Γ.Δ.
1407.03 -0,97%
ACAG
-0,34%
5.8
CENER
-0,41%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,35%
8.5
NOVAL
+0,02%
2.72
OPTIMA
-1,16%
11.9
TITC
-0,69%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+4,30%
1.406
ΑΒΕ
-0,45%
0.442
ΑΔΜΗΕ
+1,82%
2.235
ΑΚΡΙΤ
-6,41%
0.73
ΑΛΜΥ
-1,48%
2.66
ΑΛΦΑ
-1,95%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,51%
11.26
ΑΣΚΟ
-0,67%
2.95
ΑΣΤΑΚ
+1,22%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
-0,45%
11
ΑΤΤΙΚΑ
-0,41%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-2,72%
5.73
ΒΙΟΚΑ
+0,81%
2.48
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
-1,01%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,61%
16.4
ΔΑΑ
-1,68%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
-0,18%
11.18
ΔΟΜΙΚ
+0,92%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,30%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
-1,38%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,24%
4.2
ΕΛΒΕ
-1,96%
5
ΕΛΙΝ
+2,28%
2.24
ΕΛΛ
+0,38%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,20%
2.49
ΕΛΠΕ
+0,26%
7.84
ΕΛΣΤΡ
+0,96%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+1,07%
1.696
ΕΛΧΑ
-1,90%
1.86
ΕΝΤΕΡ
+0,51%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,56%
1.26
ΕΤΕ
-3,10%
7.698
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.08
ΕΥΔΑΠ
-1,64%
5.41
ΕΥΡΩΒ
-1,29%
2.07
ΕΧΑΕ
-1,12%
4.845
ΙΑΤΡ
-0,97%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,55%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-0,79%
5.04
ΙΝΛΙΦ
+0,42%
4.75
ΙΝΛΟΤ
-1,02%
1.162
ΙΝΤΕΚ
-1,08%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-0,82%
1.215
ΙΝΤΚΑ
-3,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+2,63%
1.365
ΚΕΠΕΝ
-9,00%
1.82
ΚΛΜ
+1,90%
1.61
ΚΟΡΔΕ
+0,42%
0.476
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.23
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,75%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+0,90%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
-0,15%
6.74
ΛΑΜΨΑ
-1,64%
36
ΛΑΝΑΚ
+2,22%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.39
ΛΟΥΛΗ
+0,75%
2.69
ΜΑΘΙΟ
-1,69%
0.812
ΜΕΒΑ
+1,29%
3.92
ΜΕΝΤΙ
-4,26%
2.7
ΜΕΡΚΟ
-8,11%
40.8
ΜΙΓ
+0,28%
3.62
ΜΙΝ
+14,78%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,86%
23.06
ΜΟΝΤΑ
+1,31%
3.1
ΜΟΤΟ
-2,70%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,15%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.43
ΜΠΡΙΚ
-2,12%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,28%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+2,20%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
-1,91%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
-0,47%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,53%
0.902
ΟΤΕ
+0,37%
13.56
ΟΤΟΕΛ
-0,35%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
-2,01%
3.518
ΠΕΤΡΟ
+1,49%
8.18
ΠΛΑΘ
-0,26%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,18%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
-1,41%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
+7,53%
2
ΣΑΡ
+2,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
-1,74%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+4,71%
1.555
ΣΠΕΙΣ
-0,91%
6.54
ΣΠΙ
+1,29%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
+0,72%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+0,85%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Το νέο σχέδιο χωροθέτησης για την αξιοποίηση της Μαρίνας Αλίμου

Μια μαρίνα επιπέδου «Ριβιέρας» υπόσχεται να φέρει το νέο σχέδιο χωροθέτησης της Μαρίνας Αλίμου που εγκρίθηκε από τους αρμόδιους υπουργούς Θοδωρή Σκυλακάκη και Ολγα Κεφαλογιάννη. Στόχος του νέου σχεδίου χωροθέτησης είναι να φέρει περισσότερα και μεγαλύτερα σκάφη αναψυχής στον Άλιμο, να δημιουργήσει περισσότερο πράσινο στην έκταση, αλλά ταυτόχρονα να δημιουργήσει έναν «ζωντανό» πόλο έλξης επισκεπτών που θα προέρχονται τόσο από τη γύρω περιοχή όσο και από την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Ταυτόχρονα θα μεταμορφώσει το σύνολο του παραλιακού μετώπου της μαρίνας, καθιστώντας το προσβάσιμο σε όλους τους επισκέπτες, «σκαφάτους» και μη, θα συμβάλει στη δημιουργία του νέου ποδηλατοδρόμου που θα υλοποιηθεί κατά μήκος του συνόλου της Αθηναϊκής Ριβιέρας και θα ανακαινίσει το σύνολο των υποδομών, τόσο της μαρίνας, όσο και της  χερσαίας ζώνης της.

Ειδικότερα το σχέδιο χωροθέτησης προβλέπει τη δημιουργία δύο ξενοδοχειακών μονάδων, τριών εμπορικών κέντρων και ταυτόχρονα κέντρων αναψυχής. Το κολυμβητήριο του Αλίμου θα ανακατασκευαστεί πλήρως. Επίσης, προβλέπεται η λειτουργία σούπερ μάρκετ, κτιρίου διοίκησης της Μαρίνας, κτιρίου ναυταθλητισμού, λιμεναρχείου, parking συνολικής δυναμικότητας 700 θέσεων. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη για σταθμούς καυσίμων για οχήματα και σκάφη κ.ά.

