THEPOWERGAME
Όταν τον Μάιο μάθαμε για τη συμφωνία-μαμούθ του Τζόνι Ντεπ με τον οίκο Dior, δεν μπορούσαμε να φανταστούμε πόσο εντυπωσιακά θα σφραγιζόταν.
Το πρώτο διαφημιστικό σποτ του διάσημου αρώματος με τίτλο «The Call Of The Blazing Sun» κόβει την ανάσα με έναν Τζόνι Ντεπ φανερά ώριμο και πολύ γοητευτικό.
Φορώντας μαύρα ρούχα και ασημένια κοσμήματα ο σούπερ σταρ του Χόλυγουντ μίλησε για αετούς, τον ουρανό, το ξερό ξύλο και τον κρύο άνεμο.
«Τολμηρός και δυνατός, στην ουσία του, στην αλήθεια του, ενσαρκώνει την ψυχή του Sauvage» σημείωσε ο οίκος σε ανάρτησή του στο Instagram ενώ τον περιέγραψε επίσης «ατρόμητο».
Η εταιρεία που στήριξε τον Τζόνι Ντεπ
Η σχέση του Τζόνι Ντεπ με τον Dior κρατάει από το 2015. Αλλά αυτήν τη φορά το ποσό του συμβολαίου τίναξε την μπάνκα στον αέρα.
Ο οίκος μόδας στάθηκε στο πλευρό του ηθοποιού κατά τη διάρκεια της δικαστικής διαμάχης και τώρα, που το τοπίο ξεκαθάρισε, έδειξε και έμπρακτα την εκτίμηση στο πρόσωπό του. Η τριετής συμφωνία ξεπερνά τα 20 εκατομμύρια δολάρια και είναι η πιο υψηλή για ανδρικό άρωμα. Το γεγονός αυτό ξεπερνάει τόσο τη συμφωνία των 12 εκατ. δολαρίων του Ρόμπερτ Πάτινσον με τον Dior, όσο και του Μπραντ Πιτ για 7 εκατομμύρια δολάρια με τη Chanel.
O «πειρατής της Καραϊβικής» αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο στην καμπάνια του αρώματος Dior Sauvage από το 2015. Η εταιρεία δέχτηκε πιέσεις για να εγκαταλείψει τον Ντεπ, έπειτα από την καταδικαστική απόφαση βρετανικού δικαστηρίου στην αγωγή του για συκοφαντική δυσφήμηση το 2020 κατά της The Sun, λόγω του χαρακτηρισμού του ως «βίαιου συζύγου» στη σχέση του με τη Χερντ.
Όμως η εικόνα και η αξία του Ντεπ βελτιώθηκαν δραματικά την περασμένη χρονιά, μετά τη νίκη του στην πολύκροτη δίκη με την πρώην γυναίκα του. Την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις του Dior Sauvage εκτοξεύτηκαν στα ύψη, με τον Bernard Arnault, διευθύνοντα σύμβουλο της μητρικής εταιρείας του Dior LVMH, να αναφέρει την εικόνα του Τζόνι Ντεπ ως έναν από τους κύριους λόγους για τους οποίους η κολόνια είχε «αξιοσημείωτη επιτυχία».