THEPOWERGAME
«Denim on denim on denim on denim on denim», τραγουδά η Beyoncé στο Levii’s Jeans, ένα από τα τραγούδια που ξεχωρίζουν από το νέο της άλμπουμ, Cowboy Carter, και φαίνεται ότι οι εκατομμύρια fans της σε όλο τον κόσμο πήραν πολύ σοβαρά τον στίχο αυτόν.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Guardian, την εβδομάδα μετά την κυκλοφορία του άλμπουμ η εταιρεία ένδυσης Levi Strauss & Co σημείωσε 20% αύξηση της επισκεψιμότητας στα καταστήματα στις ΗΠΑ και 20% αύξηση της τιμής της μετοχής της. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η John Lewis ανέφερε ότι οι αναζητήσεις για «γυναικεία τζιν Levi’s» αυξήθηκαν κατά 263% μετά την ανακοίνωση του δίσκου.
Η Beyoncé υποστηρίζει επίσης το διπλό -ή, σύμφωνα με τους στίχους της, το τετραπλό- denim. Η ίδια δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα που τη δείχνει να φοράει ένα τζιν παντελόνι με τζιν πουκάμισο και μια τζιν τσάντα. Ο λογαριασμός Instagram @databutmakeitfashion, ο οποίος ασχολείται με τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε σχέση με το στυλ, τονίζει ότι οι αναφορές του διπλού denim αυξήθηκαν κατά 14% στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την κυκλοφορία του Cowboy Carter.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το double denim -που μερικές φορές είναι γνωστό ως καναδικό σμόκι- είναι εδώ και καιρό ένα διχαστικό look. Θεωρείται είτε ως η επιτομή του κακού γούστου είτε ως το τέλειο καουμπόικο στυλ. Η Beyoncé κλίνει προς το τελευταίο. Ο Lil Nas X, ο Lizzo και ο Harry Styles έχουν επίσης πειραματιστεί με το καουμπόικο στυλ, ενώ η τελευταία συλλογή του Pharrell Williams για τη Louis Vuitton είχε θέμα το γουέστερν. Το cowboy-core, εν τω μεταξύ, έχει γίνει μια αισθητική στο TikTok.
Η Levi Strauss αγκάλιασε το «νεύμα» της Beyoncé, αλλάζοντας προσωρινά το όνομά της στο Instagram σε Levii’s ως φόρο τιμής. Μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη την περασμένη εβδομάδα, η διευθύνουσα σύμβουλος, Μισέλ Γκας, τόνισε τη θέση της μάρκας στην καρδιά της μόδας. «Δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη απόδειξη από το να έχουμε κάποιον όπως η Beyoncé, που διαμορφώνει τάσεις, να δίνει πραγματικά το όνομά μας σε ένα τραγούδι», δήλωσε η ίδια.
Αναμφισβήτητα, τόσο η τραγουδίστρια όσο και το τζιν είναι «κλασικά» στην Αμερική. «Η Levi’s, η αυθεντική αμερικανική μάρκα, μοιάζει να ταιριάζει φυσικά με τον στίχο της Beyoncé», δήλωσε η Σίνα Μπάτλερ-Γιανγκ, ανταποκρίτρια στην πλατφόρμα The Business of Fashion. «Έχει… ακριβώς το σωστό μείγμα του κλασικού και του προσιτού -αλλά όχι του φθηνού».
Η Νάταλι Ντίκσον είναι η επικεφαλής των συνεργασιών πολυτελών γυναικείων εμπορικών σημάτων στη Flannels, μια εταιρεία λιανικής πώλησης με την οποία η τραγουδίστρια συνεργάστηκε στην περιοδεία 2023 «Renaissance».
«Η Beyoncé έχει μια πραγματικά μοναδική ικανότητα να επηρεάζει τις τάσεις με τη δουλειά της», δήλωσε η Ντίκσον. «Οι μάρκες μπορούν πραγματικά να επωφεληθούν “καβαλώντας το κύμα” της επιρροής της Beyoncé -όπως βλέπουμε αυτήn τη στιγμή με τη Levi’s».
Η Μπατλερ-Γιανγκ προειδοποιεί ότι το φαινόμενο της Beyoncé δεν θα διαρκέσει για πάντα για τη Levi’s. Για να συνεχιστεί η «επιτυχία των εσόδων», είπε, ένα βασικό καθήκον είναι «να ενθουσιάσει και να “φλερτάρει” τους νεότερους αγοραστές με το μάρκετινγκ και τα προϊόντα (κάτι στο οποίο η Beyoncé σίγουρα βοηθάει) και να διευρύνει την απήχησή της πέρα από ένα μοναδικό βασικό προϊόν. Η Beyoncé, με πολλούς τρόπους, “έστειλε την μπάλα στο γήπεδό της”, εναπόκειται στη Levi’s να “εκτελέσει”».