Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Πώς η Gen Z επηρεάζει τις τουριστικές επενδύσεις της επόμενης 10ετίας

Η επόμενη γενιά ταξιδιωτών δείχνει ήδη τον ενθουσιασμό της να εξερευνήσει τον κόσμο και η τουριστική βιομηχανία μετασχηματίζεται με βάση τα ενδιαφέροντα, τις προτιμήσεις και τις προσδοκίες της Gen Z. Η Γενιά Ζ -συντομογραφία Gen Z- αναφέρεται σε αυτούς που γεννήθηκαν μεταξύ 1997 και 2012. Αυτή η εξαιρετικά ευπροσάρμοστη ηλικιακή ομάδα έχει ένα ποικίλο μείγμα ηλικιών, με τον μεγαλύτερο σε ηλικία να κλείνει φέτος τα 27 έτη και τον μικρότερο τα 12. Πρόκειται για τη γενιά που αποτελεί περίπου το ένα τρίτο του παγκόσμιου πληθυσμού.

Τα άτομα της Γενιάς Ζ είναι τα πρώτα «τεχνολογικά έμπειρα», που μεγάλωσαν με τα smartphones στα χέρια τους. Η άνευ προηγουμένου διαδικτυακή παρουσία, η τρελή ανάπτυξη στον κόσμο της τεχνολογίας και η αυξημένη παγκόσμια ευαισθητοποίηση συμβάλλουν στη μετατόπιση των αξιών, των προσδοκιών και των ταξιδιωτικών τάσεων των καταναλωτών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Gen Z (μαζί με τους Millennials) θα αποτελούν το 45% των πωλήσεων πολυτελείας μέχρι το 2025. Η Gen Z είναι πιο πιθανό να κλείσει καταλύματα μέσω διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων. Περίπου το 80% των ταξιδιωτών της Gen Z χρησιμοποιούν τα smartphones τους για την έρευνα και την κράτηση ταξιδιού.

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ταξιδίων (ETC), οι νέοι ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν σ’ έναν προορισμό, προσθέτοντας σε αυτόν μεγαλύτερη αξία, ενώ ταυτόχρονα ανακαλύπτουν και νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Φυσικά, στα ταξίδια τους ενσωματώνουν την τεχνολογία (όπως διαφόρων ειδών εφαρμογές), αλλά ενδιαφέρονται ταυτόχρονα να αποκομίσουν προσωπικά πολιτιστικά οφέλη και να συνεισφέρουν στις τοπικές κοινότητες που επισκέπτονται.

Τα χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς, η οποία ενδιαφέρεται για ταξίδια περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη, αναμένεται να επιφέρουν σημαντικές αλλαγές στον τομέα της διαμονής και του τουρισμού, σημειώνει ανάλυση του tourism-review.com, υπογραμμίζοντας ότι πιθανότατα αυτές οι αλλαγές θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο μέλλον όλου του φάσματος της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας.

Τα χαρακτηριστικά της Gen Z που καθοδηγούν τις τουριστικές επενδύσεις

Τεχνολογική καινοτομία και εφευρετικότητα: Η Gen Z είναι πολύ εξοικειωμένη με τις ψηφιακές τεχνολογίες, καθώς μεγάλωσε με αυτές. Αναπτύσσει εφαρμογές και λύσεις τεχνητής νοημοσύνης.

Συμβουλή: Αυξήστε την επιχειρησιακή αποτελεσματικότητά σας, υιοθετώντας νέες τεχνολογικές λύσεις. Αγκαλιάστε την τεχνολογία και παρέχετε απρόσκοπτες ψηφιακές εμπειρίες.

Μοναδικές εμπειρίες και αυθεντικότητα: Οι ταξιδιώτες της Gen Z εκτιμούν τις αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες πέρα ​​από τα συνηθισμένα. Αυτή η γενιά δίνει μεγάλη σημασία στις τοπικές εμπειρίες, στις πρακτικές βιωσιμότητας και ταυτόχρονα στην προσωπική αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες.

Συμβουλή: Ξεχάστε το γενικό πακέτο διακοπών που ταιριάζει σε όλους. H γενιά Z απαιτεί εξατομικευμένες εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις αξίες της. Αναδείξτε τον ιστορικό, πολιτιστικό και φυσικό πλούτο των προορισμών για να αυξήσετε την ικανοποίησή τους. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένες παροχές δωματίου με βάση τις ατομικές προτιμήσεις και τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να επιμελούνται εξατομικευμένα ταξιδιωτικά δρομολόγια.

Έμφαση στη βιωσιμότητα: Η Gen Z αναγνωρίζεται για την έντονη περιβαλλοντική της συνείδηση και δίνει προτεραιότητα στη βιωσιμότητα.

Συμβουλή: Επενδύστε σε πράσινες τεχνολογίες και πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον. Έτσι θα μπορέσετε να ανταποκριθείτε στην αυξανόμενη ζήτηση από πελάτες με περιβαλλοντική συνείδηση. Ήδη ο ΣΕΤΕ αναπτύσσει τα κατάλληλα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν προς αυτήν την κατεύθυνση.

Καινοτομία και επιχειρηματικό πνεύμα: Η Gen Z είναι μια γενιά που συμμετέχει ενεργά στον επιχειρηματικό κόσμο, όχι μόνο ως εργαζόμενοι, αλλά και ως επιχειρηματίες. Οι νέοι επιχειρηματίες δραστηριοποιούνται ιδιαίτερα στην ανάπτυξη νέων ιδεών και πρωτοβουλιών, ειδικά στους τομείς των boutique ξενοδοχείων και των τροφίμων και ποτών.

Συμβουλή: Ενσωματώστε την καινοτομία που φέρνει η νέα εποχή, χωρίς να ξεχνάτε τον ιδιαίτερο τοπικό χαρακτήρα του προορισμού. Η υιοθέτηση πρωτοβουλιών με επίκεντρο την κοινότητα μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι. Για παράδειγμα, ένα ξενοδοχείο μπορεί να φιλοξενεί τοπικές εκθέσεις τέχνης ή εργαστήρια μαγειρικής, μετατρέποντας τον χώρο του σε ζωντανό κόμβο πολιτιστικών ανταλλαγών και κοινωνικής αλληλεπίδρασης και προσφέροντας στους επισκέπτες μια πιο εμπλουτισμένη εμπειρία.

Ικανότητα μέσων κοινωνικής δικτύωσης: Η Gen Z χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να αυξήσει την προβολή των ξενοδοχειακών και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων. Μπορούν να προσεγγίσουν μεγάλα κοινά, προωθώντας επιχειρηματικές μάρκες σε πλατφόρμες όπως το Instagram, το TikTok και το YouTube.

Συμβουλή: Τα ξενοδοχεία μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητά τους και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες, αξιοποιώντας τις δεξιότητες αυτής της γενιάς στα social media. Η Γενιά Ζ δεν είναι απλώς καταναλωτές. Είναι influencers.

Διαβάστε επίσης

AeroVironment: Η εταιρεία πίσω από τα drones καμικάζι που χωράνε σε σακίδιο

Ενισχύσεις 1,2 δισ. ευρώ για πάνω από 2 εκατ. νοικοκυριά

Πετρελαϊκές κρίσεις: Γιατί δεν είναι πλέον όπως τη δεκαετία του 1970

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!