THEPOWERGAME
Η αναμφίβολη επιτυχία της Barbie τώρα μεταφράζεται και σε αριθμούς, αφού η ταινία της δημοφιλέστερης κούκλας, με πρωταγωνιστές τη Μάργκοτ Ρόμπι και τον Ράιαν Γκόσλινγκ, έγραψε ιστορία στο box office, καθώς έσπασε το ρεκόρ εισιτηρίων που επί 15 χρόνια κατείχε ο «Σκοτεινός Ιππότης» («The Dark Knight») του Κρίστοφερ Νόλαν.
Η ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους την περασμένη Παρασκευή (21 Ιουλίου). Έκανε, μάλιστα, πρεμιέρα την ίδια μέρα με την τελευταία ταινία του Νόλαν, «Oppenheimer», με τις δύο ταινίες να απολαμβάνουν μια θύελλα δημοσιότητας που πήρε το όνομα «Barbenheimer».
Η Barbie αποδεικνύει ήδη ότι αποτελεί τεράστια οικονομική επιτυχία για τη Warner Bros, αφού κατάφερε να φέρει 155 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και 337 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το πρώτο Σαββατοκύριακο της προβολής της, καταρρίπτοντας το ρεκόρ που κατείχε το «The Super Mario Bros. Movie», με έσοδα 146 εκατ. δολαρίων. Σημειώνεται, επίσης, ότι τη Δευτέρα 24/7 η ταινία κέρδισε 26 εκατομμύρια δολάρια στο αμερικανικό box office, καταρρίπτοντας έτσι το ρεκόρ που κρατούσε από το 2008 ο «Σκοτεινός Ιππότης», που στις τις 22 Ιουλίου απέφερε εισπράξεις ύψους 24,4 εκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ.
Η Barbie κέρδισε, επίσης, διθυραμβικές κριτικές από θαυμαστές και κριτικούς. Σε μια κριτική πέντε αστέρων, ο Independent είπε: «Η Barbie είναι μία από τις πιο εφευρετικές, άψογα κατασκευασμένες και εκπληκτικές mainstream ταινίες -μια απόδειξη του τι μπορεί να επιτευχθεί ακόμη και στα πιο βαθιά σπλάχνα του καπιταλισμού. Αν και είναι δύσκολο για οποιαδήποτε ταινία να είναι πραγματικά ανατρεπτική, η Barbie δίνει πολύ περισσότερα απ’ όσα φανταζόμασταν ότι ήταν δυνατόν».
Και η επιτυχία δεν σταματά εκεί, αφού το φαινόμενο «Barbie» σηματοδότησε το μεγαλύτερο ντεμπούτο που έγινε ποτέ για ταινία σκηνοθετημένη από γυναίκα, είτε μόνη της, είτε ως συν-σκηνοθέτις κινηματογραφικής παραγωγής.
Από την άλλη, το άλλο μισό του «Barbenheimer», η ταινία «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν, με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι, σημείωσε χαμηλότερες εισπράξεις το Σαββατοκύριακο της πρεμιέρας της -80,5 εκατομμύρια δολάρια στις ΗΠΑ και 174,2 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως- ωστόσο εξακολουθεί να θεωρείται επιτυχία.