THEPOWERGAME
Η θέρμη και το πάθος που περιβάλλουν τον γυναικείο αθλητισμό το τελευταίο διάστημα δεν πρόκειται να εξαφανιστούν, δήλωσε στο CNBC η Τζέσικα Μπέρμαν, επίτροπος του Εθνικού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου Γυναικών στις ΗΠΑ. Αντίθετα, σύμφωνα με την εκτίμησή της, το μόνο που πρόκειται να γίνει είναι να διογκωθούν.
«Έχουμε φτάσει επιτέλους στο σημείο όπου δεν τίθεται πλέον το ερώτημα αν πρόκειται για μια στιγμή που θα περάσει ή αν θα αντέξει στο χρόνο, επειδή δεν πρόκειται απλώς για ένα μεμονωμένο σύνολο συνθηκών που ήταν επιτυχημένες, όπως ένα άθλημα ή ένα πρωτάθλημα ή ένα γεγονός», δήλωσε η Μπέρμαν κατά τη διάρκεια της αθλητικής επιχειρηματικής εκδήλωσης Game Plan του CNBC x Boardroom την Τρίτη.
Η Μπέρμαν σημείωσε ότι τα γυναικεία αθλήματα αντιπροσώπευαν μόνο το 5% περίπου της κάλυψης από τα αθλητικά μέσα ενημέρωσης και τώρα αντιπροσωπεύουν κοντά στο 15%, γεγονός που δείχνει ένα μοτίβο επιτυχίας σε όλα τα πρωταθλήματα. Και αυτά τα πρωταθλήματα μοιράζονται τις βέλτιστες πρακτικές, ώστε ο γυναικείος αθλητισμός να πάρει ώθηση. «Προσπαθούμε να αυξήσουμε το μερίδιό μας από την πίτα- όχι να τσακωνόμαστε για το μικρό κομμάτι της πίτας μας», είπε.
Και οι οπαδοί δεν είναι οι μόνοι που το προσέχουν. Η Σάρα Γκότφρεντσον, ιδρύτρια της Trailblazing Sports Group, δήλωσε την Τρίτη ότι υπάρχει μια ισχυρή επιχειρηματική περίπτωση για τις μάρκες να μπουν στο προσκήνιο για τα αναδυόμενα πρωταθλήματα όπως το NWSL και το WNBA.
Ο Gotfredson σημείωσε ότι οι οπαδοί των γυναικείων αθλημάτων «φανατίζονται διαφορετικά» και είναι πιο αφοσιωμένοι «από την άποψη των συνεργατών των εμπορικών σημάτων» από εκείνους που ακολουθούν τα ανδρικά αθλήματα και τους άνδρες αθλητές. Αναφέρθηκε σε μάρκες όπως η Google, Ally Bank και AT&T ως ηγέτες στο χώρο που βλέπουν την αξία της οικοδόμησης ιδίων κεφαλαίων με νεοσύστατα γυναικεία αθλητικά πρωταθλήματα. «Είναι ακόμα ένα μικρό ποσοστό των εμπορικών σημάτων που ξοδεύουν στον γυναικείο αθλητισμό», είπε. «Συνεχίζει να μεγαλώνει».
Η Κάμερον Μπρινκ, φόργουορντ των Los Angeles Sparks του WNBA, έχει συνεργασία με διάφορες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των New Balance, Urban Decay και Legal Zoom. «Ακόμα κι αν το συμβόλαιό μου [στο WNBA] δεν είναι τόσο υψηλό σε σχέση με όσα βγάζω εκτός γηπέδου, εμφανίζομαι στο χώρο και κάνω αυτό που αγαπώ», δήλωσε κατά τη διάρκεια του πάνελ της Τρίτης. «Η επιτυχία μου στο γήπεδο οδηγεί στην επιτυχία εκτός γηπέδου».
Τόσο η Μπρινκ όσο και η σταρ του γυναικείου μπάσκετ του USC, JuJu Watkins, συμφώνησαν ότι οι περισσότεροι αγώνες γυναικείων αθλημάτων πρέπει να είναι πιο προσιτοί για τους φιλάθλους, με την Μπρινκ να λέει «συνεχίστε να τους δείχνετε και να τους κάνετε πιο εύκολο να τους παρακολουθήσουν».
Η Gotfredson, επίσης, σημείωσε ότι πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη κάλυψη αυτών των πρωταθλημάτων στη γραμμική τηλεόραση, καθώς και σε podcasts, εκπομπές στο YouTube και άλλα μέσα ενημέρωσης. Ωστόσο, η Berman δήλωσε ότι τα γυναικεία πρωταθλήματα έχουν πολύ δρόμο ακόμα να καλύψουν. Το NWSL, σημείωσε, είναι μόλις 13 ετών και μόλις πρόσφατα ανεξαρτητοποιήθηκε από την Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου των Ηνωμένων Πολιτειών. «Τα ανδρικά αθλήματα υπάρχουν εδώ και εκατοντάδες χρόνια και έχουν εμπειρία δεκαετιών», δήλωσε η Berman. «Δεν μπορείς να καλύψεις τα 100 χρόνια σε 10 χρόνια».
Διαβάστε επίσης
Αττική Οδός: Την Πέμπτη πέφτουν οι υπογραφές για τη νέα σύμβαση παραχώρησης
Δεληκανάκης: Οι business στη Μύκονο και το μέλλον των ξένων θεσμικών επενδυτών
Η αντίδραση της αγοράς ενέργειας στην έκθεση Ντράγκι