Γ.Δ.
1366.72 -1,85%
ACAG
-2,36%
5.38
BOCHGR
-2,00%
4.4
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
+2,10%
7.3
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-2,99%
2.27
OPTIMA
-1,57%
12.56
TITC
-2,16%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-4,29%
1.34
ΑΒΕ
-4,26%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-3,49%
3.59
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.537
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-3,20%
9.225
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-3,77%
2.04
ΒΙΟ
-2,84%
4.955
ΒΙΟΚΑ
-1,73%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-6,19%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-2,86%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-3,85%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,50%
17.08
ΔΑΑ
-1,70%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-4,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-7,53%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,33%
0.287
ΕΒΡΟΦ
-3,87%
1.365
ΕΕΕ
-0,73%
32.74
ΕΚΤΕΡ
-6,08%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-2,96%
1.97
ΕΛΛ
-1,50%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,27%
1.638
ΕΛΠΕ
-2,14%
6.62
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.88
ΕΛΧΑ
-3,06%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-4,35%
1.1
ΕΤΕ
-0,12%
6.88
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.977
ΕΧΑΕ
-3,18%
4.115
ΙΑΤΡ
-3,49%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.302
ΙΛΥΔΑ
-4,31%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-3,41%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-4,49%
2.55
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-8,33%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-5,84%
1
ΚΟΥΕΣ
-3,23%
5.4
ΚΡΙ
-4,98%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-5,12%
0.89
ΛΑΒΙ
-6,49%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-3,60%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
+0,79%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-2,38%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,14%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-4,88%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,54%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-2,75%
3.53
ΜΟΤΟ
-2,78%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-4,89%
30.74
ΝΑΚΑΣ
-1,92%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,90%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+2,59%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,87%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-2,60%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-2,91%
10.02
ΠΑΙΡ
-7,02%
0.9
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,72%
3.535
ΠΕΡΦ
-8,59%
5
ΠΕΤΡΟ
-2,53%
7.72
ΠΛΑΘ
-1,38%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-3,50%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
-6,15%
1.525
ΣΑΡ
+1,76%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,65%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-2,85%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
-3,40%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,23%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,87%
0.228
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.45
ΧΑΙΔΕ
-2,59%
0.565

Toteme: Το brand που ντύνει τους Αμερικανούς σαν τους Σουηδούς

Η Toteme είναι ένα σουηδικό fashion brand που ιδρύθηκε πριν από δέκα χρόνια από το ζευγάρι Καρλ Λίντμαν και Έλιν Κλινγκ. Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από τη λέξη «totem», που συμβολίζει μια ένωση ομοϊδεατών, αλλά η Κλινγκ πρόσθεσε ένα «e», για να απαλύνει την προφορά και να την κάνει πιο θηλυκή, αφού η Toteme απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες. Αυτό το στοιχείο όχι μόνο άλλαξε τον ήχο της λέξης, αλλά έδωσε και συμμετρία στο λογότυπο της εταιρείας, το οποίο ανέπτυξε ο Λίντμαν, που εργαζόταν ως διευθυντής σχεδίασης στο περιοδικό Interview.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TOTEME (@toteme)

Παρά τις ρίζες τους στη Στοκχόλμη, σύμφωνα με αφιέρωμα των New York Times, το ζευγάρι περνά τα καλοκαίρια στο σπίτι του στο Amagansett της Νέας Υόρκης. Ωστόσο, παραμένουν αφοσιωμένοι στην απλότητα και τη διαχρονικότητα που χαρακτηρίζει τη σουηδική μόδα. Η Toteme δεν επικεντρώνεται στον παραδοσιακό μινιμαλισμό, αν και συχνά αναφέρεται ως τέτοια. Σύμφωνα με την Κλινγκ, η αισθητική της Toteme βασίζεται περισσότερο στη «δύναμη» και την «πραγματικότητα», παρά στην αυστηρή απλότητα. Το ζευγάρι δίνει έμφαση στην κατασκευή ρούχων που είναι πρακτικά και ανταποκρίνονται στις ανάγκες της καθημερινότητας, χωρίς περιττές υπερβολές.

Η Toteme επικεντρώνεται σε αυτό που οι ειδικοί της μόδας αποκαλούν «elevated basics» -κλασικά κομμάτια με πολυτελή υφάσματα και μικρές λεπτομέρειες σχεδίασης που προσδίδουν κομψότητα. Για παράδειγμα, ένα από τα δημοφιλή προϊόντα τους είναι ένα σακάκι που ισορροπεί μεταξύ κομψότητας και άνεσης, κατασκευασμένο από ύφασμα με «σπογγώδη αίσθηση». Αυτά τα ρούχα δεν επανεφευρίσκουν τον τροχό, αλλά προσφέρουν άνεση και στυλ σε όσους τα φορούν, κάνοντάς τους να αισθάνονται σίγουροι για την εμφάνισή τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TOTEME (@toteme)

Η Toteme έχει συναντήσει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ, όπου έχουν ανοίξει τέσσερα από τα δεκαπέντε καταστήματά της, με το μεγαλύτερο να βρίσκεται στη Madison Avenue στη Νέα Υόρκη. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ έχουν τετραπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια και το 2023 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 150 εκατομμύρια δολάρια. Το brand συνεχίζει να επεκτείνεται, με βασικό στόχο την αμερικανική αγορά, ενώ οι συνεργασίες με πλατφόρμες όπως το Net-a-Porter έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία του.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TOTEME (@toteme)

Πέρα από την αισθητική της μάρκας, σύμφωνα με τους New York Times, κάποια συγκεκριμένα προϊόντα της Toteme έχουν γίνει viral, όπως η τσάντα με καμπυλωτό χερούλι και το μάλλινο σακάκι με ενσωματωμένο κασκόλ, το οποίο πωλείται για 1.130 δολάρια και έχει χαρακτηριστεί «παγκόσμιο φαινόμενο». Το σακάκι παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή κομμάτια της μάρκας, παρ’ ότι κυκλοφόρησε πριν από δύο χρόνια -μια διάρκεια που θεωρείται εξαιρετικά μεγάλη για τα πρότυπα της βιομηχανίας της μόδας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Karl Lindman (@karl_lindman)

Οι Κλινγκ και Λίντμαν θεωρούν την Toteme το τρίτο τους παιδί και δίνουν προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια της επιχείρησής τους. Παρά την επιτυχία τους, υιοθετούν μια μετριοπαθή στάση, αποφεύγοντας να πανηγυρίζουν υπερβολικά για τις επιτυχίες τους. Αντίθετα, προτιμούν να επικεντρώνονται σε τρόπους βελτίωσης της μάρκας τους, παραμένοντας πιστοί στη φιλοσοφία τους για διαχρονικότητα, απλότητα και ποιότητα.

Η Toteme έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο επιτυχημένες σουηδικές εταιρείες μόδας στον διεθνή χώρο, δημιουργώντας ρούχα που μιλούν στις ανάγκες των σύγχρονων, ανεξάρτητων γυναικών.

Διαβάστε επίσης

Μασούτης: Επένδυσε 20 εκατ. το 2023 για συγκράτηση των ανατιμήσεων

Γαλλία: Πέντε πόλεις “διαμάντια” για ταξιδιώτες πέρα από το Παρίσι

Η Τουρκία εισέρχεται στην πυρηνική εποχή: Ποιοι πρέπει να ανησυχούν

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!