Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Θραύση κάνουν οι πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων

Μόδα έγιναν τα αντρικά κοσμήματα, καθώς όλο και περισσότεροι άνδρες φορούν με τις παγκόσμιες πωλήσεις τα τελευταία χρόνια να καταγράφουν αύξηση. Το 2020 κατέγραψαν άλμα 9%, ενώ την ίδια περίοδο τα γυναικεία αυξήθηκαν 4%.

Το πρώτο τρίμηνο του 2011 τα είδη ανδρικών κοσμημάτων διπλασιάστηκαν σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο του 2020, με τα μαργαριταρένια κολιέ και τα βραχιόλια με χάντρες να πρωτοστατούν.

Οι έμποροι λιανικής και τα brand αναφέρουν αυξημένες πωλήσεις από άνδρες που αγοράζουν δαχτυλίδια, βραχιόλια και κολιέ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JULIA LANG (@julialang)

Οι προτιμήσεις των ανδρών για το ασήμι και τον λευκόχρυσο δίνουν ώθηση στις πωλήσεις όπως και δημοφιλή είδη, βραχιόλια με χάντρες, δαχτυλίδια με σφραγίδες και καρφίτσες, σύμφωνα με στοιχεία του BoF.

Η Veert, μάρκα κοσμημάτων unisex, έχει αποκτήσει πολλούς άντρες πελάτες, συμπεριλαμβανομένων διάσημων όπως ο Μπραντ Πιτ και ο Weeknd. Η Τζούλια Λανγκ βετεράνος του μάρκετινγκ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία είδε τις πωλήσεις να τριπλασιάζονται το περασμένο έτος. Συνταγή επιτυχίας ήταν η διαφημιστική καμπάνια με άνδρες να φορούν τα κοσμήματα του brand και όχι μοντέλα γυναίκες να επιδεικνύουν σκουλαρίκια σε σχήμα καρδιάς και μαργαριταρένια κολιέ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη JULIA LANG (@julialang)


Η εταιρεία Browns σημείωσε τριψήφια αύξηση στις πωλήσεις ανδρικών κοσμημάτων τις τελευταίες τρεις σεζόν, με επικεφαλής τις μάρκες Blue Burnham, Spinelli Kilcollin και τη Βρετανίδα σχεδιάστρια κοσμημάτων Shola Branson.

Επωφελούμενοι από τη ζήτηση από την πλευρά των ανδρών, οι έμποροι λιανικής αναζητούν τώρα είδη που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές προτιμήσεις τους για κοσμήματα, κυρίως από ασήμι και λευκόχρυσο.

«Οι άντρες φορούν όλο και περισσότερα κοσμήματα» ανέφερε ήδη από το 2017 η Καρολίν Γκασπάρ ιδρύτρια της Akillis, γαλλικής μάρκας κοσμημάτων που ειδικεύεται επίσης στα unisex κοσμήματα. «Τα εμπόδια πέφτουν και οι νεότεροι άνδρες έχουν αυτοπεποίθηση να εκφράσουν τη δική τους άποψη» τόνισε.

Όμως τα ανδρικά κοσμήματα είναι μία από τις πολλές τάσεις της μόδας που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας σε μεγάλο βαθμό χάρη στους influencers και τους διάσημους στο TikTok.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JULIA LANG (@julialang)

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!