια, που γιορτάζει το διαχρονικό ταξίδι του εμβληματικού της loafer, Horsebit 1953, με πρωταγωνιστή τον Ιταλό ηθοποιό, σεναριογράφο και σκηνοθέτη Πιέτρο Καστελίτο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Σχεδιασμένη από τον Creative Director του οίκου, Σαμπάτο ντε Σάρνο, η νέα καμπάνια αποτυπώνει το προσωπικό στίγμα του Καστελίτο για το Horsebit, όπως έκαναν οι προηγούμενοι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, Πολ Μεσκάλ, Σιάο Ζαν και Κίνγκσλεϊ Μπεν-Αντίρ, ο καθένας από τους οποίους πρόσθεσε τη δική του πινελιά στο παπούτσι. Κάθε καμπάνια αντικατοπτρίζει το διαρκώς εξελισσόμενο όραμα της Gucci για τη σύγχρονη αρρενωπότητα, αγκαλιάζοντας την προσωπικότητα, την πρωτοτυπία και τη σύγχρονη κομψότητα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά από σύγχρονα εικαστικά, που παρουσιάζουν τον Καστελίτο σε έναν δημιουργικό χώρο, καθισμένο ανάμεσα σε βιβλία, τέχνη και μουσική, αποτυπώνοντας το χαλαρό πνεύμα του σταρ. Παρουσιάζει απρόσκοπτα μια σειρά από casual έως εκλεπτυσμένες εμφανίσεις, καθεμία από τις οποίες βασίζεται στο εμβληματικό παπούτσι Horsebit 1953 loafer. Λειτουργώντας σταθερά σε όλη τη διάρκεια, με το εμβληματικό υλικό του, το παπούτσι αποδεικνύεται περαιτέρω απαραίτητο για κάθε ανδρική γκαρνταρόμπα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το θρυλικό παπούτσι έχει φορεθεί από θρυλικές προσωπικότητες, από τον Φράνσις Φορντ Κόπολα και την Τζόντι Φόστερ μέχρι πρεσβευτές της Gucci, όπως η Ντακότα Τζόνσον, η Κίρστεν Τζόνσον και ο Μαρκ Ρόνσον.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το Horsebit 1953 έχει αποδείξει ότι ξεπερνάει εποχές και τάσεις, καθώς πρωτοπαρουσιάστηκε την ομώνυμη χρονιά, όταν ο οίκος λάνσαρε για πρώτη φορά υποδήματα. Αυτό το παπούτσι προσέφερε μια νέα ιδέα της κομψότητας, καθώς ήταν ταυτόχρονα σπορ, casual και αισθησιακό. Ο διπλός δακτύλιος και η μπάρα του, εμπνευσμένα από τον κόσμο της ιππασίας, έχουν παραμείνει καθοριστικό μοτίβο για τη μάρκα μέχρι σήμερα.
Διαβάστε επίσης
Τραμπ: Τι θα συμβεί στις επιχειρήσεις του αν κερδίσει τις εκλογές
Πέντε dark, εορταστικά κοκτέιλ για να περάσετε το Halloween
ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: Τα επόμενα βήματα μέχρι να “κλείσει” το deal με τη Masdar