Γ.Δ.
1452.8 0,00%
ACAG
0,00%
5.81
BOCHGR
0,00%
4.55
CENER
0,00%
9.23
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.34
NOVAL
0,00%
2.34
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
39.45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.548
ΑΒΕ
0,00%
0.453
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.52
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
0,00%
4.495
ΑΛΦΑ
0,00%
1.585
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.3
ΑΣΚΟ
0,00%
2.91
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.674
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
0,00%
5.54
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.855
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.29
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.355
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.38
ΔΑΑ
0,00%
7.994
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.307
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.61
ΕΕΕ
0,00%
33.3
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.848
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.1
ΕΛΛ
0,00%
14.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.924
ΕΛΠΕ
0,00%
7.285
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.876
ΕΛΧΑ
0,00%
1.934
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.17
ΕΤΕ
0,00%
7.6
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.26
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.87
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.195
ΕΧΑΕ
0,00%
4.565
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3355
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.94
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.79
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.98
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.905
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.425
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.134
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.75
ΚΡΙ
0,00%
14.9
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
0,00%
0.763
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.84
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.18
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.875
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
20.3
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
0,00%
2.7
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.73
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.11
ΜΠΤΚ
0,00%
0.6
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.818
ΞΥΛΚ
0,00%
0.27
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
0,00%
30.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.4
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
0,00%
14.71
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.54
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.38
ΠΕΙΡ
0,00%
3.846
ΠΕΡΦ
0,00%
5.41
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.34
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
0,00%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.735
ΣΑΡ
0,00%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.337
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.82
ΣΠΙ
0,00%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.77
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.775
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Swarovski: 7 μυστικά για να τσεκάρετε αν τα κοσμήματά σας είναι γνήσια

Προσιτή πολυτέλεια. Η Swarovski ήταν πάντα στην κορυφή του παιχνιδιού. Συνεχώς ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές της, η εταιρεία προκαλούσε πάντα έκπληξη με τις επαναστατικές και οραματικές καινοτομίες της.

Φορεμένα από τη Marlene Dietrich στο Blonde Venus, τη Marilyn Monroe στην ταινία Gentlemen Prefer Blondes και την Audrey Hepburn στο Breakfast at Tiffany’s, τα κρύσταλλα Swarovski έχουν την ίδια χάρη με τα μπριγιάν, αλλά όχι και την ίδια τιμή. Με λίγα λόγια, προσιτή πολυτέλεια!

Η ιστορία της εταιρείας Swarovski

Μεγαλωμένος στην Αυστριακή Βοημία, ο Daniel Swarovski έτρεφε από μικρός ενδιαφέρον για τους κρυστάλλους και την τέχνη του γυαλιού. Γεννημένος το 1862, γιος ενός επιχειρηματία που είχε ένα μικρό εργοστάσιο επεξεργασίας γυαλιού, μυήθηκε στην τέχνη αυτής της πρακτικής σε πολύ νεαρή ηλικία.

Το 1892 ο Daniel Swarovski κατοχύρωσε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μια εξειδικευμένη ηλεκτρική μηχανή κοπής για την παραγωγή κρυστάλλων γυαλιού μολύβδου. Η προηγμένη εσωτερική λειτουργία αυτής της ηλεκτρικής μηχανής κοπής δημιούργησε ανθρωπογενείς πολύτιμους λίθους, όπως ποτέ πριν.

Η οικογενειακή εταιρεία, με την επωνυμία A.Kosmann, D. Swarovski & Co, ιδρύθηκε το 1895 από τους Armand Kosman, Daniel Swarovski και Franz Wens. Μέχρι σήμερα, πέντε γενιές μετά, ένας απόγονος του Daniel Swarovski παραμένει στο εκτελεστικό συμβούλιο.

Ο διάσημος κύκνος Swarovski © Pixabay
Ο διάσημος κύκνος Swarovski © Pixabay

Swarovski: Ο game changer της βιομηχανίας του κοσμήματος

Σήμερα, σχεδόν 130 χρονιά μετά την ίδρυση της εταιρείας, τα κοσμήματα της Swarovski εξακολουθούν να «θαμπώνουν» τους θαυμαστές τους. Από τα υπέροχα δαχτυλίδια Swarovski μέχρι το εμβληματικό κολιέ με τον κύκνο, αυτά τα φιλοτεχνήματα χαρακτηρίζονται από πολλούς ως «φορετή» τέχνη.

Τι έκανε όμως την εταιρεία Swarovski να ξεχωρίζει, όχι μόνο στον χώρο του κοσμήματος, αλλά και της διακόσμησης; Οι κατοχυρωμένες με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας διαδικασίες επεξεργασίας γυαλιού και κρυστάλλων, που ξεφεύγουν από την πεπατημένη των συνηθισμένων παραγωγών κρυστάλλινων κοσμημάτων, είναι αυτές που κάνουν τη Swarovski να ξεχωρίζει έναντι των ανταγωνιστών της.

Κατά τη διάρκεια του 1956 ο Manfred Swarovki και ο Christian Dior συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν κρύσταλλα Aurora Borealis, για να τα ενσωματώσουν στα σχέδια του γαλλικού οίκου Dior. Αυτό οδήγησε στη δημιουργία του φαινομένου Aurora Borealis (AB), του παρασκευασμένου διαλύματος επικάλυψης κρυστάλλου, που παράγει μια υπέροχη λάμψη σαν ουράνιο τόξο στα πετράδια του. Αυτή θεωρείται ως η μεγαλύτερη «συνεισφορά» της Swarovski στην παγκόσμια μόδα.

