THEPOWERGAME
Μια νέα σειρά με αθλητικά ρολόγια για γυναίκες λανσάρει η Hermès, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να αυξήσει το μερίδιό της στη συγκεκριμένη αγορά, παρόλο που το κύριο πεδίο δράσης της είναι τα είδη πολυτελείας, με έμφαση τις τσάντες. Η σειρά ονομάζεται «Cut» και συνδυάζει τη διακριτική πολυτέλεια με την κομψότητα και το ξεχωριστό design, σύμφωνα με το Business in Fashion.
Με μια πρώτη ματιά γίνεται αντιληπτό ότι η σειρά «Cut» ενσωματώνει με αρμονικό τρόπο στοιχεία που ξεχώρισαν από τη δημοφιλή σειρά H08 της Hermès: στυλιζαρισμένοι αριθμοί και έμφαση στη χαρακτηριστική γεωμετρία. Παρόλο που πρόκειται για ένα ρολόι με target group το γυναικείο φύλο, το μέγεθος των 36 χιλιοστών δίνει χαρακτηριστικά unisex στο νέο προϊόν.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το τμήμα ρολογιών της Hermès εδρεύει στην Ελβετία και μετρά δεκαετίες ζωής, ωστόσο παραμένει στη σκιά των άλλων προϊόντων που γίνονται ανάρπαστα στα ράφια των καταστημάτων ανά τον κόσμο. Ωστόσο, το συγκεκριμένο section της Hermès έχει γνωρίσει σημαντική αύξηση από το 2020, την ώρα που η υπόλοιπη βιομηχανία ακολουθεί αντίθετη πορεία, καθώς το κόστος ζωής ανέβηκε σημαντικά ελέω πληθωρισμού και υψηλών επιτοκίων.
Το τμήμα ρολογιών της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας εμφανίζεται στην 16η θέση μεταξύ των ελβετικών κατασκευαστών, πίσω από την TAG Heuer. Η Hermès είχε ένα ισχυρό 2023, ανακοινώνοντας έσοδα ύψους 14,5 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά 21% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, με σημαντική ώθηση από τη ζήτηση για τις τσάντες Birkin και Kelly.