THEPOWERGAME
Η Toteme είναι ένα σουηδικό fashion brand που ιδρύθηκε πριν από δέκα χρόνια από το ζευγάρι Καρλ Λίντμαν και Έλιν Κλινγκ. Το όνομα της εταιρείας προέρχεται από τη λέξη «totem», που συμβολίζει μια ένωση ομοϊδεατών, αλλά η Κλινγκ πρόσθεσε ένα «e», για να απαλύνει την προφορά και να την κάνει πιο θηλυκή, αφού η Toteme απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες. Αυτό το στοιχείο όχι μόνο άλλαξε τον ήχο της λέξης, αλλά έδωσε και συμμετρία στο λογότυπο της εταιρείας, το οποίο ανέπτυξε ο Λίντμαν, που εργαζόταν ως διευθυντής σχεδίασης στο περιοδικό Interview.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Παρά τις ρίζες τους στη Στοκχόλμη, σύμφωνα με αφιέρωμα των New York Times, το ζευγάρι περνά τα καλοκαίρια στο σπίτι του στο Amagansett της Νέας Υόρκης. Ωστόσο, παραμένουν αφοσιωμένοι στην απλότητα και τη διαχρονικότητα που χαρακτηρίζει τη σουηδική μόδα. Η Toteme δεν επικεντρώνεται στον παραδοσιακό μινιμαλισμό, αν και συχνά αναφέρεται ως τέτοια. Σύμφωνα με την Κλινγκ, η αισθητική της Toteme βασίζεται περισσότερο στη «δύναμη» και την «πραγματικότητα», παρά στην αυστηρή απλότητα. Το ζευγάρι δίνει έμφαση στην κατασκευή ρούχων που είναι πρακτικά και ανταποκρίνονται στις ανάγκες της καθημερινότητας, χωρίς περιττές υπερβολές.
Η Toteme επικεντρώνεται σε αυτό που οι ειδικοί της μόδας αποκαλούν «elevated basics» -κλασικά κομμάτια με πολυτελή υφάσματα και μικρές λεπτομέρειες σχεδίασης που προσδίδουν κομψότητα. Για παράδειγμα, ένα από τα δημοφιλή προϊόντα τους είναι ένα σακάκι που ισορροπεί μεταξύ κομψότητας και άνεσης, κατασκευασμένο από ύφασμα με «σπογγώδη αίσθηση». Αυτά τα ρούχα δεν επανεφευρίσκουν τον τροχό, αλλά προσφέρουν άνεση και στυλ σε όσους τα φορούν, κάνοντάς τους να αισθάνονται σίγουροι για την εμφάνισή τους.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Toteme έχει συναντήσει μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ, όπου έχουν ανοίξει τέσσερα από τα δεκαπέντε καταστήματά της, με το μεγαλύτερο να βρίσκεται στη Madison Avenue στη Νέα Υόρκη. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ έχουν τετραπλασιαστεί τα τελευταία τρία χρόνια και το 2023 τα συνολικά έσοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 150 εκατομμύρια δολάρια. Το brand συνεχίζει να επεκτείνεται, με βασικό στόχο την αμερικανική αγορά, ενώ οι συνεργασίες με πλατφόρμες όπως το Net-a-Porter έχουν συμβάλει σημαντικά στην αναγνωρισιμότητα και την επιτυχία του.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πέρα από την αισθητική της μάρκας, σύμφωνα με τους New York Times, κάποια συγκεκριμένα προϊόντα της Toteme έχουν γίνει viral, όπως η τσάντα με καμπυλωτό χερούλι και το μάλλινο σακάκι με ενσωματωμένο κασκόλ, το οποίο πωλείται για 1.130 δολάρια και έχει χαρακτηριστεί «παγκόσμιο φαινόμενο». Το σακάκι παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή κομμάτια της μάρκας, παρ’ ότι κυκλοφόρησε πριν από δύο χρόνια -μια διάρκεια που θεωρείται εξαιρετικά μεγάλη για τα πρότυπα της βιομηχανίας της μόδας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι Κλινγκ και Λίντμαν θεωρούν την Toteme το τρίτο τους παιδί και δίνουν προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια της επιχείρησής τους. Παρά την επιτυχία τους, υιοθετούν μια μετριοπαθή στάση, αποφεύγοντας να πανηγυρίζουν υπερβολικά για τις επιτυχίες τους. Αντίθετα, προτιμούν να επικεντρώνονται σε τρόπους βελτίωσης της μάρκας τους, παραμένοντας πιστοί στη φιλοσοφία τους για διαχρονικότητα, απλότητα και ποιότητα.
Η Toteme έχει αναδειχθεί ως μία από τις πιο επιτυχημένες σουηδικές εταιρείες μόδας στον διεθνή χώρο, δημιουργώντας ρούχα που μιλούν στις ανάγκες των σύγχρονων, ανεξάρτητων γυναικών.
Διαβάστε επίσης
Μασούτης: Επένδυσε 20 εκατ. το 2023 για συγκράτηση των ανατιμήσεων
Γαλλία: Πέντε πόλεις “διαμάντια” για ταξιδιώτες πέρα από το Παρίσι
Η Τουρκία εισέρχεται στην πυρηνική εποχή: Ποιοι πρέπει να ανησυχούν