THEPOWERGAME
Έως 11 Οκτωβρίου καλούνται να καταθέσουν τις οικονομικές προσφορές για το αεροδρόμιο της Καλαμάτας τα τέσσερα υποψήφια κονσόρτιουμ. Σύμφωνα με πληροφορίες, έως το τέλος έτους θα έχει αναδειχθεί ο τελικός προτιμητέος επενδυτής, παρ’ όλες τις παρατάσεις που έχουν ζητηθεί από τα σχήματα των επενδυτών σε διάφορες φάσεις του διαγωνισμού. Άρα το 2025 αναμένεται να είναι η «χρονιά της Καλαμάτας», καθώς ο προτιμητέος επενδυτής θα ξεκινήσει τις επενδύσεις μέσα στο 2025, μετά την έγκριση από το ελεγκτικό συνέδριο.
Υπενθυμίζεται ότι η παραχώρηση του Διεθνούς Αερολιμένα Καλαμάτας, που θα έχει διάρκεια 40 ετών, έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τεσσάρων επενδυτικών σχημάτων:
- ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports,
- Μυτιληναίος – Corporation America Airports,
- Egis Airport – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Aéroports de la Côte d’Azur και
- Fraport AG – Delta Airport Investments – ΠΗΛΕΑΣ (Όμιλος Κωνσταντακόπουλου).
Στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας το Υπερταμείο (Εθνικό Επενδυτικό Ταμείο) θα διατηρήσει τη συμμετοχή του στο 10%, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο διευθύνων σύμβουλος, Γρηγόρης Δημητριάδης.
Σημειώνεται ότι η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας, χάρη στις μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή και κυρίως λόγω της Costa Navarino, που ανήκει στον όμιλο Κωνσταντακόπουλου, έχει αυξηθεί θεαματικά τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, από το 2010 έχει εκτιναχθεί κατά 250%. Το 2022 ξεπέρασε τους 351.000 επιβάτες και στόχος πλέον είναι μέχρι το 2030 το αεροδρόμιο να φτάσει τους 500.000 επιβάτες.
Διαβάστε επίσης
Ετήσιος φόρος έως 200 ευρώ σε 100.000 μικρά σκάφη
Μέση Ανατολή: Ο Λίβανος σε αναμονή για την απάντηση του Ισραήλ
Μεγαλώνει το περιθώριο ένταξης ΑΠΕ στον Πόρο