THEPOWERGAME
Ένα ολικό λίφτινγκ έχει σχεδιαστεί για το «Domotel Olympia», για το ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα της αλυσίδας ξενοδοχείων Domotel και υποστηρίζεται από την DHR Services, με σκοπό την ανακαίνιση δωματίων και κοινόχρηστων χώρων και την άνοδό του στην κατηγορία των 4 αστέρων.
Αυτήν την περίοδο η DHR Services AE, exclusive operator των ξενοδοχείων Domotel, είναι πολύ κοντά στην ανακοίνωση μιας πολύ σημαντικής συνεργασίας, που αναμένεται να ξεκινήσει από τη νέα χρονιά.
Για τα σχέδια ανακαίνισης και αναβάθμισης του «Domotel Olympia» μίλησε στο powergame.gr η συνιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου αλλά και αντιπρόεδρος της DHR Services, Έβελυν Χριστοπούλου-Αλεξοπούλου, αναφερόμενη στην ιστορική διαδρομή της επιχείρησης, από την εποχή ακόμη των Λουτρών ΟΛΥΜΠΙΑ έως τις ημέρες μας.
To «Οlympia» -σε πρώτη φάση ως «ΟΛΥΜΠΙΑ Θερμά Λουτρά»- είναι στη ζωή της Θεσσαλονίκης από το 1930, πλησιάζοντας δηλαδή σήμερα τον έναν αιώνα λειτουργίας.
«Domotel Olympia», το χαμάμ που μετεξελίχθηκε σε ξενοδοχείο
Το «Baths OLYMPIA» δημιουργήθηκε από τον Νίκο Χριστόπουλο, παππού των σημερινών ιδιοκτητών, ο οποίος, όταν είχε έρθει στη Θεσσαλονίκη από την Αμερική, αποφάσισε να κατασκευάσει τα λουτρά, αλλά και έναν χώρο περιποίησης των επισκεπτών, κάτι σαν spa and wellness services της εποχής εκείνης. Στα «Λουτρά ΟΛΥΜΠΙΑ» οι κυρίες έκαναν τα beaute τους, ενώ υπήρχε και ειδικό πακέτο περιποίησης για νύφες.
Το «ΟΛΥΜΠΙΑ» λειτούργησε ως δημόσια λουτρά για περίπου 30 χρόνια, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 1960, εποχή που οι νέες κατοικίες που κατασκευάζονταν διέθεταν λουτρό στο κάθε διαμέρισμα. Στη νέα πραγματικότητα της εποχής, η ΟΛΥΜΠΙΑ Α.Ε., με επικεφαλής τον Δημήτρη Χριστόπουλο, προχώρησε το 1964 στην ανέγερση του ξενοδοχείου, δυναμικότητας 111 δωματίων, διατηρώντας όμως και το χαμάμ σε λειτουργία, μέχρι που τελικά καταργήθηκε, το 1980.
Το ξενοδοχείο περνάει από δύο μεγάλες ανακαινίσεις, το 1996-1997 (Θεσσαλονίκη Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης) και το 2005-2007, οπότε άλλαξε τελείως στυλ, παραμένοντας όμως στην κατηγορία των 3 αστέρων (εμβαδό δωματίων). Σήμερα το «Domotel Olympia» διαθέτει 97 δωμάτια, αίθουσα εστιατορίου και μία αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, που μπορεί να φιλοξενήσει έως και ένα μικρό συνέδριο.
Όπως είπε η κ. Χριστοπούλου, η ανακαίνιση έχει προϋπολογιστεί στο 1,5 εκατ. ευρώ περίπου, έχει επιλεγεί η εταιρεία που θα εκτελέσει το έργο, ενώ κατά την εκτέλεση των εργασιών το ξενοδοχείο θα συνεχίσει να λειτουργεί. Οι εργασίες, πέραν της ανακαίνισης, περιλαμβάνουν και αναμόρφωση εσωτερικών χώρων, όπως και παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας.
Η DHR Services operator και πάροχος soft υπηρεσιών
H DHR Services είναι ο exclusive operator της αλυσίδας «Domotel», αλλά και πάροχος υπηρεσιών σε επιχειρήσεις τρίτων, αναλαμβάνοντας από commercial services, δηλαδή πωλήσεις και marketing, consulting, υποστήριξη εξαγορών, μέχρι το πλήρες management ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.
Ειδικότερα, η DHR Services παρέχει υπηρεσίες στα: Domotel Olympia, Domotel Xenia Volos, Domotel Arni στην Καρδίτσα, Domotel Κastri στην Κηφισιά, Domotel Anemolia στην Αράχωβα, Domotel Νeve στον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο, ενώ το Domotel Agios Nikolaos στα Σύβοτα από τη νέα σεζόν θα λειτουργεί κάτω από το brand της ελβετικής Movenpick (σ.σ. πλέον ενταγμένης στον γαλλικό όμιλο Accor).
Πέραν των Domotel, η DHR Services αναλαμβάνει το management και άλλων ξενοδοχείων, ενώ πριν από δύο χρόνια άρχισε να παρέχει και soft services, όπως το commercial support, υπηρεσίες που για παράδειγμα παρέχονται στο Semeli Coast by Hilton, στη Μύκονο. Επίσης, η εταιρεία ανέλαβε τη διαχείριση του Oscar Olympic, που θα αρχίσει να λειτουργεί τον Απρίλιο του 2025, στη Θεσσαλονίκη, ενώ είναι πολύ κοντά στην ανακοίνωση μιας πολύ σημαντικής συνεργασίας, από το 2025.
«Η DHR Services είναι white flag operator όλων των μεγάλων brands, με τον κάθε ιδιοκτήτη ξενοδοχειακού συγκροτήματος να επιλέγει εάν τελικώς επιθυμεί τη συμπερίληψη του ξενοδοχείου του κάτω από την ομπρέλα ενός brand», πρόσθεσε η κ. Χριστοπούλου-Αλεξοπούλου, «εμείς αναλαμβάνουμε όλη αυτήν τη διαδικασία μεταξύ των δύο ενδιαφερόμενων πλευρών, η οποία είναι σύνθετη και χρονοβόρα. Παρ’ όλα αυτά, η Ελλάδα και το τουριστικό της προϊόν συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον διεθνών brands, κάτι πολύ θετικό για τον κλάδο, τη διεθνοποίηση και την αναβάθμισή του»
Διαβάστε επίσης
Προ των πυλών εξαγορά σούπερ μάρκετ από ξένο επενδυτή
Οι ασφαλέστερες πόλεις στον κόσμο για το 2025: Η 1η ευρωπαϊκή
GSI: Πού “κολλάει” η απόφαση συμμετοχής του κυπριακού δημοσίου