THEPOWERGAME
Σε συζητήσεις για την περαιτέρω ανάπτυξή της στην ελληνική τουριστική αγορά τα επόμενα χρόνια βρίσκεται η Wyndham Hotels & Resorts. Όπως ανέφερε ο κ. Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts, στο περιθώριο του συνεδρίου Resort & Residential Hospitality Forum, που πραγματοποιείται αυτές τις ημέρες στην Αθήνα, στο επίκεντρο της αλυσίδας βρίσκονται τόσο δημοφιλείς προορισμοί όσο και περιοχές με μικρότερο αποτύπωμα ταξιδιωτικής κίνησης από το εξωτερικό.
Ήδη, η Wyndham βρίσκεται σε συζητήσεις για δύο προσθήκες στο χαρτοφυλάκιό της, εκ των οποίων η μια -που αφορά μονάδα στην Αττική- βρίσκεται πιο κοντά σε συμφωνία. Η δεύτερη προσθήκη αφορά ξενοδοχείο σε δευτερεύοντα προορισμό. Επιπλέον, ο κ. Θεμελίδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, δήλωσε ότι η ελληνική ομάδα της διεθνούς αλυσίδας εξετάζει όλες τις ευκαιρίες, ακόμα και την πιθανότητα να τοποθετηθεί στα ξενοδοχεία που περιλαμβάνονται στα master plans των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Αυτήν τη στιγμή η Wyndham έχει παρουσία στην Ελλάδα σε 13 ξενοδοχεία, εκ των οποίων τρία βρίσκονται στην Αθήνα, δύο στο Λουτράκι και από ένα ξενοδοχείο στη Βραυρώνα, τη Νέα Μάκρη, τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική, την Αλεξανδρούπολη, την Κέρκυρα, τη Ρόδο και την Κρήτη.
Στο επίκεντρο ο κλάδος των τουριστικών κατοικιών
Μέσα στο 2024 η διεθνής αλυσίδα ανακοίνωσε άλλες δύο συμφωνίες με ορίζοντα λειτουργίας των συγκροτημάτων το 2025 και το 2026. Η πρώτη συμφωνία με τον επιχειρηματικό όμιλο DKG Development αφορά στη δημιουργία του πρώτου Wyndham στον Πειραιά. Πρόκειται για το Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas, με 72 πολυτελή εξυπηρετούμενα διαμερίσματα, εστιατόριο, γυμναστήριο και spa καθώς και πολυχώρο εκδηλώσεων. Αυτό το έργο έχει προγραμματιστεί να υποδεχθεί τους πρώτους φιλοξενούμενούς του τον Δεκέμβριο του 2025.
Η δεύτερη συμφωνία με τον επιχειρηματικό όμιλο Oikos Property Developments αφορά στη δημιουργία του πρώτου Ramada Residences by Wyndham στην Ελλάδα. Το συγκρότημα, με 150 τουριστικά καταλύματα που θα προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες φιλοξενίας, βρίσκεται στον Δήμο Αριστοτέλη Χαλκιδικής. Η ανάπτυξη της επένδυσης για τη λειτουργία του συγκροτήματος με την επωνυμία Ramada Residences by Wyndham, Halkidiki προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Μάιο του 2026.
«Μας ενδιαφέρει πολύ ο κλάδος των τουριστικών κατοικιών, ο οποίος έχει δυναμική ανάπτυξη. Είμαστε από τους πρώτους που επενδύσαμε σε αυτόν στην Ελλάδα, με το Wyndham Residences στην πλατεία Καραϊσκάκη, το οποίο λειτουργεί ως δορυφόρος του Wyndham Grand Athens. Πρόκειται για καταλύματα που εξυπηρετούν τις ανάγκες μεγαλύτερων διαμονών και απευθύνονται σε business ταξιδιώτες και στους λεγόμενους «νομάδες». Και ο Πειραιάς εντάσσεται στην ίδια λογική. Από την άλλη, οι κατοικίες που βρίσκονται σε παραθεριστικούς προορισμούς, όπως στη Χαλκιδική, απευθύνονται σε ταξιδιώτες διακοπών (leisure), προσφέροντας ένα προϊόν που είναι διαφορετικό από το κλασικό δωμάτιο των 25-30 τ.μ. ενός ξενοδοχείου» σημείωσε ο κ. Θεμελίδης.
Στόχος η επέκταση και σε δευτερεύοντες προορισμούς
Ο Περιφερειακός Διευθυντής της Wyndham Hotels & Resorts σημείωσε ότι το βασικό συμπέρασμα από το συνέδριο R&R είναι ότι η Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο των ευρωπαϊκών αγορών και άρα το στοίχημα της χώρας είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να αναπτύξει προορισμούς, οι οποίοι δεν είναι απαραίτητα γνωστοί στους αλλοδαπούς τουρίστες.
Σημείωσε επίσης ότι η Wyndham έχει θέσει ως στόχο την ανάπτυξή της σε δευτερεύοντες προορισμούς, κάνοντας αναφορά σε περιοχές όπως τη Λήμνο, τη Χίο, την Καβάλα, τη Δυτική Μακεδονία και την Ήπειρο. «Θεωρούμε ότι η Wyndham ως διεθνής μάρκα μπορεί να προσδώσει αξία εκεί και κυρίως στα -μεσαίων κατηγοριών- ξενοδοχεία, τριών και τεσσάρων αστέρων, που προσφέρουν πιο προσιτές τιμές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να έχουν το όραμα να αποτελέσουν μέρος του διεθνούς τουριστικού γίγνεσθαι, κάτι που ίσως θα μπορέσει πιο εύκολα να υιοθετήσει η επόμενη γενιά των ξενοδόχων» πρόσθεσε.
Ο κ. Θεμελίδης έφερε ως παράδειγμα το Ramada Plaza by Wyndham Thraki, στην Αλεξανδρούπολη, το οποίο έχει αρχίσει να προσελκύει Αμερικανούς επισκέπτες, μια αγορά που ήταν ανύπαρκτη στην ακριτική αυτή πόλη. Δεν παρέλειψε, τέλος, να αναφερθεί στην ανάγκη για ενίσχυση των δημόσιων υποδομών, καθώς αυτές είναι που θα οδηγήσουν την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Διαβάστε επίσης
Lidl Ελλάς: Νο2 παίκτης στα σούπερ μάρκετ και πάει για μεγάλη επένδυση
Ανατροπές στους όρους του Airbnb και στο τέλος ανθεκτικότητας
Ρεύμα: Πτώση της χονδρικής με άνοδο των ΑΠΕ