Γ.Δ.
1412.8 +0,41%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
-1,02%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,12%
8.51
NOVAL
-1,16%
2.6885
OPTIMA
-0,34%
11.86
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,71%
1.416
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.22
ΑΚΡΙΤ
+17,12%
0.855
ΑΛΜΥ
-0,56%
2.645
ΑΛΦΑ
+0,80%
1.5725
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,07%
11.38
ΑΣΚΟ
+2,37%
3.02
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,05%
5.79
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
2.39
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,61%
16.5
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+2,20%
3.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,83%
4.165
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,41%
2.525
ΕΛΠΕ
+0,51%
7.88
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,83%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,86%
1.876
ΕΝΤΕΡ
-1,76%
7.81
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
+0,33%
12.04
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
-0,10%
7.69
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,74%
2.034
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-2,78%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-0,87%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,20%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-1,89%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
1.17
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.54
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,67%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,23%
1.2
ΙΝΤΚΑ
+1,70%
3.285
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-2,56%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-0,62%
1.6
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
-0,81%
1.22
ΚΟΥΕΣ
+0,95%
5.31
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,35%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,30%
6.76
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,97%
2.61
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+4,59%
4.1
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,30%
23.36
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+0,82%
26.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,13%
35.86
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+3,41%
21.2
ΟΛΠ
-0,40%
25.2
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.47
ΟΠΑΠ
+0,75%
14.78
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,89%
0.91
ΟΤΕ
+0,74%
13.66
ΟΤΟΕΛ
-1,40%
11.24
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+0,85%
3.548
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+0,33%
4.55
ΡΕΒΟΙΛ
+5,00%
2.1
ΣΑΡ
-0,36%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,36%
19.58
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Θραύση κάνουν οι πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων

Μόδα έγιναν τα αντρικά κοσμήματα, καθώς όλο και περισσότεροι άνδρες φορούν με τις παγκόσμιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια να καταγράφουν αύξηση. Το 2020 κατέγραψαν άλμα 9%, ενώ την ίδια περίοδο τα γυναικεία αυξήθηκαν 4%.

Το πρώτο τρίμηνο του 2011 τα είδη ανδρικών κοσμημάτων διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2020, με τα μαργαριταρένια κολιέ και τα βραχιόλια με χάντρες να πρωτοστατούν.

Οι έμποροι λιανικής και τα brand αναφέρουν αυξημένες πωλήσεις από άνδρες που αγοράζουν δαχτυλίδια, βραχιόλια και κολιέ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JULIA LANG (@julialang)

Οι προτιμήσεις των ανδρών για το ασήμι και τον λευκόχρυσο δίνουν ώθηση στις πωλήσεις όπως και δημοφιλή είδη, βραχιόλια με χάντρες, δαχτυλίδια με σφραγίδες και καρφίτσες, σύμφωνα με στοιχεία του BoF.

Η Veert, μάρκα κοσμημάτων unisex, έχει αποκτήσει πολλούς άντρες πελάτες, συμπεριλαμβανομένων διάσημων όπως ο Μπραντ Πιτ και ο Weeknd. Η Τζούλια Λανγκ βετεράνος του μάρκετινγκ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία είδε τις πωλήσεις να τριπλασιάζονται το περασμένο έτος. Συνταγή επιτυχίας ήταν η διαφημιστική καμπάνια με άνδρες να φορούν τα κοσμήματα του brand και όχι μοντέλα γυναίκες να επιδεικνύουν σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς και μαργαριταρένια κολιέ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JULIA LANG (@julialang)


Η εταιρεία Browns σημείωσε τριψήφια αύξηση στις πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων τις τελευταίες τρεις σεζόν, με επικεφαλής τις μάρκες Blue Burnham, Spinelli Kilcollin και τη Βρετανίδα σχεδιάστρια κοσμημάτων Shola Branson.

Επωφελούμενοι από τη ζήτηση από την πλευρά των ανδρών, οι έμποροι λιανικής αναζητούν τώρα είδη που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές προτιμήσεις τους για κοσμήματα, κυρίως από ασήμι και λευκόχρυσο.

«Οι άντρες φορούν όλο και περισσότερα κοσμήματα» ανέφερε ήδη από το 2017 η Καρολίν Γκασπάρ ιδρύτρια της Akillis, γαλλικής μάρκας κοσμημάτων που ειδικεύεται επίσης στα unisex κοσμήματα. «Τα εμπόδια πέφτουν και οι νεότεροι άνδρες έχουν αυτοπεποίθηση να εκφράσουν τη δική τους άποψη» τόνισε.

Όμως τα ανδρικά κοσμήματα είναι μία από τις πολλές τάσεις της μόδας που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε μεγάλο βαθμό χάρη στους influencers και τους διάσημους στο TikTok.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JULIA LANG (@julialang)

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!