THEPOWERGAME
To INK του Δημήτρη Παπαϊωάννου, η πιο πολυσυζητημένη παράσταση της περσινής σεζόν, επιστρέφει στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Η επιτυχημένη παράσταση του 2023 παρουσιάζεται ξανά στις 22, 23, 24, 25 και 26 Απριλίου 2024 με την προπώληση να έχει ήδη ξεκινήσει από την 1η Φεβρουαρίου. Και με δεδομένο τα συνεχόμενα sold out που έκανε την πρώτη φορά, η επιτυχία θεωρείται δεδομένη.
Ο σπουδαίος καλλιτέχνης, που έχει χαρίσει στην παγκόσμια τέχνη αριστουργήματα, αποφάσισε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών να δείξει το πιο εσωτερικό του έργο.
Γιατί αυτό ακριβώς είναι το ΙΝΚ. Είναι ο κόσμος του Παπαϊωάννου, είναι οι πηγαίες σκέψεις του, είναι η δική του οπτική πάνω στη γέννηση. Πάνω στην επιθυμία, στην επιβίωση. Είναι όλα αυτά που ενδέχεται ακόμα και ο ίδιος να μην μπορεί να εκφράσει με λόγια ούτε στον ίδιο του τον εαυτό. Αλλά το κάνει με τον μόνο τρόπο που έχει, επί σκηνής.
Το ΙΝΚ είναι φτιαγμένο σαν ένα σκοτεινό όνειρο με θέμα τον πόθο και την ακύρωση. Κάτω από μια ασταμάτητη βροχή, μέσα σ’ ένα πλημμυρισμένο τοπίο, ο ίδιος ο Δημήτρης Παπαϊωάννου μαζί με τον Šuka Horn ενσαρκώνουν το απόλυτο δίπολο.
Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα έργο που ο καθένας καταλαβαίνει με τον δικό του τρόπο. Μια παράσταση που αποθεώθηκε από τους κριτικούς σε όλο τον κόσμο, αλλά άφησε και πολλούς θεατές μουδιασμένους.
Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου είναι στη σκηνή αρχικά μόνος. Απόλυτος κυρίαρχος, παντοδύναμος, αλλά με βλέμμα ανήσυχο σαν κάτι συνεχώς να ψάχνει. Ντυμένος στα μαύρα και βρεγμένος αναμετράται με έναν πίδακα νερού, με ένα κόκκινο λάστιχο, μια ντισκομπάλα και ένα χταπόδι. Αυτό που στο τέλος ακούμε με μανία να χτυπά 30 φορές και να πάλλεται όλη η αίθουσα.
Στον αντίποδα του ισχυρού άνδρα γεννιέται από τον νερό ο Άλλος. Χωρίς ποτέ να διευκρινίζεται αν πρόκειται για ερωτική φαντασίωση, για το alter ego του, για τον ίδιο του τον εαυτό. Το γυμνό κατάλευκο σώμα, σε αντίθεση με τον μαυροντυμένο Παπαϊωάννου παλεύει για τη ζωή. Κοντράρεται με τον δημιουργό του με ένα διάφανο πλαστικό να τους χωρίζει, προσπαθεί να τον προσεγγίσει, να του μοιάσει, να τον εντυπωσιάσει.
Η παράσταση του Δημήτρη Παπαϊωάννου, με τη μουσική του Κορνήλιου Σελαμσή και τον Šuka Horn να χορεύει δίπλα του, είναι μια εικαστική πρόταση που ταιριάζει περισσότερο σε μουσείο παρά σε θεατρική σκηνή. Είναι μια εγκατάσταση που σε γεμίζει με εικόνες υψηλής αισθητικής.
Η παράσταση θα ολοκληρώσει τη διεθνή περιοδεία της στο ανακαινισμένο ιστορικό Théâtre de la Ville του Παρισιού, αμέσως μετά τις παραστάσεις της Αθήνας.