Γ.Δ.
1456.4 +0,27%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+0,44%
9.15
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,22%
2.29
OPTIMA
+0,64%
12.64
TITC
+0,25%
39.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,94%
1.508
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
+1,23%
1.599
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.1
ΑΣΚΟ
+0,71%
2.85
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,19%
0.678
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
+1,90%
5.37
ΒΙΟΚΑ
+0,80%
1.88
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,99%
18.38
ΔΑΑ
+0,25%
8.02
ΔΑΙΟΣ
-5,03%
3.4
ΔΕΗ
+1,72%
11.8
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,97%
0.311
ΕΒΡΟΦ
+1,99%
1.79
ΕΕΕ
+0,37%
32.3
ΕΚΤΕΡ
+3,31%
1.808
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,83%
2.22
ΕΛΛ
+3,45%
15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,14%
1.96
ΕΛΠΕ
-0,07%
7.295
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,75%
1.87
ΕΛΧΑ
+0,64%
1.892
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.19
ΕΤΕ
+0,56%
7.884
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,09%
2.252
ΕΧΑΕ
+1,57%
4.54
ΙΑΤΡ
+2,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-1,80%
0.328
ΙΛΥΔΑ
+1,27%
2
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,80%
1.016
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,63%
2.5
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+1,22%
2.895
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,65%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,67%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+0,70%
0.432
ΚΟΥΑΛ
-1,69%
1.16
ΚΟΥΕΣ
+0,51%
5.89
ΚΡΙ
-1,30%
15.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.74
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
+0,70%
2.88
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,63%
2.93
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
-1,17%
20.32
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
+0,56%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,48%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
+0,78%
33.66
ΝΑΚΑΣ
-0,71%
2.8
ΝΑΥΠ
-8,76%
0.75
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.274
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+0,91%
22.2
ΟΛΠ
-0,67%
29.85
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,32%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,88%
0.805
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
+0,58%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,05%
3.932
ΠΕΡΦ
+1,30%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.935
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+5,84%
1.268
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
+1,46%
1.735
ΣΑΡ
+0,93%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,50%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,95%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,24%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+2,57%
3.795
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Super Bowl 2024: Τα τρέιλερ ταινιών που (ίσως) μονοπωλήσουν

Το Super Bowl, ο σημαντικότερος και δημοφιλέστερος ετήσιος αγώνας του αμερικανικού ποδοσφαίρου, αποτελεί ένα μεγάλο γεγονός και για τους οπαδούς του κινηματογράφου, οι οποίοι δεν ασχολούνται με το ποδόσφαιρο. Αυτό γιατί, όπως συμβαίνει τακτικά τα τελευταία χρόνια, στη διάρκεια του μεγάλου αυτού αθλητικού γεγονότος τα κραταιά κινηματογραφικά στούντιο επιλέγουν να παρουσιάσουν τα πρώτα τρέιλερ μερικών από τις δημοφιλέστερες ταινίες της χρονιάς.

Έτσι και φέτος, αυτό θα συμβεί ξανά με αρκετές από τις πολυαναμενόμενες ταινίες του 2024, τα ολοκληρωμένα τρέιλερ των οποίων θα προβληθούν, πιθανότατα, στο Super Bowl. Για αρκετές, μάλιστα, από αυτές τις ταινίες δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα ούτε μία εικόνα.

Σημειώνεται ότι περισσότεροι από 100 εκατομμύρια άνθρωποι αναμένεται να συντονιστούν στις 11 Φεβρουαρίου για να παρακολουθήσουν το Super Bowl LVIII, όπου θα αναμετρηθούν οι Kansas City Chiefs με τους San Francisco 49ers. Η αγορά μιας διαφήμισης 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του τηλεοπτικού γεγονότος της χρονιάς με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση δεν είναι φθηνή: ένα προνομιακό σποτ στο πρώτο ημίχρονο θα μπορούσε να κοστίσει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια φέτος. Καθώς το box office παλεύει να επιστρέψει στην προ-πανδημίας δύναμή του, το Χόλιγουντ ελπίζει ότι αυτές οι τεράστιες δαπάνες μάρκετινγκ θα μεταφραστούν σε σημαντικές πωλήσεις εισιτηρίων για τα επερχόμενα blockbusters.

Σύμφωνα, λοιπόν, με το Variety, οι 10 πιο αναμενόμενες ταινές, των οποίων πιθανολογείται να δούμε τρέιλερ φέτος στο Super Bowl, είναι:

  1. Deadpool 3
  2. Inside Out 2
  3. Kingdom of the Planet of the Apes
  4. A Quiet Place: Day One
  5. IF
  6. Bob Marley: One Love
  7. Wicked
  8. The Fall Guy
  9. Kung Fu Panda 4
  10. Twisters

Super Bowl 2024: Πιθανώς 12 τρέιλερ από την Paramount

Στο φετινό Super Bowl ένα στούντιο θα κυριαρχήσει, σύμφωνα με το Variety, προβάλλοντας σχεδόν δώδεκα τρέιλερ για τις επερχόμενες και τις υπάρχουσες κυκλοφορίες του. Η Paramount αναμένεται να διαφημίσει το μετα-αποκαλυπτικό prequel τρόμου «A Quiet Place: Day One», τη βιογραφική ταινία reggae «Bob Marley: One Love» και το «IF», την κωμωδία φαντασίας ζωντανής δράσης που σκηνοθετεί ο Τζον Κραζίνσκι και πρωταγωνιστεί ο Ράιαν Ρέινολντς. Η υπερμεγέθης παρουσία του στούντιο είναι λογική, επειδή το μεγάλο παιχνίδι θα μεταδοθεί από το CBS, αδελφή εταιρεία της Paramount.

