Γ.Δ.
1393.54 -0,29%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
+0,46%
4.4
CENER
+1,58%
8.37
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
+0,66%
2.29
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+1,35%
37.6
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,05%
0.608
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,29%
1.745
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,77%
1.29
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,02%
17.76
ΔΑΑ
-0,13%
7.97
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,09%
11.74
ΔΟΜΙΚ
-1,09%
2.72
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
+0,84%
1.436
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
+0,75%
13.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,36%
1.642
ΕΛΠΕ
-0,44%
6.77
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,44%
1.844
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,67%
6.848
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,72%
2.005
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.27
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.7
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
-0,57%
0.875
ΙΝΤΕΚ
-0,89%
5.59
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+6,33%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,36%
5.54
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,51%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-17,97%
0.21
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-9,54%
0.588
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,15%
2.96
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,14%
19.1
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.34
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.36
ΝΑΚΑΣ
-1,37%
2.88
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,33%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.29
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,53%
15.09
ΟΤΟΕΛ
-0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-2,07%
3.555
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.76
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,37%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-0,74%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-1,96%
1.5
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-1,12%
3.53
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Αυτό είναι το μεγαλύτερο σκάφος ψυχαγωγικής αλιείας στον κόσμο

Το μεγαλύτερο γιοτ για ερασιτεχνική αλιεία στον κόσμο ήρθε η ώρα να κάνει το πρώτο ταξίδι του.

Το σκάφος μεταφέρθηκε από τις εγκαταστάσεις της Royal Huisman στην Ολλανδία στο Άμστερνταμ και όλα είναι έτοιμα για να βγει στη θάλασσα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του Project 406, μήκους 171 ποδιών, θυμίζουν ένα απλό αλιευτικό σκάφος αλλά τα έξι καταστρώματά του μαρτυρούν πολυτέλειες που έχει ένα σούπεργιοτ. Το ολλανδικό ναυπηγείο αποκαλεί το σκάφος ως το «μεγαλύτερο και πολυτελέστερο γιοτ ψαρέματος στον κόσμο». Και όχι άδικα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη YachtBuyer (@yachtbuyer)

Το Project 406 σίγουρα επισκιάζει όλα τα άλλα σκάφη της κατηγορίας του. Ο σχεδιασμός του, τόσο στο εσωτερικό όσο και την εξωτερική όψη οφείλεται στην Vripack Yacht Design και η κατασκευή του έχει κρατήσει αρκετά χρόνια.

Το πιλοτήριο έμεινε ανοιχτό, όπως σε κάθε σχέδιο σπορ σκάφους, ενώ ένας πύργος στην κορυφή επιτρέπει στον καπετάνιο και το πλήρωμα να βλέπουν το θήραμα από μεγάλη απόσταση. Η Vripack με έδρα την Ολλανδία δημιούργησε επίσης ένα υπέροχο εσωτερικό, κατά παραγγελία για τον ιδιοκτήτη.

Το σκάφος έχει τις αναλογίες ενός τυπικού αμερικανικού σκάφους ψαρέματος, με μια μακριά, φουσκωμένη πλώρη και ανοιχτό μπροστινό κατάστρωμα με κλίση προς τα πίσω. Είναι απλώς μεγαλύτερο από όλα τα υπόλοιπα. Το συγκεκριμένο αναμένεται να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς στον κόσμο των σκαφών αλιείας μεγάλων θηραμάτων.

Η πλώρη θα διαθέτει ένα μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας, ενώ το σαλόνι του τέταρτου καταστρώματος θα είναι ένα τέλειο σημείο για την παρακολούθηση του ψαρέματος. Για να διατηρηθεί το σκάφος όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, το κύτος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο Alustar, ένα ισχυρό κράμα υψηλής αντοχής.

Η Royal Huisman, η οποία είναι γνωστή για μερικά από τα μεγαλύτερα κατά παραγγελία ιστιοπλοϊκά superyachts στον κόσμο, δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ημερομηνία δρομολόγησης ή το ενδεχόμενο όνομα για το Project 406.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!