THEPOWERGAME
Στο US Open που διεξάγεται αυτή τη στιγμή στη Νέα Υόρκη, ένα μόνο κοκτέιλ θα ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις, πριν από τη λήξη του grand slam του τένις στις 8 Σεπτεμβρίου.
Μόνο οι πωλήσεις του ποτού θα μπορούσαν να καλύψουν το συνολικό χρηματικό έπαθλο του πρωταθλήματος τόσο για τον άνδρα όσο και για τη γυναίκα νικήτρια – 3,6 εκατομμύρια δολάρια για τον καθένα φέτος.
Το Honey Deuce – ένα μείγμα βότκας, λεμονάδας και λικέρ βατόμουρο, καθώς και οι χαρακτηριστικές μπάλες πεπονιού – έχει γίνει μεγάλη επιτυχία τόσο για την Grey Goose όσο και για το τουρνουά. Είναι το αποτέλεσμα μιας στρατηγικής καμπάνιας μάρκετινγκ που εκτοξεύτηκε όσο και η δημοτικότητα του τένις.
Το US Open είναι ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο, και φέτος, έχει αρχίσει να σκάει από τις ραφές. Την ημέρα της έναρξης, στις 25 Αυγούστου, το ρεκόρ των 74.641 φιλάθλων εισήλθε στις εγκαταστάσεις στο Κουίνς – προς μεγάλη απογοήτευση ορισμένων από τους μεγαλύτερους οπαδούς της διοργάνωσης, οι οποίοι τρίβονται σε υπερβολικά γεμάτους χώρους σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.
Ο μαζικός συνωστισμός αναμένεται να συνεχιστεί. Η Αμερικανική Ένωση Τένις στοχεύει να φέρει φέτος 1 εκατομμύριο φιλάθλους στο US Open – τους περισσότερους στην 56χρονη ιστορία του – σύμφωνα με το Sports Business Journal. Η StubHub δήλωσε στο CNN ότι οι πωλήσεις στον ιστότοπο δευτερογενούς πώλησης εισιτηρίων είναι σε καλό δρόμο για να ξεπεράσουν όλες τις προηγούμενες διοργανώσεις του US Open.
Αυτός είναι πολύς κόσμος για να αγοράσει το δημοφιλές -αλλά ολοένα και πιο ακριβό- ποτό με υπογραφή του τουρνουά.
Το παρελθόν και το μέλλον του Honey Deuce
Το κοκτέιλ έχει τις ρίζες του στο 2007, όταν η Grey Goose βρισκόταν στο δεύτερο έτος της χορηγίας της βότκας με το US Open, μια συμφωνία που επεκτάθηκε το 2023 για άλλα πέντε χρόνια. Η μάρκα χρειαζόταν ένα ποτό που να ταιριάζει στις παραμέτρους του να είναι εύκολο να σερβιριστεί σε ένα περιβάλλον μεγάλης χωρητικότητας, όπως ένα πολυάσχολο αθλητικό γεγονός, και έπρεπε να έχει ελαφριά και δροσιστική γεύση για τις ζεστές ημέρες.
Το ποτό επινοήθηκε από έναν πρώην πρεσβευτή του Grey Goose και τον εστιάτορα Nick Mautone, ο οποίος βρισκόταν σε μια λαϊκή αγορά όταν του ήρθε η έμπνευση.
«Είδε εκεί ένα πεπόνι και σκέφτηκε “ποια είναι η γεύση του καλοκαιριού;”». δήλωσε στο CNN ο Aleco Azqueta, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Grey Goose. Και το Honey Deuce γεννήθηκε.
Το κοκτέιλ, το οποίο αναμειγνύει βότκα Grey Goose, λεμονάδα και μια σταγόνα λικέρ βατόμουρο Chambord, που ολοκληρώνεται με τρία κομμάτια πεπόνι που έχουν σκαφτεί για να μοιάζουν με μπάλες του τένις, έχει γίνει ο φωτογενής πρωταγωνιστής του grand slam και των feeds των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. (Το deuce είναι όρος του τένις για την περίπτωση που οι παίκτες ισοβαθμούν στο 40-40).
Στην περσινή διοργάνωση, 460.275 Honey Deuces, που αποτελούν ρεκόρ, προς 22 δολάρια το καθένα – με ένα αναμνηστικό πλαστικό κύπελλο για να το κρατήσετε – πωλήθηκαν στα περίπτερα παραχωρήσεων σε όλο το USTA Billie Jean King National Tennis Center στο Κουίνς, αποφέροντας περισσότερες από 10,1 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις.
