THEPOWERGAME
Η πιο σίγουρη, αποδοτική και ελπιδοφόρα επένδυση, ξεκινάει αυτές τις ημέρες στη χώρα μας. Όχι. Δεν αφορά κάποιο νέο τουριστικό θέρετρο. Ούτε κάποιο νέο έργο υποδομής από τα τόσα που έχουν ήδη ξεκινήσει. Η χώρα μας, επενδύει στους ανθρώπους της. Επενδύει στους εκπαιδευτικούς.
Μετά από 12 χρόνια, η κυβέρνηση προχωρά άμεσα σε 11.700 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών στη γενική εκπαίδευση, οι οποίοι θα καλύψουν τις ανάγκες που μέχρι σήμερα καλύπτονταν από αναπληρωτές, επενδύοντας με τον τρόπο αυτό στην πράξη και όχι στα λόγια, στο νέο σχολείο που οραματίζεται.
Με την απόφαση αυτή, η Κυβέρνηση κάνει πράξη μία από τις θεμελιώδεις δεσμεύσεις της, πηγαίνοντας και ένα βήμα πιο πέρα, καθώς οι μόνιμοι διορισμοί αυτοί είναι υπερδιπλάσιοι από τους 5.250 για τους οποίους είχε δεσμευτεί για τη φετινή χρονιά και θα γίνουν όλοι τώρα, μέσα στο καλοκαίρι!
Την ίδια ώρα που μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί ακούνε την Αξιωματική Αντιπολίτευση να μιλάει για… αναδρομική επιτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις για όσους απέτυχαν φέτος σε αυτές υπερβαίνοντας κάθε λογική, η κυβέρνηση αργά, αλλά σταθερά, οικοδομεί το σχολείο που αξίζει στη νέα γενιά της πατρίδας μας, προσαρμοσμένη στις επιταγές της εποχής και τις ανάγκες του αύριο.
Απέναντι στη μιζέρια και την έλλειψη αφηγήματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, η Κυβέρνηση αντιπαραβάλλει έργο μετρήσιμο και χειροπιαστό. Για όσους το λησμόνησαν, να σημειώσουμε ότι πέρυσι πραγματοποιήθηκαν, για πρώτη φορά επίσης, από την Κυβέρνηση με πρωθυπουργό τον Κυριάκο Μητσοτάκη και 4.500 μόνιμοι διορισμοί μέσω ΑΣΕΠ στην ειδική αγωγή, όπου οι σταθεροί δεσμοί μεταξύ μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και εκπαιδευτικών διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο.
Με διορισμούς, επιμορφώσεις, βελτιωτική αξιολόγηση, η ελληνική πολιτεία επενδύει στο πολυτιμότερο κεφάλαιο της εκπαίδευσης, το ανθρώπινο δυναμικό της.
Αν σε όλα αυτά επίσης προστεθούν και οι αλλαγές που έχουν δρομολογηθεί για το σχολείο από τον Σεπτέμβρη με την εισαγωγή ενοτήτων όπως οι δεξιότητες ζωής, τεχνολογίας και επιστήμης στην καθημερινότητα των μαθητών αλλά και την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας από τα νηπιαγωγεία, τότε ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι πράγματι, κάποιοι έχουν πάρει σοβαρά τα χρονίζοντα προβλήματα της παιδείας στη χώρα μας, σε όλες τις βαθμίδες της.
Εκεί που άλλοι… δεν πρόλαβαν να αλλάξουν κάτι ούτε στην παιδεία, εμείς με σχέδιο, πίστη στις δυνάμεις μας και παρά τις αντίξοες συνθήκες, αλλάζουμε την παιδεία στην πράξη, κλείνοντας τα αυτιά μας στις Σειρήνες του λαϊκισμού και τον σκοταδισμό.