THEPOWERGAME
Η LVMH βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες για να γίνει μεγάλος χορηγός της Formula 1, σε μια συμφωνία που θα έβλεπε τον γαλλικό όμιλο πολυτελείας να προωθεί τις μεγάλες μάρκες του στην πίστα των αγώνων.
Η εταιρεία με έδρα το Παρίσι βρίσκεται κοντά σε μια συμφωνία που η εταιρεία κατασκευής ρολογιών Tag Heuer, καθώς και άλλες μάρκες, στις οποίες θα μπορούσε να περιλαμβάνεται η σαμπάνια Moet & Chandon και ενδεχομένως οι ξενοδοχειακές αλυσίδες της, θα γίνουν χορηγοί της F1, με τα λογότυπα και τα προϊόντα της μάρκας να προβάλλονται σε περίοπτη θέση στους θεατές των αγώνων, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg.
Η πιθανή συμφωνία θα μπορούσε να αξίζει, σύμφωνα με πληροφορίες, 150 εκατομμύρια δολάρια ετησίως και θα αποτελούσε πλήγμα για τη Rolex SA, την κορυφαία ελβετική μάρκα ρολογιών, που είναι χορηγός χρονομέτρησης της F1 από το 2013.
Οι συνομιλίες βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν έχει επιτευχθεί τελική συμφωνία, δήλωσαν οι ίδιες πηγές.
Η δημοτικότητα της F1 έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της επέκτασης των χώρων διεξαγωγής αγώνων και εν μέρει της σειράς του Netflix «Formula 1: Drive to Survive».
Η πιθανή συμφωνία με την F1 θα παρείχε μια ευρεία παγκόσμια πλατφόρμα για αρκετές μάρκες της LVMH, προωθώντας τις επιχειρηματικές και εμπορικές φιλοδοξίες του ιδρυτή και βασικού μετόχου της εταιρείας, Μπερνάρ Αρνό, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη μεγαλύτερη εταιρεία πολυτελείας στον κόσμο μέσω μιας σειράς εξαγορών.
Η Louis Vuitton και η μάρκα κοσμημάτων Tiffany & Co. της LVMH εμφανίζονται τακτικά σε παγκόσμιες αθλητικές εκδηλώσεις, ιδίως με τις βαλίτσες στο Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου ή τα τρόπαια για το NFL. Η Louis Vuitton έχει πραγματοποιήσει ιδίως διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες με τους ποδοσφαιριστές Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι, καθώς και με τους τενίστες Ραφαέλ Ναδάλ και Ρότζερ Φέντερερ, φωτογραφημένους από τη φωτογράφο Annie Leibovitz.
Η LVMH ήταν ο μεγάλος χορηγός των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων που διεξήχθησαν στο Παρίσι το καλοκαίρι, παρέχοντας οικονομική υποστήριξη ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ (166 εκατομμύρια δολάρια). Τα εμπορικά της σήματα ήταν σε περίοπτη θέση σε όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού. Η σούπερ σταρ Σελίν Ντιόν, ειδικότερα, φορούσε ένα αστραφτερό λευκό μεταξωτό φόρεμα Christian Dior όταν τραγούδησε από τον Πύργο του Άιφελ στο τέλος της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στα τέλη Ιουλίου.
Οι πολυάριθμες πολυτελείς μάρκες του γαλλικού ομίλου τού δίνουν πλεονέκτημα στις διαπραγματεύσεις για μια πιθανή συμφωνία πολλαπλών εμπορικών σημάτων με την F1 έναντι της Rolex, που παράγει μόνο ρολόγια, είπαν οι άνθρωποι.
Εάν επιτευχθεί μια συμφωνία με την LVMH, θα μπορούσε να ανακοινωθεί πριν από το τέλος του έτους και τη σεζόν της F1. Ο οικονομικός διευθυντής της LVMH, Jean-Jacques Guiony, επιβεβαίωσε κατά τη διάρκεια τηλεδιάσκεψης με αναλυτές και επενδυτές τον Ιούλιο ότι η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Formula 1, αλλά δήλωσε τότε ότι «δεν έχει αποφασιστεί τίποτα».
Διαβάστε επίσης
Αττική Οδός: Την Πέμπτη πέφτουν οι υπογραφές για τη νέα σύμβαση παραχώρησης
Δεληκανάκης: Οι business στη Μύκονο και το μέλλον των ξένων θεσμικών επενδυτών
Η αντίδραση της αγοράς ενέργειας στην έκθεση Ντράγκι