Η Paramount στο Super Bowl, πέρα από τις κινηματογραφικές δημιουργίες του στούντιο, θα χρησιμοποιήσει διαφημιστικό χώρο και για το Paramount+. Η υπηρεσία streaming του στούντιο θα προβάλει οκτώ διαφημίσεις για τίτλους όπως το spinoff «Knuckles» του «Sonic» (μια σειρά που το στούντιο παρήγαγε για το Paramount+), την περιπέτεια κινουμένων σχεδίων «The Tiger’s Apprentice», το ριάλιτι «The Family Stallone», με επικεφαλής τον Sylvester Stallone, και την επόμενη σεζόν του «The Chi», σε σποτ που θα προβληθούν πριν από τη σέντρα. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού η εταιρεία θα προβάλλει τίτλους που βρίσκονται ήδη στη streaming πλατφόρμα, όπως οι σειρές επιστημονικής φαντασίας «Halo», «Mission: Impossible – Dead Reckoning». Η γενική διαφήμιση της Paramount+ που έτρεξε κατά τη διάρκεια του περσινού πρωταθλήματος παρουσιάζει τις ποικίλες προσφορές του streamer, από το «Survivor» μέχρι το franchise «Star Trek».

Super Bowl 2024: Η εμφάνιση της Disney

Η Disney είναι πιθανό να προωθήσει αρκετές από τις καλοκαιρινές της ταινίες κατά τη διάρκεια της πιο «καυτής» βραδιάς του ποδοσφαίρου, αν και το στούντιο δεν έχει γνωστοποιήσει ποια τρέιλερ θα προβληθούν. Είναι πιθανό ότι οι θεατές θα απολαύσουν μια πρώτη ματιά στο «Deadpool 3», το οποίο ενώνει τον Ράιαν Ρέινολντς με τον Χιου Τζάκμαν στην πολυσυζητημένη περιπέτεια κόμικς, καθώς και στο αναμενόμενο sequel της Pixar «Inside Out 2». Το «Kingdom of the Planet of the Apes», το οποίο κυκλοφορεί τον Μάιο και έχει ήδη διαφημιστεί έντονα, μπορεί επίσης να κερδίσει μια θέση.

Super Bowl 2024: Τα τρέιλερ της Universal

Η Universal τείνει, επίσης, να ξοδεύει πολλά χρήματα την Κυριακή του Super Bowl, αλλά προσπαθεί να κρατήσει τα τρέιλέρ της ως έκπληξη. Υπάρχει περίπτωση το κοινό να πάρει μια γεύση απ’ όλη τη «ροζ και πράσινη μαγεία» στη μεγάλη διασκευή του «Wicked» του σκηνοθέτη Τζον Μ. Τσου, με πρωταγωνίστριες τις Αριάνα Γκράντε και Σίνθια Ερίβο. Άλλες ταινίες που θα μπορούσαν να κερδίσουν μια στιγμή στο προσκήνιο είναι το «The Fall Guy», μια κωμωδία δράσης με πρωταγωνιστές τον Ράιαν Γκοσλινγκ και την Έμιλι Μπλαντ, το «Kung Fu Panda 4» της DreamWorks Animation, με τον Τζακ Μπλακ να επιστρέφει για να δώσει τη φωνή του Po, και το «Twisters», ένα είδος συνέχειας του έπους καταστροφών «Twister» του 1996.

Super Bowl 2024: Οι απουσίες μεγάλων studios

Θα υπάρξουν και κάποιες απουσίες από τα μεγάλα στούντιο. Η Warner Bros., η Sony, το Netflix και η Amazon δεν αναμένεται να προβάλουν κανένα τρέιλερ, παρά το γεγονός ότι όλα έχουν πολλές επερχόμενες ταινίες στο ημερολόγιο πρεμιερών τους. Ωστόσο, τα σχέδια μπορεί πάντα να αλλάξουν πριν από τη «σέντρα». Η Sony, η απουσία της οποίας δεν αποτελεί έκπληξη, επειδή συνήθως δεν συμμετέχει στο Super Bowl, δεν θα προσφέρει στους θαυμαστές μια ματιά στο «Bad Boys 4» ή στο επόμενο «Ghostbusters». Η Warner πιθανόν να έχει ήδη κάνει την αρχή, παρουσιάζοντας το «Dune: Part Two» κατά τη διάρκεια των πρωταθλημάτων AFC και NFC στις 28 Ιανουαρίου.

Είναι κάπως περίεργο το γεγονός ότι η Amazon δεν θα προωθήσει τίτλους, όπως η επερχόμενη ρομαντική κομεντί της Αν Χάθαγουεϊ «The Idea of You», καθώς ο τεχνολογικός κολοσσός ενισχύει την κινηματογραφική του παρουσία. Πέρυσι η Amazon διέθεσε περισσότερα από 7 εκατομμύρια δολάρια για ένα σποτ 60 δευτερολέπτων για την ταινία «Air», των Μπεν Άφλεκ και Ματ Ντέιμον, βασισμένη στην αληθινή προέλευση του εμβληματικού αθλητικού παπουτσιού Air Jordan. Η αθλητική διαφήμιση, η οποία έτρεξε κατά τη διάρκεια του τρίτου δεκαλέπτου του Super Bowl, εκμεταλλεύτηκε τα εκατομμύρια -και πλέον- θεατών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!