Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Klarna: Πώς το αθλητικό στιλ επηρεάζει τις τάσεις της μόδας

Μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας, παρουσιάζουν οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της Klarna, η οποία τονίζει την αυξανόμενη αποδοχή και δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.

Πιο αναλυτικά, τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το συντριπτικό 80,9% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα αθλητικά ρούχα μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή, γεγονός που σηματοδοτεί μία αλλαγή στα όρια που παραδοσιακά υπήρχαν μεταξύ αθλητικών ενδυμάτων και συμβατικής μόδας. Μόνο το 9,6% πιστεύει ότι τα αθλητικά ενδύματα πρέπει να φοριούνται μόνο κατά την άσκηση του αθλητισμού.

Αθλητικά ρούχα στο καθημερινό στιλ

Την αλλαγή αυτή υποστηρίζει περαιτέρω το 39,5% των ερωτηθέντων που έχουν παρατηρήσει μία αυξανόμενη τάση των fashion brands να ενσωματώνουν την αθλητική ένδυση στις συλλογές τους για το καθημερινό στιλ. Η τάση αυτή δεν περιορίζεται μόνο σε brands αθλητικών ειδών, αλλά έχει επηρεάσει και τους δημοφιλείς οίκους μόδας, αποδεικνύοντας την ευελιξία και την ευρεία απήχηση των αθλητικών ρούχων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 32,6% έχει παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια τα fashion brands έχουν προσθέσει σειρές αθλητικών ενδυμάτων στις συλλογές τους.

Επιπλέον, οι καταναλωτές επισημαίνουν την αναβίωση εμβληματικών ειδών αθλητικής ένδυσης, όπως οι φόρμες της Adidas, τα αθλητικά παπούτσια Nike Air Force και τα αθλητικά παπούτσια Puma Suede, τα οποία επιστρέφουν δυναμικά στη μόδα τους τελευταίους μήνες (σύμφωνα με το 35,3% των ερωτηθέντων). Αυτά τα είδη, που κάποτε περιορίζονταν κυρίως σε αθλητική χρήση, τώρα είναι επιθυμητά για την άνεση, τη λειτουργικότητά τους και τη ρετρό γοητεία τους.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα αθλητικά ρούχα επηρεάζουν όλο και περισσότερο το καθημερινό στιλ, λόγω της αυξανόμενης επιθυμίας των καταναλωτών για άνετες και παράλληλα κομψές επιλογές ένδυσης. Η δημοτικότητα του athleisure (athletic and leisurewear) – μία τάση που συνδυάζει τα αθλητικά ρούχα με το καθημερινό ντύσιμο – συνεχίζει να αυξάνεται, σηματοδοτώντας την ευρύτερη αποδοχή των αθλητικών ενδυμάτων ως μοντέρνα επιλογή για διάφορους χώρους πέρα από το γυμναστήριο ή τον γήπεδο.

Αθλητικά fashion brands που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές

Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν αθλητικές μάρκες όπως Nike, Adidas, New Balance κ.α. (79,9%), ενώ το 78,6% επιλέγει να αγοράζει από πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης όπως Intersport, Cosmosport, Zakcret. Οι καταναλωτές που επιλέγουν εταιρίες λιανικής πώλησης όπως Intersport, Cosmosport, Zackret, Sportvision, Sneaker Cage, μπορούν να επωφεληθούν από τις λύσεις πληρωμών της Klarna για μία απρόσκοπτη και ευέλικτη εμπειρία αγορών. Με την υπηρεσία πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν τα αγαπημένα τους κομμάτια και να χωρίσουν τις πληρωμές για μεγαλύτερη ευκολία και οικονομική προσιτότητα.

Ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας: «Σε μια εποχή όπου η άνεση είναι απαραίτητη, οι καταναλωτές αναζητούν ευέλικτα είδη ένδυσης που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικές περιστάσεις, από την γυμναστική έως τον ελεύθερο χρόνο. Η επιρροή του αθλητισμού στη μόδα είναι αδιαμφισβήτητη και λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα ευρήματα, είναι σημαντικό για τα fashion brands να ενημερώνονται για τις αναδυόμενες τάσεις, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους. Με την κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών και την προσαρμογή στις προτιμήσεις τους, τα brands μπορούν να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους».

Διαβάστε επίσης

Σόρος και άλλοι χορηγοί στηρίζουν Καμάλα Χάρις: Τα 46,7 εκατ. που μάζεψε

Πριγκίπισσα Άννα: Η… “Green Queen” της Αγγλίας

Ρεύμα: Στα 850 ευρώ ανά MWh η μέγιστη χονδρεμπορική τιμή

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!