THEPOWERGAME
Ακολουθώντας το μοντέλο του εξωτερικού, όπου τα τελευταία χρόνια έχει αναπτυχθεί μια δυνατή γέφυρα μεταξύ της αγοράς τέχνης και της αγοράς πολυτελών ακινήτων και φιλοξενίας, η Brown Hotels προχώρησε σε μια ειδική συνεργασία μπαίνοντας δυναμικά στην αναδυόμενη αυτή τάση.
Ο γνωστός ξενοδοχειακός όμιλος έδωσε τα χέρια με τη διοίκηση της Art Athina, της πιο σημαντικής εμπορικής έκθεσης, που, σήμερα, αποτελεί βαρόμετρο στην πορεία της πρωτογενούς αγοράς τέχνης στην Ελλάδα.
Ως προς το πώς προέκυψε η συνεργασία, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr, σε προηγούμενη διοργάνωση της Art Athina, η Brown Hotels, παρείχε φιλοξενία για τις ανάγκες της Art Athina και έτσι προέκυψε η πρότασή της στους υπεύθυνους της έκθεσης.
Διπλή τόνωση για τέχνη και city break
Από τις 16 Μαρτίου, στους χώρους υποδοχής των ξενοδοχείων της Brown που βρίσκονται αποκλειστικά στην Ομόνοια και πέριξ, θα παρουσιάζονται επιλεγμένα έργα Σύγχρονης Τέχνης με προέλευση 26 ελληνικές γκαλερί που πρωταγωνιστούν στην ελληνική art market.
Πρόκειται για τις a.antonopoulou.art, Agathi Kartalos, Alibi Gallery, Allouche Benias Gallery, Alma Contemporary Art Gallery, Art Zone 42, Artower Agora, ASTROLAVOS art galleries, Athens Art Gallery, CAN Christina Androulidaki gallery, CITRONNE Gallery, Dio Horia, ekfrasi – yianna grammatopoulou, Eleftheria Tseliou Gallery, Gallery 7, Gallery Art Prisma, GENESIS GALLERY, Kalfayan Galleries, MIHALARIAS ART, Peritechnon Karteris art gallery, Rebecca Camhi Gallery, Roma Gallery, Skoufa Gallery, Technohoros art gallery, THE BREEDER, και Zoumboulakis Galleries.
Τα ξενοδοχεία όπου θα φιλοξενηθούν τα έργα υπό το πρίσμα μιας pop up έκθεσης είναι τα Βrown Acropol, Brown Lighthouse Athens, Βrown Kubic και Dave Red Athens.
Είναι γνωστό πως η Brown Hotels έχει δείξει την πίστη της στην Τέχνη και σε δράσεις γύρω από αυτήν με απώτερο στόχο την ενίσχυση του πολιτιστικού τουρισμού και κατ’ επέκταση του αστικού τουρισμού (city break).
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του ομίλου αλλά και της Art Athina, το ξενοδοχείο, όχι μόνο ενισχύει τη ζήτηση για έργα τέχνης αλλά γίνεται και ένα νέο σημείο συνάντησης, γνωριμίας και επικοινωνίας των καλλιτεχνών με το ευρύ κοινό.
Θυμίζουμε πως, σύμφωνα με παλαιότερη μελέτη της Art Athina, η κατηγορία έργων που προσελκύει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι η ζωγραφική, ενώ ο υψηλότερος αριθμός επισκέψεων είναι γυναικείου φύλου.
Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια, η Art Athina έχει κάνει σημαντικά βήματα ανάπτυξης με τους επικεφαλής της διοργάνωσης να παρακολουθούν στενά, τις αντίστοιχες εκθέσεις στο εξωτερικό.
Δεν είναι τυχαίο ότι εν μέσω πανδημίας COVID-19, μέσω της ειδικής πλατφόρμας Αrt Athina Virtual περισσότερες από 55 γκαλερί από την Ελλάδα και το εξωτερικό, προσέλκυσαν συλλέκτες και επενδυτές με το εύρος των τιμών να κυμαίνεται (ενδεικτικά) από 500 έως 30.000 ευρώ.
Η έκθεση στα ξενοδοχεία της Brown, είναι αναμφίβολα το νέο στοίχημα της Art Athina που θα ενισχύσει τον στόχο της για επιμήκυνση της περιόδου των δράσεών της, πέραν από το καθιερωμένο ετήσιο ραντεβού.
Τα έργα τέχνης θα παραμείνουν στα ξενοδοχεία της Brown μέχρι τις 26 Απριλίου 2023.