Γ.Δ.
1536.93 -0,17%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,18%
5.02
CENER
+1,57%
9.73
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+1,30%
2.33
OPTIMA
+0,15%
12.96
TITC
+1,24%
45.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,21%
1.88
ΑΒΕ
-1,09%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+1,09%
2.77
ΑΚΡΙΤ
-1,94%
0.76
ΑΛΜΥ
+4,44%
4.23
ΑΛΦΑ
-1,13%
1.7475
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,40%
18.78
ΔΑΑ
+2,20%
8.276
ΔΑΙΟΣ
+6,98%
3.68
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
+0,84%
1.81
ΕΕΕ
-0,18%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,57%
2.27
ΕΛΠΕ
-0,20%
7.535
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,96%
2.11
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,39%
8.356
ΕΥΑΠΣ
+0,88%
3.43
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-1,98%
2.427
ΕΧΑΕ
+2,01%
4.82
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
+1,26%
4.81
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,65%
4.58
ΙΝΛΟΤ
+1,87%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+3,42%
3.33
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.39
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,63%
0.798
ΛΑΜΔΑ
-1,67%
7.08
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+4,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-0,65%
3.05
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,56%
21.38
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,35%
34.42
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
+0,78%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,81%
16.11
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,30%
0.764
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
-0,89%
11.1
ΠΑΙΡ
+2,40%
1.065
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,53%
4.342
ΠΕΡΦ
-0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.644
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-1,01%
3.935
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Αυτό είναι το μεγαλύτερο σκάφος ψυχαγωγικής αλιείας στον κόσμο

Το μεγαλύτερο γιοτ για ερασιτεχνική αλιεία στον κόσμο ήρθε η ώρα να κάνει το πρώτο ταξίδι του.

Το σκάφος μεταφέρθηκε από τις εγκαταστάσεις της Royal Huisman στην Ολλανδία στο Άμστερνταμ και όλα είναι έτοιμα για να βγει στη θάλασσα.

Τα βασικά χαρακτηριστικά του Project 406, μήκους 171 ποδιών, θυμίζουν ένα απλό αλιευτικό σκάφος αλλά τα έξι καταστρώματά του μαρτυρούν πολυτέλειες που έχει ένα σούπεργιοτ. Το ολλανδικό ναυπηγείο αποκαλεί το σκάφος ως το «μεγαλύτερο και πολυτελέστερο γιοτ ψαρέματος στον κόσμο». Και όχι άδικα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη YachtBuyer (@yachtbuyer)

Το Project 406 σίγουρα επισκιάζει όλα τα άλλα σκάφη της κατηγορίας του. Ο σχεδιασμός του, τόσο στο εσωτερικό όσο και την εξωτερική όψη οφείλεται στην Vripack Yacht Design και η κατασκευή του έχει κρατήσει αρκετά χρόνια.

Το πιλοτήριο έμεινε ανοιχτό, όπως σε κάθε σχέδιο σπορ σκάφους, ενώ ένας πύργος στην κορυφή επιτρέπει στον καπετάνιο και το πλήρωμα να βλέπουν το θήραμα από μεγάλη απόσταση. Η Vripack με έδρα την Ολλανδία δημιούργησε επίσης ένα υπέροχο εσωτερικό, κατά παραγγελία για τον ιδιοκτήτη.

Το σκάφος έχει τις αναλογίες ενός τυπικού αμερικανικού σκάφους ψαρέματος, με μια μακριά, φουσκωμένη πλώρη και ανοιχτό μπροστινό κατάστρωμα με κλίση προς τα πίσω. Είναι απλώς μεγαλύτερο από όλα τα υπόλοιπα. Το συγκεκριμένο αναμένεται να θέσει ένα νέο σημείο αναφοράς στον κόσμο των σκαφών αλιείας μεγάλων θηραμάτων.

Η πλώρη θα διαθέτει ένα μεγάλο χώρο ηλιοθεραπείας, ενώ το σαλόνι του τέταρτου καταστρώματος θα είναι ένα τέλειο σημείο για την παρακολούθηση του ψαρέματος. Για να διατηρηθεί το σκάφος όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ, το κύτος είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο Alustar, ένα ισχυρό κράμα υψηλής αντοχής.

Η Royal Huisman, η οποία είναι γνωστή για μερικά από τα μεγαλύτερα κατά παραγγελία ιστιοπλοϊκά superyachts στον κόσμο, δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ημερομηνία δρομολόγησης ή το ενδεχόμενο όνομα για το Project 406.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!