THEPOWERGAME
Η μεγαλύτερη επερχόμενη κρουαζιέρα της Holland America Line αναμένεται να βάλει νέους όρους στα ταξίδια στον κόσμο.
Το νέο εγχείρημα της εταιρείας καταφέρνει να ξεπεράσει τα τυπικά δρομολόγια γύρω από τον κόσμο και βάζει στον χάρτη τη δική του μοναδική γραμμή πλεύσης.
Ξεφεύγοντας από τα καθιερωμένα, που έχουν γίνει επιτυχία με άλλες εταιρείες, αυτό το ταξίδι θα πάει «από πόλο σε πόλο».
Το πλοίο Volendam της Carnival Corp. πρόκειται να ξεκινήσει αυτήν την κρουαζιέρα 133 ημερών από το Fort Lauderdale της Φλόριντα το 2025.
Με το εισιτήριο να ξεκινάει από 26.400 δολάρια ανά άτομο, η Holland America αναφέρει ότι οι ταξιδιώτες θα έχουν τη δυνατότητα να σταματήσουν σε λιμάνια κατά μήκος των ακτών του Καναδά, της Νέας Αγγλίας, της Νότιας Αμερικής, της Αφρικής, της Ευρώπης, της Ισλανδίας και της Γροιλανδίας.
Αναλυτικά το δρομολόγιο της κρουαζιέρας
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του δρομολογίου δεν είναι αυτοί οι προορισμοί -είναι η ευκαιρία να δουν τόσο την Ανταρκτική όσο και τον Αρκτικό Κύκλο.
Από τη Φλόριντα, το πλοίο θα περάσει από τη Διώρυγα του Παναμά και το δυτικό μισό της Νότιας Αμερικής προς την Ανταρκτική, τσεκάροντας τον πρώτο πόλο σε αυτό το δρομολόγιο.
Στη συνέχεια, θα επιστρέψει κατά μήκος του ανατολικού τμήματος της Νότιας Αμερικής και του ποταμού Αμαζονίου, πριν διασχίσει τον Ατλαντικό Ωκεανό για μέρη κατά μήκος των ακτών της Αφρικής και της Ευρώπης.
Από εκεί, το Volendam πρόκειται να συνεχίσει το ταξίδι του προς τον Βορρά για τον τελευταίο πόλο, το Βόρειο Ακρωτήριο της Νορβηγίας εντός του Αρκτικού Κύκλου.
Έπειτα από μια ημέρα εκεί, το σχέδιο είναι να ταξιδέψει πίσω δυτικά προς την Ισλανδία, τη Γροιλανδία και κάποιους προορισμούς στον Καναδά και τη Νέα Αγγλία, πριν το ταξίδι καταλήξει πίσω στο ηλιόλουστο Fort Lauderdale της Φλόριντα τον Ιούνιο του 2025.
Συνολικά, η Holland America υπόσχεται ότι το πλοίο θα σταματήσει σε 68 λιμάνια σε 28 χώρες, συμπεριλαμβανομένων οκτώ διανυκτερεύσεων σε προορισμούς όπως το Μπουένος Άιρες της Αργεντινής και το Ρέικιαβικ της Ισλανδίας.
Ωστόσο, το εγχείρημα του πλοίου στο Βόρειο Ακρωτήριο θα είναι μόνο μια «βόλτα» χώρις προγραμματισμένη στάση.
Συνολικά, το πλοίο θα περάσει πάνω από 40 ημέρες πλεύσης χωρίς προγραμματισμένες προσεγγίσεις σε λιμάνια, αν και αρκετές από αυτές τις ημέρες έχουν οριστεί ως ημέρες γραφικού πλου.