THEPOWERGAME
Η ομάδα του Tiffany & Co. δίνει μαθήματα τέχνης και οικολογίας και, όπως όλα δείχνουν, το απολαμβάνει στο έπακρον.
Η εταιρεία MVRDV σχεδιάζει μια τρισδιάστατη εκτυπωμένη πρόσοψη, εμπνευσμένη από κοράλια, για το κατάστημα στο αεροδρόμιο Changi της Σιγκαπούρης.
Αλλά οι εκπλήξεις δεν σταματούν εκεί.
Το εντυπωσιακό σχέδιο στο Tiffany θα λάβει σάρκα και οστά από ανακυκλωμένο πλαστικό, που έχει συλλεχθεί από τους ωκεανούς.
Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν για το θέμα του κτιρίου από τους κοραλλιογενείς υφάλους της Σιγκαπούρης. Η ομάδα που επέλεξε η Tiffany χρησιμοποίησε τα μοτίβα που βρίσκονται σε διάφορα είδη κοραλιών, τα οποία έφτιαξαν μια οθόνη με ένα οργανικό, κυψελοειδές σχέδιο που θα καλύψει την πρόσοψη του καταστήματος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το επόμενο βήμα αφορούσε τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν. Η Aectual, που ειδικεύεται στην τρισδιάστατη εκτύπωση, ανέπτυξε μια μέθοδο για την κατασκευή της οθόνης πάχους 50 χιλιοστών από ανακυκλωμένο πλαστικό, συμπεριλαμβανομένων ανακτημένων και ανακυκλωμένων διχτυών αλιείας.
Χρησιμοποιώντας αυτήν την αντισυμβατική πηγή ανακυκλωμένου πλαστικού, ο σχεδιασμός αντλεί έμπνευση από τους ωκεανούς και συμβάλλει στη διατήρησή τους.
Η διαβάθμιση του γαλάζιου και του σκούρου μπλε εμφανίζεται με πολλαπλούς τρόπους στο τρισδιάστατα εκτυπωμένο τμήμα του σχεδίου. Γύρω από τις εισόδους του καταστήματος η οθόνη είναι γαλάζια μπροστά και σκούρα μπλε πίσω -αυτή η διαβάθμιση αντιστρέφεται στις γωνίες της πρόσοψης, με μια βαθμιαία μετάβαση στο ενδιάμεσο-, μια διαβάθμιση και στις τρεις διαστάσεις.
Πριν από λίγους μήνες ένα άλλο κατάστημα της Tiffany άνοιξε ξανά, προκαλώντας παγκόσμια φρενίτιδα. Το θρυλικό κατάστημα της 5th Avenue ανανεώθηκε έπειτα από μια επένδυση πολλών εκατομμύριων και εντυπωσιάζει ξανά τους κατοίκους και τους εκατομμύρια επισκέπτες της μεγαλούπολης.
Η σχεδόν τετραετής ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου, το οποίο χτίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1940, ξεκίνησε πριν η Tiffany αγοραστεί από την LVMH, την πολυτιμότερη εταιρεία της Ευρώπης.
Το κατάστημα αντιπροσώπευε το 10% των παγκόσμιων πωλήσεων της Tiffany, πριν κλείσει για ανακαίνιση το 2019, και πιθανότατα θα παραμείνει το σημαντικότερο σημείο λιανικής πώλησης της εταιρείας, τόσο από άποψης πωλήσεων, όσο και ως μέσο προβολής της εικόνας της.