THEPOWERGAME
Μία σημαντική αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας παρουσιάζουν οι Έλληνες καταναλωτές, σύμφωνα με έρευνα της Klarna, η οποία τονίζει την αυξανόμενη αποδοχή και τη δημοτικότητά της στο καθημερινό ντύσιμο.
Αναλυτικά, τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι το συντριπτικό 80,9% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα αθλητικά ρούχα μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή, γεγονός που σηματοδοτεί μια αλλαγή στα όρια που παραδοσιακά υπήρχαν μεταξύ αθλητικών ενδυμάτων και συμβατικής μόδας. Μόνο το 9,6% πιστεύει ότι τα αθλητικά ενδύματα πρέπει να φοριούνται μόνο κατά την άσκηση του αθλητισμού.
Αθλητικά ρούχα στο καθημερινό στυλ
Την αλλαγή αυτήν υποστηρίζει περαιτέρω το 39,5% των ερωτηθέντων, που έχουν παρατηρήσει μια αυξανόμενη τάση των fashion brands να ενσωματώνουν την αθλητική ένδυση στις συλλογές τους για το καθημερινό στυλ. Η τάση αυτή δεν περιορίζεται μόνο σε brands αθλητικών ειδών, αλλά έχει επηρεάσει και τους δημοφιλείς οίκους μόδας, αποδεικνύοντας την ευελιξία και την ευρεία απήχηση των αθλητικών ρούχων. Σύμφωνα με την έρευνα, το 32,6% έχει παρατηρήσει ότι τα τελευταία χρόνια τα fashion brands έχουν προσθέσει σειρές αθλητικών ενδυμάτων στις συλλογές τους.
Επιπλέον, οι καταναλωτές επισημαίνουν την αναβίωση εμβληματικών ειδών αθλητικής ένδυσης, όπως οι φόρμες της Adidas, τα αθλητικά παπούτσια Nike Air Force και τα αθλητικά παπούτσια Puma Suede, τα οποία επιστρέφουν δυναμικά στη μόδα τους τελευταίους μήνες (σύμφωνα με το 35,3% των ερωτηθέντων). Αυτά τα είδη, που κάποτε περιορίζονταν κυρίως σε αθλητική χρήση, τώρα είναι επιθυμητά για την άνεση, τη λειτουργικότητά τους και τη ρετρό γοητεία τους.
Τα στοιχεία δείχνουν ότι τα αθλητικά ρούχα επηρεάζουν όλο και περισσότερο το καθημερινό στυλ, λόγω της αυξανόμενης επιθυμίας των καταναλωτών για άνετες και παράλληλα κομψές επιλογές ένδυσης. Η δημοτικότητα του athleisure (athletic and leisurewear) -μία τάση που συνδυάζει τα αθλητικά ρούχα με το καθημερινό ντύσιμο- συνεχίζει να αυξάνεται, σηματοδοτώντας την ευρύτερη αποδοχή των αθλητικών ενδυμάτων ως μοντέρνα επιλογή για διάφορους χώρους πέρα από το γυμναστήριο ή το γήπεδο.
Αθλητικά fashion brands που προτιμούν οι Έλληνες καταναλωτές
Σύμφωνα με την έρευνα της Klarna, οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν αθλητικές μάρκες όπως Nike, Adidas, New Balance κ.λπ. (79,9%), ενώ το 78,6% επιλέγει να αγοράζει από πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης, όπως Intersport, Cosmosport, Zakcret. Οι καταναλωτές που επιλέγουν εταιρείες λιανικής πώλησης, όπως Intersport, Cosmosport, Zackret, Sportvision, Sneaker Cage, μπορούν να επωφεληθούν από τις λύσεις πληρωμών της Klarna για μια απρόσκοπτη και ευέλικτη εμπειρία αγορών. Με την υπηρεσία πληρωμής σε 3 άτοκες δόσεις, οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν τα αγαπημένα τους κομμάτια και να χωρίσουν τις πληρωμές για μεγαλύτερη ευκολία και οικονομική προσιτότητα.
Ο Ηλίας Πίτσαβος, επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά με τα αποτελέσματα της έρευνας: «Σε μια εποχή που η άνεση είναι απαραίτητη, οι καταναλωτές αναζητούν ευέλικτα είδη ένδυσης, που μπορούν να προσαρμοστούν σε διαφορετικές περιστάσεις, από τη γυμναστική έως τον ελεύθερο χρόνο. Η επιρροή του αθλητισμού στη μόδα είναι αδιαμφισβήτητη και, λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα ευρήματα, είναι σημαντικό για τα fashion brands να ενημερώνονται για τις αναδυόμενες τάσεις, ώστε να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες τους. Με την κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών και την προσαρμογή στις προτιμήσεις τους, τα brands μπορούν να ενισχύσουν την ανάπτυξή τους, αλλά και την ικανοποίηση των πελατών τους».
Διαβάστε επίσης
Σόρος και άλλοι χορηγοί στηρίζουν Καμάλα Χάρις: Τα 46,7 εκατ. που μάζεψε
Πριγκίπισσα Άννα: Η… “Green Queen” της Αγγλίας
Ρεύμα: Στα 850 ευρώ ανά MWh η μέγιστη χονδρεμπορική τιμή