THEPOWERGAME
Για υποκρισία κατηγορείται η Δούκισσα του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ, μετά το λανσάρισμα του νέου lifestyle brand της, «American Riviera Orchid», καθώς παρά την έντονη φιλανθρωπική της δράση, οι τιμές των προϊόντων της δεν θα είναι προσιτές για το ευρύ κοινό.
Ειδικός δημοσίων σχέσεων εξήγησε στο «The Mirror» πως «δεν μπορείς να υπερασπίζεσαι τους μη προνομιούχους και μετά να στέκεσαι στην πολυτελή κουζίνα σου φορώντας ρούχα σχεδιαστών και πουλώντας πολυτελή είδη σπιτιού. Πρέπει να υπάρχει κάποια συνέπεια και αυθεντικότητα στην επωνυμία της Μέγκαν. Πάντα θα δέχεται κριτική για ό,τι κάνει, αλλά πρέπει να βοηθήσει τον εαυτό της, με μία πιο σωστή στρατηγική δημοσίων σχέσεων».
Αν και δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί το τι θα πουλά η American Riviera Orchard, τα επίσημα έγγραφα του εμπορικού της σήματος έχουν ρίξει φως στο μυστήριο, καθώς ανάμεσά τους αναφέρονται έντυπα και ψηφιακά βιβλία μαγειρικής, επιτραπέζια είδη, όπως μαχαιροπίρουνα, σερβίτσια και καράφες, μια ποικιλία από πετσέτες κι τραπεζομάντιλα, αλλά και μια ποικιλία τροφίμων, από μαρμελάδες και ζελέδες μέχρι βούτυρο.
Οι ψεύτικοι followers
Και, όπως γράφει η «Απογευματινή», η «υποκρισία» δεν είναι το μόνο για το οποίο λοιδορείται η Μέγκαν Μαρκλ, αφού πρόσφατα κατηγορήθηκε ότι αγόρασε «ψεύτικους followers» στον επίσημο λογαριασμό του νέου της εγχειρήματος στο Instagram.
Όπως εξηγεί ειδικός των social media: «Η σελίδα της εταιρείας στο Instagram έχει πάνω από 545.000 ακόλουθους. Είμαι πολύ καχύποπτος ότι οι περισσότεροι είναι ψεύτικοι. Εκτός από το γεγονός ότι μισό εκατομμύριο άνθρωποι ακολούθησαν τον λογαριασμό σε τόσο σύντομο διάστημα, ο αριθμός των likes στις αναρτήσεις είναι κρυφός». Επίσης, πολλοί ακόλουθοι δεν έχουν δικό τους περιεχόμενο, κάτι που, όπως είπε, αποτελεί «red flag».