Γ.Δ.
1392.05 +0,54%
ACAG
-0,55%
5.42
BOCHGR
-0,90%
4.39
CENER
-1,43%
8.3
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.36
NOVAL
-0,66%
2.27
OPTIMA
+0,63%
12.68
TITC
+1,97%
36.25
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-0,87%
0.455
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-2,44%
3.605
ΑΛΦΑ
0,00%
1.555
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,85%
9.35
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-11,53%
0.66
ΑΤΤΙΚΑ
+2,91%
2.12
ΒΙΟ
+2,40%
5.12
ΒΙΟΚΑ
-1,16%
1.7
ΒΙΟΣΚ
+0,74%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,10%
17.52
ΔΑΑ
+0,67%
7.85
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,78%
11.65
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,02%
0.297
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.415
ΕΕΕ
+0,42%
33.14
ΕΚΤΕΡ
+1,29%
1.41
ΕΛΒΕ
-0,43%
4.68
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,37%
1.65
ΕΛΠΕ
+1,28%
6.735
ΕΛΣΤΡ
-2,43%
2.01
ΕΛΤΟΝ
-2,20%
1.78
ΕΛΧΑ
+6,68%
1.756
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.11
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+1,10%
2.018
ΕΧΑΕ
+1,44%
4.23
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-2,26%
0.303
ΙΛΥΔΑ
-1,44%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+2,75%
0.898
ΙΝΤΕΚ
+3,85%
5.66
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,75%
2.63
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
+3,96%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+4,91%
1.495
ΚΟΡΔΕ
-0,49%
0.407
ΚΟΥΑΛ
-0,38%
1.04
ΚΟΥΕΣ
-1,61%
5.51
ΚΡΙ
+0,72%
13.9
ΚΤΗΛΑ
-2,94%
1.65
ΚΥΡΙΟ
+7,05%
0.942
ΛΑΒΙ
-0,69%
0.718
ΛΑΜΔΑ
-0,57%
7.04
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,11%
3.58
ΜΕΝΤΙ
-0,98%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+3,56%
3.055
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,10%
19.23
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,63%
2.49
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+1,32%
24.52
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,45%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
31.18
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.86
ΞΥΛΚ
0,00%
0.255
ΞΥΛΠ
+9,05%
0.434
ΟΛΘ
+1,45%
21
ΟΛΠ
-0,67%
29.8
ΟΛΥΜΠ
-1,72%
2.28
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.786
ΟΤΕ
+0,13%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
0,00%
0.976
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,28%
3.64
ΠΕΡΦ
+3,16%
5.23
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.995
ΠΛΑΚΡ
-0,72%
13.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
-6,45%
5.8
ΠΡΟΦ
-0,20%
4.99
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
+2,65%
10.86
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+0,97%
1.565
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
0,00%
0.514
ΣΠΥΡ
-3,94%
0.122
ΤΕΝΕΡΓ
+0,15%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,83%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.56
ΧΑΙΔΕ
+5,31%
0.595

Playboy: Ο γιος του Χιου Χέφνερ δίνει 100 εκατ. για το brand

Ο Κούπερ Χέφνερ, ο νεότερος γιος του αείμνηστου ιδρυτή του Playboy, Χιου Χέφνερ, επιθυμεί να αγοράσει ξανά το εμβληματικό brand name του πατέρα του. Υποβάλλει προσφορά 100 εκατομμυρίων δολαρίων, σε συνεργασία με μια ομάδα επενδυτών, για να αποκτήσει την επωνυμία Playboy από τον όμιλο Playboy, σύμφωνα με τη Wall Street Journal.

Η εταιρεία περιλαμβάνει επίσης μια εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης και μια κατασκευαστική μονάδα εσωρούχων, ενώ η αγοραία αξία της ήταν μόλις 50 εκατομμύρια δολάρια την περασμένη Παρασκευή. Ο όμιλος είχε εισαχθεί στο χρηματιστήριο το 2021, αλλά οι μετοχές του έχουν υποχωρήσει κατά περισσότερο από 90% από τότε.

«Είναι μια σπουδαία αμερικανική εταιρεία και μια σπουδαία μάρκα, πέρα από την προσωπική μου σύνδεση με αυτήν», δήλωσε ο Χέφνερ, προσθέτοντας ότι η μάρκα «έχει διαχειριστεί σε κατάσταση πιθανής ανυπαρξίας». Ο Κούπερ σχεδιάζει να αγοράσει την επωνυμία Playboy και την πνευματική της ιδιοκτησία και να διαχειριστεί την έκδοση ιδιωτικά μέσω της επενδυτικής του εταιρείας, Hefner Capital. Οι υπόλοιπες δραστηριότητες του Playboy Group θα συνεχίσουν ως ξεχωριστή εταιρεία με νέο όνομα, σύμφωνα με την πρότασή του, και θα λάβουν μετοχές 10% στην ανανεωμένη Playboy.