Έγινε τόσο δημοφιλές που το τουρνουά διαθέτει αρκετά μπαρ «Honey Deuce Express» διάσπαρτα στην πανεπιστημιούπολη που πωλούν μόνο το ποτό. Φέτος, σε ορισμένα μπαρ έχουν τοποθετηθεί βρύσες με μίγμα κοκτέιλ σε παρτίδες για να επιταχυνθεί το σέρβις.
Συνολικά, περισσότερα από 2,2 εκατομμύρια Honey Deuces έχουν πωληθεί στο US Open από τη δημιουργία του πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες, ενώ οι πωλήσεις πιθανότατα θα σπάσουν και φέτος τα ρεκόρ, καθώς η προσέλευση στο US Open συνεχίζει να αυξάνεται.
23 δολάρια, με ένα αναμνηστικό κύπελλο
Παρά το γεγονός ότι το ποτό γίνεται όλο και πιο ακριβό – η τιμή του Honey Deuce έχει αυξηθεί τέσσερις φορές τα τελευταία πέντε χρόνια, ενώ φέτος αυξήθηκε κατά 1 δολάριο στα 23 δολάρια – αυτό δεν έχει σταματήσει τις πωλήσεις.
Η Azqueta πιστώνει μέρος της αύξησης στην αποκλειστικότητά του, επειδή είναι διαθέσιμο μόνο για δύο εβδομάδες το χρόνο. «Αυτό που είναι μοναδικό στο Honey Deuce είναι ότι είναι κάτι που ο κόσμος περιμένει πραγματικά με ανυπομονησία, αφού μπορείς να έχεις το πρωτότυπο μόνο στο US Open», είπε.
Η Grey Goose έχει συνεργαστεί με μπάρμαν για να πωλήσει το ποτό σε περίπου 140 σημεία στην περιοχή της Νέας Υόρκης και ως κονσερβοποιημένο κοκτέιλ μέσω παράδοσης στη Νέα Υόρκη και το Σικάγο που διατίθεται μόνο κατά τη διάρκεια του τουρνουά, ως ένας τρόπος για να δώσει στον κόσμο μια γεύση αν δεν πηγαίνει στο Κουίνς.
Οι διοργανωτές του τουρνουά αξιοποιούν το Honey Deuce πέρα από το ίδιο το ποτό, για πρώτη φορά πουλώντας καπέλα, καρφίτσες και μπλουζάκια με το κοκτέιλ. Τα εμπορεύματα πουλάνε τόσο καλά που έχουν μείνει περιορισμένα αποθέματα και σχεδιάζουν να ανανεώσουν τα αποθέματα, δήλωσε εκπρόσωπος του US Open στο CNN.
Παρόλο που άλλες διοργανώσεις δεν ανακοινώνουν συγκεκριμένα νούμερα πωλήσεων για τα ειδικά ποτά, το Honey Deuce έχει εδραιώσει τη θέση του στην «βασιλεία των κοκτέιλ που ταυτίζονται με μεγάλα αθλητικά γεγονότα στην ιστορία», σύμφωνα με την Mea Leech, διευθύντρια ποτών της Virgin Hotels New York. Περιλαμβάνει το ποτό μαζί με το Azalea, ένα κοκτέιλ βότκας που σερβίρεται στο τουρνουά γκολφ Masters και το Pimm’s Cup στο Wimbledon.
«Δεν μπορείτε να έχετε US Open χωρίς το Honey Deuce», δήλωσε ο Azqueta. «Είναι πραγματικά ό,τι είναι το Mint Julep για το Kentucky Derby, αλλά ακόμη πιο πολιτιστικό φαινόμενο».
Την Κυριακή, η έξι φορές πρωταθλήτρια του US Open Σερένα Γουίλιαμς δοκίμασε για πρώτη φορά το Honey Deuce, δημοσιεύοντας στο TikTok τη δοκιμή της γεύσης της, η οποία έχει συγκεντρώσει 155.000 προβολές μέχρι στιγμής. «Μέλι, αυτό δεν είναι deuce», σκέφτηκε. «Αυτό λέγεται Honey, ad-in ή Honey ace. Ας το μετονομάσουμε!».
Διαβάστε επίσης
Aegean και Volotea: Ο νέος ισχυρός πόλος περιφερειακών συνδέσεων στην Ευρώπη
Attica Bank και Παγκρήτια: Τα μεγέθη και οι στόχοι της νέας τράπεζας
Το πράσινο υδρογόνο αποκτά ρόλο “κλειδί” στην Κρήτη