THEPOWERGAME
Ο ιταλικός οίκος μόδας Prada πλήρωσε 425 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει το κτίριο στην 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης που σήμερα φιλοξενεί το κατάστημά του, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.
Η Prada, η οποία μισθώνει το πενταόροφο κατάστημά της στην 724 Fifth Avenue από το 1997, δήλωσε ότι κατέβαλε το τίμημα σε μετρητά χρησιμοποιώντας εσωτερικούς πόρους.
«Το διοικητικό συμβούλιο πιστεύει ότι η τοποθεσία του ακινήτου προσφέρει υψηλή στρατηγική αξία καθώς χαρακτηρίζεται από αυξανόμενη σπανιότητα και μακροπρόθεσμες δυνατότητες», ανέφερε η Prada στην ανακοίνωσή της.
Σύμφωνα με την Prada, το ακίνητο, ένα κτίριο 12 ορόφων συνολικά, θα μπορούσε επίσης να παρέχει χώρους γραφείων και αποθήκευσης για την εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ εταιρεία, εκτός από τους χώρους λιανικής πώλησης.
Η Fifth Avenue της Νέας Υόρκης είναι ο ακριβότερος δρόμος λιανικής πώλησης στον κόσμο, σύμφωνα με παγκόσμια κατάταξη της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ακινήτων Cushman & Wakefield.
Η ευρύτερη περιοχή της Αμερικής αποτέλεσε αδύναμο σημείο για την Prada φέτος, με τις λιανικές πωλήσεις να μειώνονται κατά 1,3% κατά τους πρώτους εννέα μήνες, σε αντίθεση με τη διψήφια αύξηση στις αγορές της Ασίας-Ειρηνικού, της Ιαπωνίας και της Ευρώπης.
«Συνεχίζουμε να βλέπουμε θετική δυναμική στην επιχείρηση και ισχυρό ενθουσιασμό γύρω από τα εμπορικά μας σήματα, τοποθετώντας μας καλά για το τέταρτο τρίμηνο και απέναντι στη φιλοδοξία μας να επιτύχουμε σταθερή, βιώσιμη και πάνω από την αγορά ανάπτυξη το 2023», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Andrea Guerra.
Ο Guerra δήλωσε ικανοποιημένος με την πορεία του Οκτωβρίου, σημειώνοντας ότι ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος είναι πιο σημαντικοί μήνες για τις επιχειρήσεις.
Η Αμερική το αδύναμο σημείο για την Prada
Οι ανταγωνιστές της Prada στον τομέα της πολυτέλειας, όπως η Kering, ιδιοκτήτρια της μάρκας Gucci, έχουν επίσης πληγεί από την επιβράδυνση της ζήτησης για μόδα και αξεσουάρ, ιδίως στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη.
Η περιοχή της Αμερικής ήταν ένα αδύναμο σημείο για την Prada, όπου οι λιανικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,3% το εννεάμηνο, αντισταθμιζόμενες από διψήφια αύξηση στις αγορές της Ασίας-Ειρηνικού, της Ιαπωνίας και της Ευρώπης.
Ο Guerra δήλωσε ότι η Prada και η Miu Miu αύξησαν τις τιμές κατά 4%-6% φέτος και ότι η τάση αυτή είναι πιθανό να είναι παρόμοια και το 2024.
Πρόσθεσε ότι η εταιρεία είχε επίγνωση των εντάσεων στις μεγάλες πόλεις τις τελευταίες εβδομάδες που συνδέονται με τη σύγκρουση μεταξύ της Χαμάς και του Ισραήλ, αλλά αυτό δεν είχε μεταφραστεί σε σημαντικό αντίκτυπο στις επιχειρήσεις.
«Σίγουρα, σε ορισμένες πόλεις του κόσμου, τις τελευταίες εβδομάδες είδαμε λίγο μεγαλύτερη ένταση λόγω μακροοικονομικών, γεωπολιτικών γεγονότων. Αλλά θα έλεγα ότι μέχρι στιγμής δεν έχουμε δει βασικές διαφορές», δήλωσε.
Η Prada, στα εμπορικά σήματα της οποίας περιλαμβάνεται επίσης το κλασικό αγγλικό υποδηματοποιείο Church’s, είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ.