Γ.Δ.
1452.5 0,00%
ACAG
0,00%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
0,00%
9.11
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
7.82
NOVAL
0,00%
2.285
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.494
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.19
ΒΙΟ
0,00%
5.27
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.865
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.6
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.755
ΕΕΕ
0,00%
32.18
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
0,00%
7.3
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.08
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
0,00%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.25
ΕΧΑΕ
0,00%
4.47
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.334
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.998
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.86
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.429
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.18
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
0,00%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
0,00%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΟΗ
0,00%
20.56
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.56
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
0,00%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
0,00%
14.85
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.36
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.891
ΠΕΡΦ
0,00%
5.39
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.92
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.55
ΠΡΟΦ
0,00%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
0,00%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
0,00%
3.7
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Η θρυλική Porsche 906 ψάχνει νέο οδηγό για $2,5 εκατ. δολάρια

Μια ιστορική Porsche, ένα διαμάντι από το μακρινό παρελθόν, θα είναι το κορυφαίο αυτοκίνητο στη δημοπρασία Quail Auction στις 18 Αυγούστου.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτοκινήτου στη Βόρεια Καρολίνα, αυτό το αγωνιστικό κόσμημα θα βρει νέο αγοραστή.

Η αγωνιστική Porsche 906 του 1966, που έμεινε στην ιστορία με το όνομα «Carrera Six», είναι ένα διθέσιο αστέρι αντοχής, που στην εποχή του δεν βρήκε ποτέ αντίπαλο. Δεκάδες νίκες σε αγώνες, φανατικοί θαυμαστές και μια πορεία μέχρι το 1974, που άφησε το δικό της στίγμα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/
Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/

Ο εγγονός του Ferdinand Porsche, Ferdinand Piëch, ανέλαβε σε ηλικία μόλις 28 ετών να εξελίξει τα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Ο μετέπειτα ηγέτης της αυτοκρατορίας ήταν αυτός που αποφάσισε την κατασκευή της 906, συνέχεια της 904 GTS, με βασικό σκοπό να γίνει όσο το δυνατόν πιο ελαφριά. Και τα κατάφερε. Με βασικές αλλαγές στο αμάξωμα και την αντικατάσταση ατσάλινων μερών, η νέα 906 ζύγιζε μόλις 1.250 κιλά, 255 κιλά λιγότερο από την 904.

Από την περιορισμένη παραγωγή των 52 αυτοκινήτων, αυτό με τον αριθμό 906-120 είχε προδιαγεγραμμένη μοίρα να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής.

Porsche γεννημένη νικήτρια

Τον Μάρτιο του 1966 «παραδόθηκε» στον οδηγό Shintaro Taki, ο οποίος κέρδισε τον γύρο Clubman στην πίστα δρόμου Suzuka και τον αγώνα All-Japan στην πίστα του Fuji. Μικρό, ελαφρύ και εντυπωσιακό, το 906/Carrera Six ήταν ένας πραγματικός Δαυίδ ανάμεσα σε Γολιάθ, καθώς το μοντέλο αντιμετώπιζε στα ίσια Ford με τρεισήμισι φορές μεγαλύτερο κυβισμό.

Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/
Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/

Όσο για τον Taki, συμμετείχε με το αυτοκίνητο σε οκτώ αγώνες κατά τη διάρκεια της σεζόν του 1967 και τερμάτισε πρώτος σε πέντε από αυτούς, συμπεριλαμβανομένου του πολύ σημαντικού αγώνα των 1.000 χιλιομέτρων στη Suzuka.

Το 1968 σημειώθηκαν περαιτέρω νίκες σε αγώνες μεγάλων αποστάσεων, που δοκίμασαν πραγματικά τις αντοχές του οδηγού και της μηχανής. Και το 1969 το αυτοκίνητο αρίστευσε και πάλι στον αγώνα των 1.000 χιλιομέτρων της Suzuka, με συνοδηγούς τους Tomohiko Tsutsumi και Jiro Yoneyama της Tudor Watch Racing Team. Πήρε επίσης την καρό σημαία σε δύο άλλους διαγωνισμούς εκείνης της χρονιάς.

Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/
Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/

Μέχρι το 1970 η συγκεκριμένη 906 ήταν «απλώς ένα παλιό αγωνιστικό αυτοκίνητο». Αλλά αυτό δεν εμπόδισε τους ενθουσιώδεις οδηγούς Peter Bellemy και Bob Hathaway να το οδηγήσουν στην Ιαπωνία, αποσπώντας σημαντικές θέσεις. Παρά το γεγονός ότι είχε περάσει η ένδοξη εποχή της, η μικροσκοπική Porsche συνέχισε να αγωνίζεται μέχρι το 1974.

Το 1992 ένας συλλέκτης από τη Yokohama -ο οποίος τα προηγούμενα χρόνια είχε γίνει ο τελευταίος διαχειριστής αυτής της 906- ανέθεσε στο εργοστάσιο της Porsche να επιθεωρήσει και να αποκαταστήσει με προσοχή μερικά μέρη του αυτοκινήτου.

Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/
Porsche 906 @ https://cars.bonhams.com/

Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ένα πιο χρηστικό και συναρπαστικό κομμάτι της ιστορίας της Porsche από τη συγκεκριμένη Carrera Six, η οποία επιλέχθηκε και σε ιστορικούς αγώνες, όπως το Goodwood Revival και το RennSport. Και με μια εκτίμηση πώλησης που φτάνει τα 2,4 εκατομμύρια δολάρια, είναι σίγουρα στο ανώτερο κλιμάκιο των συλλεκτικών Porsche.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!