THEPOWERGAME
Στην τελική φάση υλοποίησης φαίνεται ότι μπαίνει η ανάπλαση της Στοάς Αρσακείου, καθώς ανακοινώνονται σταδιακά οι μισθωτές που θα γεμίσουν τα νέα καταστήματα της στοάς. Η συνολική επένδυση θα φτάσει τα 15 εκατ. ευρώ, ποσό που δεν συμπεριλαμβάνει τα κεφάλαια που θα διαθέσουν οι μισθωτές, ενώ στόχος της Legendary Food είναι το έργο να παραδοθεί το 2025.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, η Στοά θα μετατραπεί σε έναν πολυχώρο πολιτισμού και γαστρονομίας με επίκεντρο τους Έλληνες παραγωγούς και την Ελληνική Μεσογειακή Διατροφή και στόχος είναι να αποτελεί ένα «τοπόσημο» για το κέντρο της Αθήνας στα πρότυπα αντίστοιχων εγχειρημάτων σε μητροπόλεις του κόσμου. Μετά μάλιστα από την ολοκλήρωση των εργασιών υπολογίζεται ότι θα επισκέπτονται τη Στοά 7.000 έως 8.000 άτομα την ημέρα. Κατά τη διάρκεια λειτουργίας μάλιστα του έργου αναμένεται να δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας.
Συγκεκριμένα, θα αποτελείται από περίπου 20 καταστήματα, τα οποία ως επί το πλείστον θα αφορούν την αγορά τροφίμων και την εστίαση, αλλά ένα σημαντικό μέρος τους θα επικεντρώνεται στον πολιτισμό, ενώ θα δημιουργηθούν και εμπορικά καταστήματα. Συγκεκριμένα, θα λειτουργήσουν τέσσερα καταστήματα ένδυσης με επιλεγμένα brands έχοντας ως πρόσοψη στη Σταδίου, τα οποία θα ενισχύσουν περαιτέρω τη ροή επισκεψιμότητας σε ένα καίριο τμήμα μεταξύ της πλατείας Συντάγματος και πλατείας Ομονοίας. Όσον αφορά στο Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν», θα συνεχίσει τη λειτουργία του, ενώ έχει προβλεφθεί επένδυση της Legendary Food για την αναμόρφωση της εισόδου.
Πρόσφατα μάλιστα ανακοινώθηκε ότι ένας από τους πρώτους μισθωτές της Στοάς θα είναι η εταιρεία Notos. Στη Στοά Αρσακείου μάλιστα, πρόκειται να στηθεί το κατάστημα – «ναυαρχίδα» του brand, το οποίο θα σηματοδοτεί το restart της μάρκας στην χώρα. Συγκεκριμένα, αφορά το brand Lacoste που θα ενισχύσει περαιτέρω τις επιδόσεις του ομώνυμου δικτύου, δεδομένων και των προσδοκιών για τη μεγάλη καταναλωτική κίνηση που αναμένεται να υπάρχει. Αυτή η κίνηση της Notos επιταχύνει και την αποχώρηση της από το κτίριο της Αφοί Λαμπρόπουλοι στην οδό Αιόλου στην Ομόνοια, το οποίο αναμένεται να ανακαινίσει η Dimand μέσω της συνεργασίας με την Τράπεζα Πειραιώς.
Τον πολυσυλλεκτικό χαρακτήρα της αναβίωσης της Στοάς Αρσακείου επιβεβαιώνει και η λειτουργία του «Europa Experience» του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Η Αθήνα γίνεται η 13η πόλη που θα φιλοξενεί το Europa Experience μαζί με το Βερολίνο, το Παρίσι, τη Ρώμη, τη Βιέννη και άλλες οκτώ πρωτεύουσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Το Europa Experience δίνει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ανακαλύψουν με έναν διαδραστικό και καινοτόμο τρόπο την ιστορία και τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να παρακολουθούν σε real time το ευρωπαϊκό γίγνεσθαι. Με τη χρήση πρωτοποριακών εργαλείων & πολυμέσων μπορεί ο επισκέπτης να ενημερωθεί και να βιώσει το πώς συζητούνται και λαμβάνονται αποφάσεις σχετικά με τις προκλήσεις της εποχής μας. Η είσοδος του διαδραστικού αυτού μουσείου είναι δωρεάν, ενώ όλες οι επισκέψεις στα Europa Experience είναι διαθέσιμες στις 24 επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υπενθυμίζεται, ότι η Στοά Αρσακείου είναι ένα κτίριο με παράδοση σχεδόν 200 ετών, στη συμβολή των οδών Πεσμαζόγλου και Σταδίου και πρόσοψη επί τεσσάρων οδών – Σταδίου, Πεσμαζόγλου, Αρσάκη και Πανεπιστημίου – που εδώ και χρόνια παρέμενε κλειστή.
