Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Η Beyoncé “φόρεσε” Levi’s και προκάλεσε φρενίτιδα για τζινς

«Denim on denim on denim on denim on denim», τραγουδά η Beyoncé στο Levii’s Jeans, ένα από τα τραγούδια που ξεχωρίζουν από το νέο της άλμπουμ, Cowboy Carter, και φαίνεται ότι οι εκατομμύρια fans της σε όλο τον κόσμο πήραν πολύ σοβαρά τον στίχο αυτόν.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Guardian, την εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του άλμπουμ η εταιρεία ένδυσης Levi Strauss & Co σημείωσε 20% αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα στις ΗΠΑ και 20% αύξηση της τιμής της μετοχής της. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η John Lewis ανέφερε ότι οι αναζητήσεις για «γυναικεία τζιν Levi’s» αυξήθηκαν κατά 263% μετά την ανακοίνωση του δίσκου.

Η Beyoncé υποστηρίζει επίσης το διπλό -ή, σύμφωνα με τους στίχους της, το τετραπλό- denim. Η ίδια δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα που τη δείχνει να φοράει ένα τζιν παντελόνι με τζιν πουκάμισο και μια τζιν τσάντα. Ο λογαριασμός Instagram @databutmakeitfashion, ο οποίος ασχολείται με τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με το στυλ, τονίζει ότι οι αναφορές του διπλού denim αυξήθηκαν κατά 14% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την κυκλοφορία του Cowboy Carter.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Το double denim -που μερικές φορές είναι γνωστό ως καναδικό σμόκι- είναι εδώ και καιρό ένα διχαστικό look. Θεωρείται είτε ως η επιτομή του κακού γούστου είτε ως το τέλειο καουμπόικο στυλ. Η Beyoncé κλίνει προς το τελευταίο. Ο Lil Nas X, ο Lizzo και ο Harry Styles έχουν επίσης πειραματιστεί με το καουμπόικο στυλ, ενώ η τελευταία συλλογή του Pharrell Williams για τη Louis Vuitton είχε θέμα το γουέστερν. Το cowboy-core, εν τω μεταξύ, έχει γίνει μια αισθητική στο TikTok.

Η Levi Strauss αγκάλιασε το «νεύμα» της Beyoncé, αλλάζοντας προσωρινά το όνομά της στο Instagram σε Levii’s ως φόρο τιμής. Μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη την περασμένη εβδομάδα, η διευθύνουσα σύμβουλος, Μισέλ Γκας, τόνισε τη θέση της μάρκας στην καρδιά της μόδας. «Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη απόδειξη από το να έχουμε κάποιον όπως η Beyoncé, που διαμορφώνει τάσεις, να δίνει πραγματικά το όνομά μας σε ένα τραγούδι», δήλωσε η ίδια.

Αναμφισβήτητα, τόσο η τραγουδίστρια όσο και το τζιν είναι «κλασικά» στην Αμερική. «Η Levi’s, η αυθεντική αμερικανική μάρκα, μοιάζει να ταιριάζει φυσικά με τον στίχο της Beyoncé», δήλωσε η Σίνα Μπάτλερ-Γιανγκ, ανταποκρίτρια στην πλατφόρμα The Business of Fashion. «Έχει… ακριβώς το σωστό μείγμα του κλασικού και του προσιτού -αλλά όχι του φθηνού».

Η Νάταλι Ντίκσον είναι η επικεφαλής των συνεργασιών πολυτελών γυναικείων εμπορικών σημάτων στη Flannels, μια εταιρεία λιανικής πώλησης με την οποία η τραγουδίστρια συνεργάστηκε στην περιοδεία 2023 «Renaissance».

«Η Beyoncé έχει μια πραγματικά μοναδική ικανότητα να επηρεάζει τις τάσεις με τη δουλειά της», δήλωσε η Ντίκσον. «Οι μάρκες μπορούν πραγματικά να επωφεληθούν “καβαλώντας το κύμα” της επιρροής της Beyoncé -όπως βλέπουμε αυτήn τη στιγμή με τη Levi’s».

Η Μπατλερ-Γιανγκ προειδοποιεί ότι το φαινόμενο της Beyoncé δεν θα διαρκέσει για πάντα για τη Levi’s. Για να συνεχιστεί η «επιτυχία των εσόδων», είπε, ένα βασικό καθήκον είναι «να ενθουσιάσει και να “φλερτάρει” τους νεότερους αγοραστές με το μάρκετινγκ και τα προϊόντα (κάτι στο οποίο η Beyoncé σίγουρα βοηθάει) και να διευρύνει την απήχησή της πέρα από ένα μοναδικό βασικό προϊόν. Η Beyoncé, με πολλούς τρόπους, “έστειλε την μπάλα στο γήπεδό της”, εναπόκειται στη Levi’s να “εκτελέσει”».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!