THEPOWERGAME
Η Hilton ενισχύει περαιτέρω την παρουσία της στην ελληνική πρωτεύουσα, καθώς το ξενοδοχείο Adia, της Isrotel, που θα λειτουργήσει στο κέντρο της Αθήνας, θα ενταχθεί στο brand Curio Collection by Hilton. Πρόκειται για το τρίτο ξενοδοχείο της Hilton στην πόλη, μετά το A77 Suites, an SLH Hotel, που βρίσκεται στην Οδό Αδριανού στην Πλάκα και το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue, στη Λεωφόρο Συγγρού.
Παράλληλα, η Hilton θα τοποθετήσει δύο ακόμα brnads της στην Αθήνα, καθώς στο πλαίσιο της μεταμόρφωσης του πρώην Athens Hilton από την ΤΕΜΕΣ στον νέο πολυτελή προορισμό The Ilisian, αναμένεται η λειτουργία των ξενοδοχείων Conrad Athens και Waldorf Astoria Athens.
Η επένδυση της Aluma και η είσοδος της Isrotel στην ελληνική αγορά
Το Adia, μαζί με τα ξενοδοχεία Anise και Skylark, αποκτήθηκαν πρόσφατα από την ισραηλινή αλυσίδα Aluma Hotels & Resorts, θυγατρική της Isrotel Hotels και της οικογένειας Dayan. Με την επένδυση αυτή, η Aluma εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, με στόχο τη δημιουργία πολυτελών χώρων φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών.
Η συνολική επένδυση της Aluma στην Ελλάδα εκτιμάται στα 100 εκατομμύρια ευρώ, και περιλαμβάνει εκτεταμένες ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις στα τρία ξενοδοχεία της Αθήνας. Το Adia, που αποτελεί τη ναυαρχίδα της επένδυσης, αναμένεται να λειτουργήσει την άνοιξη του 2025 υπό την ομπρέλα του Curio Collection by Hilton, στη συμβολή των οδών Λυκούργου και Σωκράτους, κοντά στην Ομόνοια, στοχεύοντας να προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία φιλοξενίας.
Η επιλογή της Hilton να εντάξει το Adia στο Curio Collection αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της να επεκταθεί σε αγορές με υψηλή τουριστική ανάπτυξη, αξιοποιώντας το ισχυρό brand name της. Η προσθήκη του ξενοδοχείου αυτού στο χαρτοφυλάκιο της Hilton ενισχύει ακόμη περισσότερο τη θέση της στην Αθήνα, καθώς η πόλη συνεχίζει να αποτελεί ελκυστικό προορισμό για διεθνείς ταξιδιώτες και επενδυτές.
Το μέλλον της ξενοδοχειακής αγοράς στην Αθήνα
Η επενδυτική κινητικότητα στον τομέα της φιλοξενίας στην Αθήνα είναι έντονη, με σημαντικές διεθνείς αλυσίδες να αυξάνουν την παρουσία τους. Η Hilton, μέσω των τριών υπαρχόντων ξενοδοχείων της και των επερχόμενων Conrad Athens και Waldorf Astoria Athens, καθιερώνει ακόμα περισσότερο το brand της στην ελληνική πρωτεύουσα. Ταυτόχρονα, η είσοδος της Isrotel μέσω της Aluma αποτελεί ένδειξη της αυξημένης εμπιστοσύνης των ξένων επενδυτών στην τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας.
Με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton και τα Anise και Skylark, συνεχίζεται η αναβάθμιση της περιοχής της Ομόνοιας, η οποία τα τελευταία χρόνια προσελκύει ολοένα και περισσότερα ξενοδοχεία, όπως το Moxy Athens (brand της Marriott) στο παλιό κτίριο του Σαρογλείου, υπό τη διαχείριση της SWOT, αλλά και το Vision Omonoia από την επίσης ισραηλινή Finders.
Διαβάστε επίσης
Στεγαστική κρίση: Τα σχέδια τραπεζών & servicers για να βρεθεί λύση
Ο Βέλγος εμπειρογνώμονας και το πόρισμα καταπέλτης για τα Τέμπη
Κομισιόν: Πώς θα στηρίξει τους κλάδους ενέργειας, πρώτων υλών και EV της ΕΕ