Το έργο της «αναγέννησης» επιμελείται η Legendary Food, που μετά από διαγωνισμό έχει τα δικαιώματα χρήσης για 35 χρόνια, υλοποιώντας μια πολύ σημαντική και απαιτητική επένδυση, με δεδομένη τη φυσιογνωμία και ιστορικότητα του εμβληματικού κτιρίου. Συγκεκριμένα, η εταιρεία εκμίσθωσε 12.000 τετραγωνικά μέτρα από τα συνολικά 25.000 τετραγωνικά μέτρα όλου του κτιρίου. Στο ιστορικό κτίριο στεγάζονται ανεξάρτητα από τους χώρους που μίσθωσε η εταιρία, στο β’ όροφο το Συμβούλιο της Επικρατείας και στο υπόγειο το Θέατρο Τέχνης.
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Legendary Food, Πάνο Τριανταφυλλόπουλο:
«Όλα ξεκινούν από τη βαθιά και ακράδαντη πίστη μας στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των ελληνικών προϊόντων τροφίμων και της ελληνικής γαστρονομίας. Πιστεύουμε ότι τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών χαρακτηρίζονται από ασυναγώνιστη ποικιλία και ποιότητα, ενώ απαντούν “εκ φύσεως” στις σημερινές ανάγκες των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Θέλουμε από τη μία να δημιουργήσουμε έναν ιδανικό τόπο για την ανάδειξη του πλούτου της ελληνικής παραγωγής και να προσφέρουμε στους Έλληνες παραγωγούς μια πρωτοποριακή πλατφόρμα επικοινωνίας με τους καταναλωτές, και από την άλλη να ενισχύσουμε περαιτέρω τις προσπάθειες που γίνονται για την ανάδειξη της μοναδικής ελληνικής γαστρονομίας. Με τη μίσθωση του συγκεκριμένου κτιρίου, θέλουμε να συνδράμουμε αποφασιστικά στην ευρύτερη ανάπτυξη του κέντρου της Αθήνας, μέσα από τη δημιουργία αυτού του πρωτοποριακού πολυχώρου, που θα αποτελεί κόμβο γαστρονομίας, πολιτισμού και εμπορίου. Είμαστε βέβαιοι ότι η αναγέννηση της εμβληματικής Στοάς Αρσακείου θα τονώσει την καταναλωτική κίνηση στην ευρύτερη περιοχή, και θα δημιουργήσει μια συνεχή ροή επισκεπτών μεταξύ πλατείας Συντάγματος και πλατείας Ομονοίας».
Η ομάδα πίσω από το εγχείρημα
Συνιδρυτής και CEO της Legendary Food είναι ο Πάνος Τριαντάφυλλόπουλος, με σημαντική προϋπηρεσία στον τραπεζικό κλάδο, πάνω στην αρχική ιδέα του οποίου δημιουργήθηκε το project.
Μέλη της διοικητικής ομάδας ο Ντίνος Παπαδημητρίου, στέλεχος με μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση σύνθετων έργων με πολλαπλές χρήσεις σε εταιρίες όπως η Cushman & Wakefield και η CBRE, και ο Δημήτρης Ράμφος με πολυετή προϋπηρεσία στον Σκλαβενίτη και μεγάλη γνώση στον τομέα των τροφίμων. Επιπρόσθετα, βασικός είναι μέτοχος, η οικογένεια Οικονόμου, καθώς επίσης και ο Πίτερ Οικονομίδης, με μεγάλη εμπειρία στο χώρο του marketing και του branding, αλλά και ο Βαγγέλης Κοτζιάς, με αξιοσημείωτη επαγγελματική εμπειρία στον τραπεζικό κλάδο.
Διαβάστε επίσης:
Τεφαρίκι: Είναι ακόμα “για καλοφαγάδες”;
Public: Ψάχνει για νέα καταστήματα και βλέπει κέρδη στις υπηρεσίες
ΔΑΠΕΕΠ: “Ξεπούλησαν” οι Εγγυήσεις Προέλευσης στην πρώτη δημοπρασία