THEPOWERGAME
Θαυμαστής του Λιούις Χάμιλτον είναι σίγουρα ο νέος ιδιοκτήτης της ιστορικής Mercedes F1 με την οποία ο οδηγός αγωνίστηκε το 2013. Το αγωνιστικό μονοθέσιο Mercedes-AMG Petronas του Λιούις Χάμιλτον, από τη σεζόν του 2013, πωλήθηκε για 17,1 εκατομμύρια ευρώ στη δημοπρασία Grand Prix της RM Sotheby’s στο Λας Βέγκας την περασμένη Παρασκευή.
Μάλιστα, το συγκεκριμένο μονοθέσιο ήταν ακριβώς εκείνο που χάρισε την πρώτη νίκη στον Βρετανό πρωταθλητή με τη Mercedes στο Grand Prix της Ουγγαρίας εκείνης της χρονιάς.
Η Mercedes W04/04, εκτός από την ιστορική σημασία για την πρώτη νίκη του Χάμιλτον, έχει ακόμα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό. Είναι ουσιαστικά ο «τελευταίος των Μοϊκανών» των V8 μονοθεσίων, πριν έρθει η σύγχρονη υβριδική εποχή στη Formula 1.
Το αστρονομικό ποσό είναι κατά 4 εκατομμύρια μεγαλύτερο περισσότερο από την τιμή πώλησης της Ferrari του Σουμάχερ, που πωλήθηκε πέρυσι. Αυτό καθιστά το όχημα του Χάμιλτον το πιο ακριβό σύγχρονο αυτοκίνητο της Formula 1. Ωστόσο, απέχει πολύ από το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο που έχει συμμετάσχει στον αγώνα. Αυτή η διάκριση ανήκει στη Mercedes W196 του Juan Manuel Fangio του 1954, η οποία πωλήθηκε για 27 εκατομμύρια ευρώ το 2013.
Ο συλλέκτης που έκανε δική του αυτήν τη Mercedes W04 ξόδεψε 17,1 εκατομμύρια ευρώ, ένα ποσό που ξεπέρασε ακόμα και τις προσδοκίες των ανθρώπων της RM Sotheby’s, που περίμεναν μια τιμή των 10 με 14 εκατομμυρίων ευρώ.
Η απόφαση του Χάμιλτον να ενταχθεί στο δυναμικό της Mercedes-AMG Petronas Motorsport πριν από τη σεζόν του 2013 έχει μείνει στην ιστορία ως μία από τις μεγαλύτερες μεταγραφές στον κόσμο της F1.
Όσο δύσκολο κι αν είναι να το φανταστεί κανείς τώρα, τότε υπήρχαν πολλοί που θεωρούσαν ριψοκίνδυνη τη συνεργασία με τον Γουόλφ, ειδικά από τη στιγμή που ο Λιούις Χάμιλτον είχε ήδη χτίσει μια σπουδαία καριέρα στη McLaren. Αλλά έξι πρωταθλήματα και 82 νίκες αργότερα και είναι σαφές ότι ήξερε ακριβώς τι έκανε.
Το αυτοκίνητο που πωλήθηκε την Παρασκευή είναι αυτό που οδήγησε ο Χάμιλτον σε 14 από τους 19 αγώνες της σεζόν 2013. Το όχημα εξακολουθεί να έχει το χρώμα που είχε εκείνη τη σεζόν, έναν ασημί και πράσινο αριθμό που κοσμείται με πολύχρωμα γραφικά χορηγών. Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της, όμως, είναι ο V8 των 2,4 λίτρων που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα της. Την επόμενη χρονιά οι κανονισμοί επέβαλαν σε όλες τις ομάδες να περάσουν σε έναν υβριδικό V6 1,6 λίτρων, ο οποίος τροφοδοτεί τα μονοθέσια της F1 μέχρι σήμερα.