THEPOWERGAME
Τον μεγαλύτερο εμπορικό πόλο της χώρας, με επιφάνεια 62.000 τ.μ. σε έκταση 83 στρεμμάτων, έχει πλέον στην κατοχή της η Noval Property ΑΕΕΑΠ του ομίλου ΒΙΟΧΑΛΚΟ, μετά την ολοκλήρωση της επέκτασης του River West στη Λ. Κηφισού. Η επένδυση των 30 εκατ. ευρώ, η οποία μόλις ολοκληρώθηκε, προσθέτει 19.000 τ.μ. καθαρών εκμισθώσιμων χώρων σε όμορη έκταση με το υφιστάμενο εμπορικό κέντρο των 18.000 τ.μ., αλλά και το ΙΚΕΑ των 25.000 τ.μ..
«Τα πρώτα καταστήματα αναμένεται να αρχίσουν να λειτουργούν στο τέλος Ιουλίου και θα ακολουθήσουν οι χώροι εστίασης και ένα πάρκο 10 στρεμμάτων, με παιδική χαρά, κήπους και στοιχεία νερού», ανέφερε χθες, στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης, η κα. Μαρία Καλουτά, Head of Retail της Noval Property.
Οι πρόσθετοι χώροι θα συμβάλλουν και στην περαιτέρω ενίσχυση τόσο της επισκεψιμότητας, όσο και των εσόδων από ενοίκια. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας, σε ορίζοντα τριετίας (ώστε να έχει λειτουργήσει πλήρως και να καθιερωθεί στη συνείδηση του κοινού), αναμένεται αύξηση της επισκεψιμότητας από τα 5,6 εκατ. επισκέπτες (το 2019) σε 8 εκατ. επισκέπτες. Αντίστοιχα, τα ετήσια έσοδα αναμένεται να αυξηθούν κατά 30%, από 9,5 εκατ. ευρώ σε 14 εκατ. ευρώ.
Η επέκταση φέρει την επωνυμία River West Open και σηματοδοτεί την προσθήκη ενός εμπορικού πάρκου, με καταστήματα μεγάλων επιφανειών, σε έναν ενιαίο, ανοικτό χώρο, που έχει ενσωματωθεί αρμονικά στο σημερινό εμπορικό κέντρο, «παντρεύοντας» ουσιαστικά τις δύο βασικές τάσεις στην αγορά του λιανεμπορίου. Ήδη μάλιστα, το 80% των διαθέσιμων χώρων έχει μισθωθεί. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχουν υπογραφεί συμφωνίες με την αλυσίδα Decathlon (αθλητικά είδη), η οποία θα μισθώσει κατάστημα επιφάνειας 5.016 τ.μ., την αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας για χώρους 4.600 τ.μ., την αλυσίδα Κωτσόβολος για 2.170 τ.μ. και την αλυσίδα οικιακών ειδών Jysk για 1.305 τ.μ.. Οι χώροι των εμπορικών καταστημάτων θα είναι επιφάνειας 17.450 τ.μ. και οι αντίστοιχοι της εστίασης 1.500 τ.μ. Σε αυτούς θα περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ένα κατάστημα της αλυσίδας KFC, κατάστημα Lukuμάδες, μια πιτσαρία (School Pizza) και ένα ψητοπωλείο.
Σημειωτέον ότι τόσο η Κωτσόβολος, όσο και η Μουστάκας πρόκειται να μετακινηθούν στο Open από το υφιστάμενο εμπορικό κέντρο. Αυτό σημαίνει ότι θα απελευθερωθούν χώροι στο κέντρο, τους οποίους η διοίκηση της Noval σχεδιάζει να αξιοποιήσει για την προσθήκη περισσότερων σημάτων μόδας στο River West.
«Είναι κάτι που μας έλειπε και δεν είχαμε τρόπο να το αντιμετωπίσουμε μέχρι σήμερα. Παράλληλα, με αφορμή την εξέλιξη αυτή, σχεδιάζουμε να προχωρήσουμε σε στοχευμένες παρεμβάσεις αναδιάταξης και αλλαγών στο River West, κατά την διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2022», σημειώνει η κα. Καλουτά. Σημειωτέον ότι το River West συμπληρώνει 10 χρόνια λειτουργίας φέτος, καθώς εγκαινιάστηκε τον Μάρτιο του 2011. Με την ολοκλήρωση όλων των παραπάνω κινήσεων, υπολογίζεται ότι το River West και το όμορο ΙΚΕΑ θα εξελιχθούν σε έναν υπερτοπικό πόλο έλξης επισκεπτών, που θα αποτελεί σημείο αναφοράς, όχι μόνο για τους κατοίκους των δυτικών προαστίων, αλλά και για εκείνους των νοτίων προαστίων και του κέντρου της Αθήνας.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του River West Open, η οποία προβλέπει την αξιοποίηση μιας έκτασης 20 στρεμμάτων, η οποία θα υλοποιηθεί σε δύο ξεχωριστές φάσεις. Η πρώτη αναμένεται να ολοκληρωθεί το φθινόπωρο και θα αφορά την αξιοποίηση 10 στρεμμάτων για την δημιουργία κοινόχρηστων χώρων πρασίνου, στοιχεία νερού, κήπους, ένα υπαίθριο αμφιθέατρο και μια παιδική χαρά. Η δεύτερη φάση, αφορά την ανάπτυξη μιας ακόμα έκτασης της τάξεως των 10 στρεμμάτων, που βρίσκεται μεταξύ του ΙΚΕΑ και του γειτονικού καταστήματος της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος. Θα προβλέπει χώρους διασκέδασης για το παιδί και την οικογένεια, με στόχο την δημιουργία ενός θεματικού πάρκου. Επιπλέον, το σύνολο του River West προβλέπει δωρεάν χώρους στάθμευσης 3.000 θέσεων.
Όπως αναφέρει η κα. Καλουτά, «είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την ολοκλήρωση των έργων ανάπτυξης του River West. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα παρουσιάζουμε έναν πρωτοποριακό χώρο, που σχεδιάστηκε ξεκινώντας από τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών, αλλά και των μισθωτών μας. Σε ένα αναβαθμισμένο και σύγχρονο περιβάλλον, επιτυγχάνουμε το «πάντρεμα» του εμπορικού κέντρου κλειστού τύπου, με εξωτερικούς χώρους πολλαπλών χρήσεων, όπου κυριαρχούν το πράσινο και το υγρό στοιχείο».