Με τη συνεχιζόμενη επιτυχία της, η Swarovski βρήκε έναν τρόπο να επεκταθεί περαιτέρω στην αγορά της μόδας. Η εταιρεία δημιούργησε τα Swarovski Elements. Πρόκειται για χαλαρούς τεχνητούς κρυστάλλους που αγοράζονται και χρησιμοποιούνται από τη βιομηχανία της μόδας και του κοσμήματος για να εμφανίζονται στα προϊόντα τους, όπως τσάντες, παπούτσια, ρούχα κ.λπ. Όπου χρησιμοποιούνται υπάρχει πάντα και η ετικέτα με την ένδειξη «Made by Swarovski Elements». Σημειωτέον ότι αυτά τα αντικείμενα δεν έχουν δημιουργηθεί από τη μητρική Swarovski, αλλά κατασκευάζονται με αυθεντικά κρύσταλλα Swarovski.

Διακοσμητικά πουλιά από κρύσταλλα Swarovski © Pixabay
Διακοσμητικά πουλιά από κρύσταλλα Swarovski © Pixabay

Swarovski, «διαμάντια» για όλους

Ρίχνοντας μια ματιά στα πιο ακριβά διαμάντια του κόσμου, εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς γιατί είναι τόσο δημοφιλή τα κοσμήματα Swarovski. Το όραμα της εταιρείας έχει τις ρίζες του στην επιθυμία να παράγει «ένα διαμάντι για όλους». Αξιοποιώντας την αγορά διαμαντιών, η μάρκα εστιάζει στην προσφορά μιας παρόμοιας μαγευτικής λάμψης ενός διαμαντιού, αλλά ως μια οικονομικά αποδοτική εναλλακτική.

Επομένως, η ερώτηση που μπορεί να τεθεί είναι: πώς καταλαβαίνω αν πρόκειται για αυθεντικά κρύσταλλα Swarovski;

Ενώ η εταιρεία είναι κυρίως γνωστή για την κατασκευή κρυστάλλων υψηλής ποιότητας, τα προϊόντα της δεν μπορούν να ταξινομηθούν ως φυσικοί κρύσταλλοι. Στην πραγματικότητα είναι ένα είδος κρυστάλλινου γυαλιού που δημιουργείται σε υψηλές θερμοκρασίες. Η πατέντα της Swarovski δεν είναι παρά ένα μακροχρόνιο μυστικό της εταιρείας σχετικά με την περίπλοκη διαδικασία κατασκευής των κρυστάλλων, που παραμένει προστατευμένο μέχρι σήμερα.

Οι πολύτιμοι λίθοι κατασκευάζονται από μια ποικιλία υλικών, όπως η άμμος, τα φυσικά ορυκτά και ο χαλαζίας, για να παραχθεί τελικά γυαλί από μόλυβδο έπειτα από μια πολύπλοκη διαδικασία, που έχει κατοχυρωθεί σε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας.

Εκτός από κρύσταλλα, η Swarovski χρησιμοποιεί και ζιρκόνιο σε μερικά από τα κοσμήματά της. Το Swarovski Zirconia θεωρείται ανώτερο από το κυβικό ζιρκόνιο, χάρη στο Swarovski Pure Brilliance Cut, που έχει 57 όψεις.

Ρολόι με κρύσταλλα Swarovski © Pixabay
Ρολόι με κρύσταλλα Swarovski © Pixabay

Πώς όμως θα καταλάβετε εάν τα κρύσταλλα Swarovski σας είναι γνήσια;

Η κοπή σκληρών υλικών έτσι ώστε να έχουν πανομοιότυπες όψεις είναι εξαιρετικά δύσκολη και απαιτεί πολύπλοκα μηχανήματα. Γι’ αυτό οι απομιμήσεις πιθανότατα θα είναι κακής ποιότητας.

Ακολουθούν μερικές άλλες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε το πραγματικό Swarovski από τις απομιμήσεις:

  1. Τα αυθεντικά κρύσταλλα Swarovski θα πρέπει να παρουσιάζονται στην αρχική συσκευασία με την επωνυμία Swarovski, με το λογότυπο Swarovski Swan χαραγμένο με λέιζερ. Αυτό ισχύει για όλα τα προϊόντα Swarovski από το 1989 και μετά.
  2. Για προϊόντα που κατασκευάζονται από μάρκες συνεργατών της Swarovski, αναζητήστε την ασημί σφραγίδα με την ένδειξη «Crystals from Swarovski». Κάθε ετικέτα σφραγίδας συνοδεύεται από έναν μοναδικό 16ψήφιο κωδικό που μπορεί να ελεγχθεί διαδικτυακά.
  3. Κάθε διασταύρωση όψεων πρέπει να είναι στραμμένη προς τα πάνω, με όλες τις συνδέσεις όψεων να συναντώνται στο ίδιο σημείο.
  4. Δεν πρέπει να υπάρχουν φυσαλίδες στο κρύσταλλο.
  5. Οι κρύσταλλοι πρέπει να είναι χωρίς γρατσουνιές.
  6. Οι κρύσταλλοι από την ίδια χρωματική γκάμα πρέπει να είναι πανομοιότυποι.
  7. Κάθε κρύσταλλος πρέπει να έχει πολύ μεγάλη λάμψη.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!