THEPOWERGAME
Μόδα έγιναν τα αντρικά κοσμήματα, καθώς όλο και περισσότεροι άνδρες φορούν με τις παγκόσμιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια να καταγράφουν αύξηση. Το 2020 κατέγραψαν άλμα 9%, ενώ την ίδια περίοδο τα γυναικεία αυξήθηκαν 4%.
Το πρώτο τρίμηνο του 2011 τα είδη ανδρικών κοσμημάτων διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2020, με τα μαργαριταρένια κολιέ και τα βραχιόλια με χάντρες να πρωτοστατούν.
Οι έμποροι λιανικής και τα brand αναφέρουν αυξημένες πωλήσεις από άνδρες που αγοράζουν δαχτυλίδια, βραχιόλια και κολιέ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι προτιμήσεις των ανδρών για το ασήμι και τον λευκόχρυσο δίνουν ώθηση στις πωλήσεις όπως και δημοφιλή είδη, βραχιόλια με χάντρες, δαχτυλίδια με σφραγίδες και καρφίτσες, σύμφωνα με στοιχεία του BoF.
Η Veert, μάρκα κοσμημάτων unisex, έχει αποκτήσει πολλούς άντρες πελάτες, συμπεριλαμβανομένων διάσημων όπως ο Μπραντ Πιτ και ο Weeknd. Η Τζούλια Λανγκ βετεράνος του μάρκετινγκ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία είδε τις πωλήσεις να τριπλασιάζονται το περασμένο έτος. Συνταγή επιτυχίας ήταν η διαφημιστική καμπάνια με άνδρες να φορούν τα κοσμήματα του brand και όχι μοντέλα γυναίκες να επιδεικνύουν σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς και μαργαριταρένια κολιέ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η εταιρεία Browns σημείωσε τριψήφια αύξηση στις πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων τις τελευταίες τρεις σεζόν, με επικεφαλής τις μάρκες Blue Burnham, Spinelli Kilcollin και τη Βρετανίδα σχεδιάστρια κοσμημάτων Shola Branson.
Επωφελούμενοι από τη ζήτηση από την πλευρά των ανδρών, οι έμποροι λιανικής αναζητούν τώρα είδη που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές προτιμήσεις τους για κοσμήματα, κυρίως από ασήμι και λευκόχρυσο.
«Οι άντρες φορούν όλο και περισσότερα κοσμήματα» ανέφερε ήδη από το 2017 η Καρολίν Γκασπάρ ιδρύτρια της Akillis, γαλλικής μάρκας κοσμημάτων που ειδικεύεται επίσης στα unisex κοσμήματα. «Τα εμπόδια πέφτουν και οι νεότεροι άνδρες έχουν αυτοπεποίθηση να εκφράσουν τη δική τους άποψη» τόνισε.
Όμως τα ανδρικά κοσμήματα είναι μία από τις πολλές τάσεις της μόδας που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε μεγάλο βαθμό χάρη στους influencers και τους διάσημους στο TikTok.
View this post on Instagram