Προτεραιότητα συνιστά η ενίσχυση όλων των υποδομών που υποστηρίζουν τη λειτουργία της Μαρίνας Αλίμου. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι υφιστάμενοι 9 μόνιμοι προβλήτες, οι οποίοι προβλέπεται να επεκταθούν με την πόντιση 7 νέων πλωτών προβλητών (με ταυτόχρονη απομάκρυνση των υφιστάμενων), τη διαπλάτυνση του ακρομωλίου του υπήνεμου μώλου, την κατασκευή υποδομών ανέλκυσης/καθέλκυσης σκαφών και τη δημιουργία πεδίου προσγείωσης – απογείωσης ελικοπτέρων στο ακρομώλιο του προσήνεμου μώλου. Ο πρόσηνεμος και ο υπήνεμος μώλος, όπως και μέρος της χερσαίας ζώνης της μαρίνας, θα θωρακιστούν με την εναπόθεση κυβόλιθων. Οι λιμενολεκάνες θα διατηρηθούν στο υφιστάμενο βάθος (3,5 έως 7,5 μέτρα) αλλά θα καθαριστούν από στερεά απορρίμματα.

Ο σχεδιασμός προβλέπει στη νέα μαρίνα να φιλοξενηθούν μέχρι 979 σκάφη, εκ των οποίων 873 θα είναι σκάφη αναψυχής, 95 ναυταθλητικά σκάφη (Ναυτικός Όμιλος Καλαμακίου) και 11 αλιευτικά σκάφη. Τα σκάφη αναψυχής θα μπορεί να είναι μέχρι 50 μέτρα. Δεν μπορεί δηλαδή να φιλοξενηθούν mega yachts.

Αναφορικά με τη χερσαία ζώνη, συνολικής έκτασης 209 στρεμμάτων, η χωροθέτηση προβλέπει την κάλυψη μέχρι 18,5 στρεμμάτων ή λιγότερο από 10% της συνολικής έκτασης. Το πράσινο θα πολλαπλασιαστεί και από περίπου 15 στρέμματα που είναι σήμερα θα ανέλθει σε 40 στρέμματα. Οι νέοι χώροι πράσινου θα περιλάβουν συστάδες υψηλού και διαμορφώσεις χαμηλού πρασίνου, δενδροστοιχίες, παρτέρια κ.ά. Επίσης, θα φυτευθούν οι οροφές των κύριων και βοηθητικών κτηρίων και οι στεγασμένοι χώροι στάθμευσης.

Η οδική πρόσβαση στη μαρίνα από τις δύο υφιστάμενες εισόδους της, μία στο βόρειο και μία στο νότιο άκρο της χερσαίας ζώνης, θα ανακατασκευαστεί ολοσχερώς. Οι δύο είσοδοι διατηρούνται στη θέση που βρίσκονται και σήμερα, αλλά επανασχεδιάζονται και επιλύονται κυκλοφοριακά, έτσι ώστε να ικανοποιούνται καλύτερα οι ροές και οι τύποι των οχημάτων που προσεγγίζουν στη μαρίνα (Ι.Χ. οχήματα, van, τρέιλερ, οχημάτων τροφοδοσίας, βυτιοφόρα κ.ά.)

Επίσης, βελτιώνεται η πρόσβαση των πεζών στην μαρίνα. Εκτός από τις δύο προσφερόμενες οδικές προσβάσεις που υφίστανται και οι οποίες χρησιμοποιούνται και από πεζούς σήμερα, διαμορφώνονται τρία  επιπλέον ανοίγματα για την πρόσβαση πεζών. Τα ανοίγματα αυτά βρίσκονται στη γειτονία των στάσεων του τραμ και των υφιστάμενων διαβάσεων της Λεωφόρου Ποσειδώνος.

Στο εσωτερικό της έκτασης θα ανακατασκευαστεί η οδική κυκλοφορία, ενώ επιπλέον προστίθεται κατά μήκος του ορίου της χερσαίας ζώνης της μαρίνας (παράλληλα με τις γραμμές του τραμ) ποδηλατοδρόμος που συνδέεται με τους παραλιακούς ποδηλατοδρόμους των Δήμων Αλίμου και Παλαιού Φαλήρου.

Αναφορικά με τις χερσαίες εγκαταστάσεις, η πιο εμβληματική θα είναι η κατασκευή ξενοδοχείου στο νοτιοδυτικό μέρος της Μαρίνας, επί της ακτογραμμής εκεί που παλιά ήταν… πάρκινγκ σκαφών. Πρόκειται για μικρό ξενοδοχείο, έκτασης μέχρι 5.790 τ.μ. και ύψους μέχρι 5,5 μέτρα, δηλαδή πρόκειται για διώροφο κτίριο. Δίπλα θα χτιστεί μια ακόμη μικρότερη ξενοδοχειακή μονάδα, συνολικής έκτασης 800 τ.μ. μέτρων, επίσης ύψους μέχρι 5,5 μέτρων.

Διαβάστε επίσης:

UBS: Αταίριαστη η παρισινή πολυτέλεια με τους Ολυμπιακούς Αγώνες

Κέιτ Μίντλετον: H πρώτη εμφάνιση μετά από 6 μήνες

Πώς θα είναι οι έξυπνες πόλεις του μέλλοντος, τι να προσέξει η Ελλάδα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!