Ο Χέφνερ, ο οποίος υπηρέτησε ως επικεφαλής δημιουργικού του Playboy για τρία χρόνια έως το 2019, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, επισημαίνει ότι έχει εντοπίσει νέες ευκαιρίες αδειοδότησης και συνεργασίες στα μέσα ενημέρωσης, όπως ντοκιμαντέρ, που θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδα και να επαναφέρουν τη μάρκα στο προσκήνιο. «Μπορείς να έχεις όλα τα χρήματα του κόσμου, αλλά είναι δύσκολο να χτίσεις τη μάρκα αναγνωρισιμότητας που έχει το Playboy», δήλωσε.

Ο Χιου Χέφνερ πέθανε το 2017, αφήνοντας πίσω του τρία άλλα παιδιά, εκτός από τον Κούπερ. Η εταιρεία σταμάτησε τη δημοσίευση τακτικού έντυπου περιοδικού το 2020 και η οικογένεια Χέφνερ έχει πωλήσει τα υπόλοιπα μερίδιά της από τότε.

Η Playboy, όπως υφίσταται σήμερα, δεν μοιάζει πολύ με την έκδοση που ίδρυσε ο Χιου Χέφνερ το 1953. Στην αρχή απευθυνόταν σε ένα εκλεπτυσμένο ανδρικό κοινό, γνωστό για τη δημοσιογραφία του, καθώς και για τις γυμνές εικόνες. Με την πάροδο των ετών η εταιρεία επεκτάθηκε στην παραγωγή βίντεο και τις πωλήσεις εμπορευμάτων, ενώ κάποια στιγμή είχε και υπηρεσία λιμουζινών. Η εταιρεία εισήχθη στο χρηματιστήριο το 1971 και έφτασε σε ανώτατη κεφαλαιοποίηση 671 εκατομμυρίων δολαρίων το 1999. Ωστόσο, από τότε υπήρξε συνεχής πτώση.

Από το 2011 το περιοδικό παρουσίαζε ζημίες 1 εκατομμυρίου δολαρίων ανά τεύχος. Εκείνη τη χρονιά ο Χιου Χέφνερ συνεργάστηκε με την ιδιωτική επενδυτική εταιρεία Rizvi Traverse Management LLC για να πάρει την εταιρεία ιδιωτική, σε συμφωνία αξίας 207 εκατομμυρίων δολαρίων. Το 2021 η Playboy επανήλθε στο χρηματιστήριο μέσω εταιρείας ειδικού σκοπού και η αξία της εκτοξεύθηκε σε πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά μειώθηκε εκ νέου στα 53 εκατομμύρια δολάρια, με τις μετοχές να έχουν υποχωρήσει κατά 99% από την κορυφή τους.

Η εταιρεία έχει εστιάσει περισσότερο στην αδειοδότηση του λογοτύπου και στις πωλήσεις εσωρούχων και άλλων εμπορευμάτων. Το 2021 αγόρασε την αυστραλιανή κατασκευάστρια εσωρούχων Honey Birdette για πάνω από 330 εκατομμύρια δολάρια και απέκτησε την πλατφόρμα δημιουργών περιεχομένου Dream για 30 εκατομμύρια δολάρια, συγχωνεύοντάς την στην υπηρεσία Centerfold, που προορίζεται να ανταγωνιστεί την πλατφόρμα OnlyFans.

Η Playboy έχει παρουσιάσει ζημίες και έχει πάνω από 200 εκατομμύρια δολάρια χρέη, προχωρώντας σε πωλήσεις κάποιων περιουσιακών στοιχείων και μείωση εξόδων. Ο Κούπερ Χέφνερ δήλωσε, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, ότι οι αγορές της Playboy ήταν κακώς σχεδιασμένες και διαχειρίσιμες. «Είναι η Playboy που εισέρχεται σε επιχειρήσεις στις οποίες δεν έχει ξαναλειτουργήσει και τα προϊόντα δεν συνδέονται καθόλου με τους καταναλωτές ή τους θαυμαστές», είπε, προσθέτοντας ότι η πτώση της επιχείρησης και η σχετικότητα της μάρκας είναι άμεσες συνέπειες αυτής της κατάστασης.

Διαβάστε επίσης

Άροσις: Πέρασε σε κερδοφορία η επένδυση του Καραμούζη στα όσπρια

Douleutaras: Βλέπει έσοδα 60 εκατ. και κοιτάζει προς Ισπανία και Γερμανία

Συμμαχία Εξηλεκτρισμού: 6 προτάσεις για μια “Καθαρή Βιομηχανία”

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!